Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik ben met m'n studie gestopt, omdat ik de stress van school en klasgenoten niet meer kon hebben en ik iedere dag uit school de auto gewoon van de snelweg af wilde rijden
En ik heb ook geen idee wat ik wil, de ene dag vind ik het ene geweldig, de andere dag wat anders en die dag erna heb ik niet het idee dat ik ergens geschikt voor ben. Maar het gaat vast helemaal goed komen, ooit
Safiera schreef:Mooi Susannex! Ik loop er ook tegenaan dat mensen mij niet kunnen begrijpen. Een gezond mens kan het wel willen snappen, maar dat gaat niet.
Met mij gaat het redelijk. Ik wil hier niet teveel zeggen, je mag me anders ook best pb'en. Ik denk dat ik vandaag weer gesprek met de dokter heb. Verder staat er PMT op het programma, en SoVa. Niet leuk, maar wat moet, dat moet maar.
Cassidy: Die laatste zin... Waarschijnlijk heel goed bedoeld, maar het is een enorme dooddoener, die wij allemaal al veel te vaak horen! En dat filmpje... je bedoelt dat we maar dankbaar moeten zijn voor wat we hebben. Maar op dit moment, ZIE ik dat niet. Dat is een depressie, de werkelijkheid komt totaal verdraaid binnen, alles wordt negatief en je kunt, hoezeer je het ook zou willen, je kunt niet genieten. Voor mij is het filmpje mooi, maar het voegt totaal niks toe. Sorry. Ik zou liever zonder armen en benen leven, en dan met een gezond hoofd, dan niet gehandicapt, maar met een depressief hoofd.
svdijk schreef:pfff...ik heb 1 dag geen medicijnen en hup, gelijk voel ik me mega kl*te.
helaas ook wel doordat de jongen waar ik nog steeds gek op ben de ene na de andere meid in huis haalt, maar toch.
sh*t, wat doet dat pijn zeg!

svdijk schreef:mja, hij weet wel dat ik er moeite mee heb, maar de "relatie" heeft niet lang geduurd en hij gaat gewoon door met leven.
hij weet niet dat ik depressief ben trouwens....
hier óók weer gezeik met moeders, joepie!
wat een opluchting zal t zijn als ze volgende week vertrekt.
datik misselijk word van haar geklets tegen haar vriend kan ik moeilijk tegen haar zeggen, dat ik nu alweer voorzie dat ze weer totaal afhankelijk is, ga ik ook niet zeggen.
ik blijf niet gek om altijd weer de troep op te ruimen.
ben er zo moe van, moet zo naar school, maar men, kost echt moeite om me aan te kleden etc.
terwijl ik wel graag weg ben, want thuis is het ook k*t.

svdijk schreef:misschien wel even fijn voor jou om een paar dagen alleen te zijn, of niet?
even alles voor jezelf een plekje geven.
snap dat je moeder zich druk maakt/zorgen maakt om je, daar is ze tenslotte moeder voor
wat betreft je hoofdpijn/misselijkheid: ik denk dat je toch een hersenschudding hebt....
en doe alsjeblieft voorzichtig daarmee, want je kunt er je hele leven last van houden.
(en al interesseerd je dat nu niet, als je dalijk weer beter in je vel zit dan baal je als een stekker dat je je nu niet rustig hebt gehouden)
ik word zo moe van dat bemoeizuchtige van m'n moeder, wil alles weten en zien van me.
en ik wil alleen maar RUST!
en m'n gevoelens kunnen uitschakelen, zou ook erg fijn zijn.
hoe gaat het met de rest van de tobbers hier?
trekken jullie het nog een beetje, of zitten jullie ook weer in de down-modus?

RobinxD schreef:ik heb heel erg last van stemmings wisselingen ik kan ineens super blij zijn en binnen 1 sec kei sjaggie echt kei irritant komt vooral denk omdat ik verliefd ben

topsylover schreef:RobinxD schreef:ik heb heel erg last van stemmings wisselingen ik kan ineens super blij zijn en binnen 1 sec kei sjaggie echt kei irritant komt vooral denk omdat ik verliefd ben
Verliefd zijn is echt zó leuk, maar ook zó gevaarlijk.![]()
Ik weet soms ook niet meer wat ik moet denken, alweer 15 dagen niks gehoord van meneer.

topsylover schreef:RobinxD schreef:ik heb heel erg last van stemmings wisselingen ik kan ineens super blij zijn en binnen 1 sec kei sjaggie echt kei irritant komt vooral denk omdat ik verliefd ben
Verliefd zijn is echt zó leuk, maar ook zó gevaarlijk.![]()
Ik weet soms ook niet meer wat ik moet denken, alweer 15 dagen niks gehoord van meneer.
. Verschrikkelijk irritant, zit nu ook weer in zo'n situatie
.