Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Warbling schreef:Ik ga binnenkort een tattoo laten zetten op de binnenkant van m'n pols.
Heb een ontwerpje gemaakt. Ga 'm uitprinten en dan in m'n schetsboek plakken, zodat ik 'm altijd nog eens goed kan bekijken en eventueel aan kan passen.
http://i117.photobucket.com/albums/o57/ ... 1296848225
Het sterretje is misschien cliché, maar mijn overleden zusje heet Esther en dat betekend ster
Roxxiejj schreef:
Roxxiejj schreef:Nou, hoi, ik ben nieuw hier.
Ik heb vanmiddag een aanbetaling gedaan voor mijn eerste tatoeage. Binnenkort wordt mijn merrie ingeslapen na 9 jaar lief en leed te hebben gedeeld (peesblessures tot in den treure) en ik wil iets hebben zodat ik haar voor altijd in mijn hart heb (vandaar ook de keuze voor de plaats).
Eerste gedachte was een armband gemaakt van haar staart haar, maar ik wissel nogal vaak en snel van sieraden, waardoor ik dit dus een mooiere herinnering aan haar vindt
De zin 'De tijd vliegt, herinneringen blijven' heb ik 'vrij' vertaald naar het Latijn en daar kwam toch een mooie, passende zin voor mij uit. Vrij vertaald is het dus nu, in het Latijn: Tempus Frugit Memoria Maneo.
Dit komt onder mijn linkerborst, net onder mijn 'hart' dus.
Dit komt in schrijftaal/sierletters of van links naar rechts, of in spiegelbeeld, daar ben ik nog niet helemaal over uit. Volgende week vrijdag moet ik weerkomen voor de schetsen
Ik heb alleen een groot probleemIk ben echt, maar dan ook echt panisch voor naalden.. Bloedprikken is echt een hel voor me (ik val niet flauw, dat niet). Zijn er daarom mensen die tips hebben hiervoor? Ik lees over al wel dat het niet heel veel pijn doet, maar ik ben ook nog een zo kleinzerig als een klein kind
Roxxiejj schreef:Jeetje prachtig, vooral die laatste. Hele mooie gedachte erachterdie draken zijn echt geworden, zoals ik mij altijd draken heb voorgesteld. Heel erg Chinees, dat vind ik ook de mooiste. Mijn sterrenbeeld is overigens ook draak
@wollewaps: topic werd me een beetje teveel een klaagtopic. Had er geen zin meer in..
Ik ga me gewoon heeeeeel erg veel pijn indenken, dan valt het waarschijnlijk alleen maar meeik wil die herinnering en ik zal het krijgen ook. Die pijn moet ik er maar bij nemen
Dat het fijn op een van de pijnlijkste plekken zit (ribben) neem ik er dan maar voor lief bij.
Misschien ga ik me wel eerst flink bezatten of een slaappil van mijn oma jatten![]()
Vriendin gaat gelukkig mee, die is al verslaafd geworden en wil een 2de laten zetten
wollewaps schreef:Roxxiejj schreef:Jeetje prachtig, vooral die laatste. Hele mooie gedachte erachterdie draken zijn echt geworden, zoals ik mij altijd draken heb voorgesteld. Heel erg Chinees, dat vind ik ook de mooiste. Mijn sterrenbeeld is overigens ook draak
@wollewaps: topic werd me een beetje teveel een klaagtopic. Had er geen zin meer in..
Ik ga me gewoon heeeeeel erg veel pijn indenken, dan valt het waarschijnlijk alleen maar meeik wil die herinnering en ik zal het krijgen ook. Die pijn moet ik er maar bij nemen
Dat het fijn op een van de pijnlijkste plekken zit (ribben) neem ik er dan maar voor lief bij.
Misschien ga ik me wel eerst flink bezatten of een slaappil van mijn oma jatten![]()
Vriendin gaat gelukkig mee, die is al verslaafd geworden en wil een 2de laten zetten
Inderdaad!
Maar ik snap wat je bedoeld, mijne duurde 7,5 uur (in etapes) en ook een stukje net op m'n ribben, vond 't nou niet écht prettig, maargoed, als je 't ergste verwacht valt 't wel mee