Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alwiene schreef:upendo schreef:Ritalin is een lapmiddel.. Als je ermee stopt komen de problemen die je ondervond aan je ADD net zo hard weer terug.
Dat is insuline voor een suikerziektepatient dan toch ook? Zodra die stopt met insuline nemen heeft ie weer net zo'n groot probleem hoor
Mijn hoofd doet iets niet helemaal goed met stofjes die ik wél nodig heb, en om dat op te lossen slik ik Ritalin, net zoals die suikerpatient insuline neemt!
Ik las iets over gezinstherapie? Nou sorry maar die gaat niet veranderen dat ik dingen wézelijk anders ervaar met Ritalin, waardoor ze zónder Ritalin heel erg lastig gaan en bijna niet te doen lijken en mét Ritalin goed te doen zijn. Je kan iemand met ADHD misschien handvatten geven hoe je er het beste mee om kan gaan, en daarmee voor het oog aardig laten functioneren, maar dan doe je wel een énorm beroep op iemand zijn energie en wilskracht. En het is in mijn ogen compleet onzinnig om elke dag met jezelf te moeten vechten om dan nét wel te kunnen functioneren terwijl je mét medicatie niet of veel minder hoeft te vechten om te kunnen functioneren!!
dwaallicht schreef:hoor wel vaker mensen dingen over adhd zeggen waarvan ik dan denk, het klopt niet...
TinekeHorses schreef:Heeft iemand ervaring met Methamfetamine? Hoe werkt het?
TinekeHorses schreef:Dat is nou typisch'n bijwerking. Denken dat iemand je achtervolgd (paranoia) en grote pupillen.
Zou er wel mee oppassen als je een keer'n te hoge dosis neemt.