Doen jullie trouwens een opwarming voor het springen? Ik heb vandaag weer eens zonder zadel op mn paard gereden en heb ontzettend spierpijn, dus dat wil ik niet nog meer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xKatjj schreef:Oeh na het lezen van dit topic wil ik ook een springtouw hebbenhelaas geen Lidl in de buurt, maar ik zag dat iemand er een bij de Aldi had gehaald?
Doen jullie trouwens een opwarming voor het springen? Ik heb vandaag weer eens zonder zadel op mn paard gereden en heb ontzettend spierpijn, dus dat wil ik niet nog meer
Silvia schreef:xKatjj schreef:Oeh na het lezen van dit topic wil ik ook een springtouw hebbenhelaas geen Lidl in de buurt, maar ik zag dat iemand er een bij de Aldi had gehaald?
Er zit een Lidl in Duiven. En misschien heeft Intersport Luising in Zevenaar ze ook?
Warming up en strechen na de tijd is wel belangrijk hoor anders stik je de volgende dag van de spierpijn...
sharoontje schreef:Wauw, ik ga dit ook doen!
Het maakt dus niet uit welk springtouw je hebt?
Silvia schreef:Pelryo schreef:Oehh ik wil ook! morgen maar eentje scoren dan
Ik krijg alleen wel snel last van mn boobies met springenhebben jullie veel last?
Goede sport bh aantrekken.
Doubtless schreef:ik heb gisteren voor het eerst gesprongen, na weken geleden dat touw al gekocht te hebben
& wat was het zwaar! Heb uiteindelijk 3 minuten gesprongen, met tussenpauzes. Ik was ka-pot!
Vandaag even rust (fietsen ipv springen), morgen ga ik weer!