Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 18:07

Jeeeeeeetje, wat een geze**k, als iemand ze mening wil geven, dan doe je dat :) hoef je geen toestemming voor te vragen, na mijn weten. en ben het met Linss eens, beetje laag om over gewicht te beginnen, maar goed. En wat er al eerder gezegd is.. kan je niet tegen kritiek, dan zit je hier niet goed.:)

laten we het verder gezellig houden ;)

Sica
Moderator Over Paarden

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 18:12

Waarom begin je er dan weer over Briitje? Er is al twee keer een mod-opmerking geplaats met het verzoek erover op te houden....

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 18:20

iemand ervaring met de clip in extensions van pretty4you?
de Luxy's lijken me ook super, maar ze zijn 50cm? toch dat is mijn haar nu al bijna.. en die van pretty4you zijn 60. als 't qua kwaliteit niet heel veel uitmaakt ga ik dan liever voor die van pretty4you(die heb je ook binnen 2 dagen binnen :+ )

xSOULSISTER, wauw jou haar _/-\o_ enne.. over de make-up. ik hou d'r wel van!

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 18:21

Sica schreef:
Waarom begin je er dan weer over Briitje? Er is al twee keer een mod-opmerking geplaats met het verzoek erover op te houden....

zal voortaan toestemming aan jou vragen ;) en jij denkt dat ik alles terug ga lezen ?

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 18:22

gezellig topic dit trouwens :=

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 18:27

Zo mijn extensions zijn eruit, ik laat er voorlopig ook geen nieuwe inzeten.(wat zal dat geld besparen :P) Mijn haar zag er niet uit(2 jaar niet geknipt omdat ik steeds weer extensions liet zetten) :O
Vandaag ff naar de kapper geweest om er een beetje een model in te laten knippen.
Moet wel wennen met borstelen ben zo klaar( van 60 cm naar schouderlengte :+ )

Beetje jammer dat ik mijn luxy's niet kan gebruiken. Ik heb gevraagd aan de kapper of ze het kon verven in mijn haarkleur, maar dat schijnt lastig te zijn omdat mijn haar assig is. Ik vind het ook zonde als het niet lukt.

Mocht ik ze willen verkopen laat ik het hier wel weten.

En nog over die waxjes die uitvallen. Bij mij zijn er alleen tijdens de "eerste ronde" wat waxjes losgelaten, al die andere keren zaten ze er naar 4 maanden nog allemaal in dus lijkt me niet echt normaal.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 18:32

_Rebec schreef:
Zo mijn extensions zijn eruit, ik laat er voorlopig ook geen nieuwe inzeten.(wat zal dat geld besparen :P) Mijn haar zag er niet uit(2 jaar niet geknipt omdat ik steeds weer extensions liet zetten) :O
Vandaag ff naar de kapper geweest om er een beetje een model in te laten knippen.
Moet wel wennen met borstelen ben zo klaar( van 60 cm naar schouderlengte :+ )

Beetje jammer dat ik mijn luxy's niet kan gebruiken. Ik heb gevraagd aan de kapper of ze het kon verven in mijn haarkleur, maar dat schijnt lastig te zijn omdat mijn haar assig is. Ik vind het ook zonde als het niet lukt.

Mocht ik ze willen verkopen laat ik het hier wel weten.

En nog over die waxjes die uitvallen. Bij mij zijn er alleen tijdens de "eerste ronde" wat waxjes losgelaten, al die andere keren zaten ze er naar 4 maanden nog allemaal in dus lijkt me niet echt normaal.

Wooooooow das lang :P ging je haar niet afbreken dan ? en das gek he als je ineens zo klaar bent :O

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 18:37

Ik liet wel elke 4 maanden nieuwe zetten hoor. Maar ik had geen "rust" periodes tussendoor dat ik het even bij liet punten.

Het wordt ook wel een nieuw record haarwassen denk ik.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 18:50

ik heb mijn extentions ook alweer 2 jaar heb totaal denk ik 2 maanden tussen gezeten dat ik niks heb
maar heb wel me haar soms laten knippen tussen door

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 19:14

ja dat scheelt dan wel denk ik.

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 19:56

Ik lees altijd mee in dit topic, maar wat een gezeur zeg := sjonge jonge laat iemand lekker in zijn waarde :?

Maar even over extensions.
Ik heb nu ook 1,5 week wax extensions, ze zijn van goldhairexclusive.com en echt ik heb dikke stokken in mijn haar :7

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 20:01

Marlies94 schreef:
Ik lees altijd mee in dit topic, maar wat een gezeur zeg := sjonge jonge laat iemand lekker in zijn waarde :?

Maar even over extensions.
Ik heb nu ook 1,5 week wax extensions, ze zijn van goldhairexclusive.com en echt ik heb dikke stokken in mijn haar :7

hoe bedoel je met dikke stokken ? :+

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 20:04

Mijn waxjes zijn te dik, en daardoor zijn het echte en soort van stokjes in mijn haar :+ . Wat ik ook met mijn haar doe, je ziet ze gewoon zitten

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 20:31

Ohhh ik snap al wat je bedoeld, dat is heel irritant ja en kan je idd ook niks aan doen. :( de gene die ze heeft gezet, heeft ze denk ik tever 'uitgerold'

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 20:35

Ja ze zei al dat de waxjes erg dik waren, maar dit resultaat had ik niet helemaal verwacht..

Maar ik vind het ook al zo zonde om ze er na 1,5 week weer eruit te laten halen..

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 20:36

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 20:48

Ja dat is echt zonde! waar heb je het laten zetten? kan je niet terug om te zeggen dat het zo niet helemaal hoort. Waarscheinelijk zie je ze heeeeeeeeeeel duidelijk als je het in een staart heb

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 21:02

Wow het lijken wel dreadlocks? Of moet het daarop lijken :P

wat een mooi vestje heb je trouwens aan!
Laatst bijgewerkt door Odysseus op 01-02-11 21:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 21:06

Jeetje Marlies, ik zou écht teruggaan, je ziet ze zo al duidelijk zitten, en jij voelt je er niet blij mee dus terug met die handel :Y)

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 22:00

Ja maar ik had ze zelf aan geschaft en iemand die ze erin zet bij mij in de buurt heeft ze erin gezet :Y)

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 22:00

En als ik het los heb zie je ze niet duidelijk zitten hoor, dan lijkt het meer op mijn eigen haar := maar ik heb krullend haar van mezelf.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 22:22

hebben jullie dat trouwens ook op ebay dat je nier verder kan klikken met de pagina s ? of ligt het alweer aan mijn pc

en wat voor een maskertje gebruiken jullie voor je haren en extentions, merk namelijk dat de onderkant wel alweer wat droger word van de extentions ( en heeft het ook nut om het te doen?)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 22:30

ik heb gehoord dat honing erg goed is voor je haar, maar ga dat nog even nazoeken. ik gebruik nu een repair masker van Elvive. silicoontjes :')

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 22:37

Haar wat droog is krijg je nauwelijks gehydrateerd... Dus vergeefse moeite!

ca 93% van het vocht in je haar kan er enkel uit, en niet meer in. Je kan er dus maar 7% bijstoppen en zelfs dat gaat moeilijk omdat haar lastig substanties opneemt.

Het enige wat je kan doen is iets vets erin zodat het haar buigzamer wordt en dus minder snel splijt door de droogte.
Aller aller beste tip is het eraf knippen. Je hebt namelijk een aanwezige kans dat het haar gaat splijten en doorsplijt naar boven. En dan heb je uiteindelijk helemaal kapot haar.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 22:42

ok ja het gaat dan om mijn extentions zie ook maar een enkele die gespleten zijn

ik had er wel hair repair in gedaan van andrelon uit zo een pompje voor na het wassen ,maar het vind net alsof het er droog uit ziet terwijl het nog wel zacht aan voelt