Jooon schreef:Ik ben ook 14 en ben benieuwd hoelaat ik dan op bed moet liggen volgens sommige hier.
21 uur 30, uiterlijk 22 uur.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jeaninee_Ier schreef:Bij mij is nooit moeilijk gedaan over hoelaat ik moest gaan slapen.
Op vrij jonge leeftijd bepaalde ik dat zelf al. Is volgens mij redelijk goed gegaan maar ging altijd wel later dan anderen slapen. Hier thuis slaapt iedereen sowieso altijd pas laat. Als je nu in het weekend 23:30 wil gaan slapen, is dat echt heel vroeg :p En als je door de weeks om ongeveer 22:30 wil gaan slapen ook. Iedereen is hier altijd lekker laat haha
Jooon schreef:Ik heb altijd gelezen dat 8 uur slaap voldoende is. (En dit is voor mij ook voldoende) Mijn bedtijden liggen tussen de 22.00 en 24.00.

Irmy schreef:Jeaninee_Ier schreef:Bij mij is nooit moeilijk gedaan over hoelaat ik moest gaan slapen.
Op vrij jonge leeftijd bepaalde ik dat zelf al. Is volgens mij redelijk goed gegaan maar ging altijd wel later dan anderen slapen. Hier thuis slaapt iedereen sowieso altijd pas laat. Als je nu in het weekend 23:30 wil gaan slapen, is dat echt heel vroeg :p En als je door de weeks om ongeveer 22:30 wil gaan slapen ook. Iedereen is hier altijd lekker laat haha
Wow, als ik zo laat wil slapen heb ik echt enorme wallen. Dit heb ik sowieso al (erfelijk bepaald jammer genoeg).. Ik snap niet hoe je het zo lang vol houdt haha
Ik vind 't altijd wel gezellig! Avond is de leukste tijd. Anders is het al weer zo snel morgen, haha! Lekker genieten van de tijd dus. Slapen kun je later nog genoeg als je snapt wat ik bedoel 
Citaat:AchIk vind 't altijd wel gezellig! Avond is de leukste tijd. Anders is het al weer zo snel morgen, haha! Lekker genieten van de tijd dus. Slapen kun je later nog genoeg als je snapt wat ik bedoel
Niet dat ik niet van slapen hou hoor! Ik slaap als het kan lekker lang uit.
)
).
joyce2 schreef:Bijslapen kan niet he, google maar eensExtra uren slapen maken je alleen maar vermoeider, het beste na slaaptekort, is zo snel mogelijk weer een vast ritme krijgen van gem. 8 uur slaap per nacht.