Gisteren heeft niet bestan kwa eten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SanneVD schreef:Nou heb gelukkig geen antibiotica gehad, ik heb nu wat anders. Net longfoto's gehad in het ziekenhuis, wat een drukte en gedoe...werd van de ene plek naar de andere plek gestuurd!
Stond ik daar naakt, dat apparaat is koud! Foto gelukt, hoor maandag de uitslag. Dan mogelijk longfunctie en/of punctie testen. Hmzzzz nice!
Voel mij opzich fit, dus zo lekker naar de sportschool, gewoon rustig aan met de cardio training, krachttraining gaat er prima mee. Ik laat de zumba voor vanavond ffies zitten met die longen.
pirouetje schreef:Dieuwke, je drinkt die 1,5 l water toch niet in 1 x wel ??? dan zit ik een uur op de pot.....
OMG lekker naakt tegen zo'n onpersoonlijk koud toestelSanne
Pasamba schreef:Klinkt als een vervelend onderzoek SanneVD.
Ik wou vandaag gaan sporten maar ben alweer misselijk.Dus dat wordt weer de hele dag op de bank liggen..
_Jessie schreef:Zo ik kom me ook weer even melden! was even spoor kwijt met het wisselen en openen van nieuwe topic maar! Ik ben nu 2,5 kg kwijt sinds 4 weken!
Heb nieuwe baan dus kan weer fietsen naar werk toe, verhuist met paard waardoor ik ook veel meer paardrij dus gaat wel goed
Ik doe nu ontbijten, lunchen en avond eten. Snoepen al 2 weken niet gedaan door de weeks.
In weekend heel soms en ik mis het niet eens
arans schreef:Hallo!
Gisteren heeft niet bestan kwa etenmaar vandaag gaik er weer helemaal tegenaan.
Carlijnnn schreef:Verse pasta van de ah, met een zo'n potje saus.
Zak extra fijn gesneden italiaanse groente + extra paprika en wortel.
Dan wil ik t kort in oven doen met wat mozzarella erover, + cherry tomaten.
Kan ik zelf veel groenten eten, en weinig pasta :p.
Haha hoop dat lekker is, nog nooit gemaakt, spontane ingeving toe ik in de winkel stond.
Nu twee rijst wafels :p
Dieuwke_ schreef:O: 2bh met vruchtenhagel en thee
T: 2bh met vruchtenhagel en 1.5l water
M/T: 2bh met kipfilet en loempiasaus, kopje yoghurt, plakje cake, heel klein stukje chocola (kon het echt niet laten) en nu 2 appeltjes
A: wraps met zalm, sla en philadelphia als vervanger voor roomkaas en wat bieslook.
T: thee
B: 15km fietsen en uurtje fitness (krachttraining)