Mn VCH is boos

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suus_ schreef:Als je geen bloedverdunnende medicijnen gebruikt
Pfeiffer houdt toch alleen in dat je onwijs moe bent? Alleen als je erg ziek zou zijn zou ik het niet doen. Vanwege lastig genezen omdat je lichaam ook nog moet herstellen van het ziek zijn.
Genee schreef:Hee allemaal,
Vorige week maandag heb ik mijn tongpiercing laten zetten. Op zich is alles redelijk verlopen, hoewel mijn tong echt zo ver opgezwollen is dat ik tot twee keer toe een langer staafje nodig heb gehad, iets wat mijn piercer 'nog nooit eerder heeft meegemaakt!'.
Nu zijn we anderhalve week verder en eten, praten en leven verloopt geheel pijnloos.
Wel twijfel ik of zich een ontsteking aan het ontwikkelen is in mijn tong.
Ik heb absoluut geen pijn, maar wel de volgende symptomen:
- Een ietwat gezwollen en donkerdere plek vlak voor mijn piercinggaatje aan de bovenkant. Het ziet er haast uit als een muggenbult ofzo.
- Afscheiding uit het piercinggaatje. Dit zou wondvocht kunnen zijn, maar het doet mij qua kleur meer gelig of zelfs groenig aan dan wondvocht behoort te zijn.
Verder heb ik geen last van een rare smaak in mijn mond, maar mijn tong is sinds vandaag wel weer begonnen met opzwellen.
Ik spoel volgens de voorschriften van mijn piercer 6 maal daags met Listerine en aanvallend spoel ik na alles wat ik eet met lauwwarm water de etensresten weg.
Mijn voornaamste vraag is eigenlijk: wie heeft er ervaring met een ontstekende tongpiercing en wat waren de voornaamste symptomen daarvan?
Alvast bedankt.
perdjes schreef:Waarom heb je hem er uit laten halen Sharoontje? (of heb ik daar over heen gelezen?)