Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nancy schreef:Vanaf maart komt er een nieuw merk bij Kruidvat.. NYC (New York Colors) of zo iets
Zag het net op internet staan, ziet er heel erg goed uit!
En de prijs is ook geweldig.
_Nancy schreef:Vanaf maart komt er een nieuw merk bij Kruidvat.. NYC (New York Colors) of zo iets
Plien91 schreef:Hebben jullie aanraders voor een fijn, klein neutraal palletje wat ik makkelijk mee kan nemen? Ik gebruik thuis veel mijn 88 warm palette, maar als ik bij mijn vriend slaap vind ik het zo'n gesleep om dat ding mee te nemen. Zelf zit ik te denken aan het Champagne&Caviar palette van NYX, heeft iemand hier die toevallig?
Plien91 schreef:O mag ik mij hier ook melden? Ik ben ook een behoorlijke beauty/make-upaddict, gek op uitproberen met oogschaduw etc.
Helaas moet ik nu doordeweeks erg vroeg op (5.15) en heb dan absoluut geen zin om me op te maken, doe dan alleen mascara op. In het weekend ga ik los.
Hebben jullie aanraders voor een fijn, klein neutraal palletje wat ik makkelijk mee kan nemen? Ik gebruik thuis veel mijn 88 warm palette, maar als ik bij mijn vriend slaap vind ik het zo'n gesleep om dat ding mee te nemen. Zelf zit ik te denken aan het Champagne&Caviar palette van NYX, heeft iemand hier die toevallig?
Plien91 schreef:NYX heeft hele fijne.Die palletjes van bybeautygloss vind ik óf te groot (bijvoorbeeldzo'n 28 neutral palette is ook niet echt heel handig om mee te nemen in je tas, verschilt volgens mij dan niet veel van 88). Óf ze zijn me niet basic genoeg, ik hou van bruin/taupe/zwarttinten. Lekker makkelijk en de look slaagt dan altijd.
Plien91 schreef:Die palletjes van bybeautygloss vind ik óf te groot (bijvoorbeeldzo'n 28 neutral palette is ook niet echt heel handig om mee te nemen in je tas, verschilt volgens mij dan niet veel van 88). Óf ze zijn me niet basic genoeg, ik hou van bruin/taupe/zwarttinten. Lekker makkelijk en de look slaagt dan altijd.
Julia schreef:Oeeeeh die 120!
Marijee schreef:_Nancy schreef:Vanaf maart komt er een nieuw merk bij Kruidvat.. NYC (New York Colors) of zo iets
Ik zag het, het schijnt de zelfde kwaliteit te zijn als Catrice! Ik ben heel benieuwd wat het nou precies inhoud!