Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) en moest ik ook vooral tijdelijk meer gaan eten. 

Daar kwam nogal veel frustratie uit. aerdenhout1 schreef:Ga jezelf nu even niet gek maken he!!!Pas op want dan word tante boos hoor!!!
Gloeiende, mens, je zet een prestatie neer waar iedereen een puntje aan kan zuigen!
Jou knop moet om, ga je zelf niet schuldig voelen als het even niet mee zit! Je lichaam vraagt nu om wat extra voeding, onthou het hem niet!

aerdenhout1 schreef:Ik vind het zo knap dat je dit kan! Want eigenlijk altijd een hongergevoel is verschrikkelijk lijkt mij!
Of gaat dat naarmate je verder komt weg??

aerdenhout1 schreef:Ga jezelf nu even niet gek maken he!!!Pas op want dan word tante boos hoor!!!
Gloeiende, mens, je zet een prestatie neer waar iedereen een puntje aan kan zuigen!
Jou knop moet om, ga je zelf niet schuldig voelen als het even niet mee zit! Je lichaam vraagt nu om wat extra voeding, onthou het hem niet!
je hebt echt een geweldig doorzettingsvermogen en ik vind het echt heel knap van je dat je voor jezelf knokt. kijk is naar jezelf en kijk naar wat jou al allemaal gelukt is. petje af hoor!
Soms is het wel goed om dingen te accepteren zoals ze zijn.Scheeld een hoop energie en frustratie wat je zeker niet kunt gebruiken.
,stel jezelf een kleiner doel voor ogen.Staar jezelf niet blind op je streef gewicht maar let op je levensstijl.Die moet zo in balans zijn dat jij je daarbij lekker voelt en niet alleen maar willen afvallen omdat dat het enige doel is wat je nu hebt.Dat beekt je op een gegeven moment op...dat kun je niet gebruiken.
Misschien is het ook wat voor jou?