Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 17:53

Lekker Marjoleintje!

Ik moet nog 10 minuutjes op werk doorbrengen, dan ga ik lekker naar stal, lessen met Lis en dan naar huis, verantwoord eten... _O- Morgen lekker pizza laten bezorgen haha...

Kiwipitje, waarom kun je nooit naar een winkel dan? Wist je dat ze vaak bij AH/ Lidl / Aldi etc ook hesjes, hardloopspullen hebben? En MP, heb je daar al gekeken?

Ik zeg niet dat je 60 euro uit moet geven, voor mij was die het toen enorm waard, ik moest met paard en al in het donker over een landbouwviaduct. Dan wil je wel zichtbaar zijn. Deze heeft én reflectie én ingebouwde verlichting, dus was heul veilig toen. Paard was trouwens ook een wandelende kerstboom toen.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 17:54

Omdat ik moet werken :).

Zal eens kijken bij de AH (Lidl / Aldi zit hier niet), maar ik woon in een gat en in de AH daar hebben ze maar 2 kleuren schoensmeer en géén Philadelphia Duo (voor het idee even) dus de kans dat ze daar zoiets hebben is wel klein.

Marktplaats is teveel gedoe dus daar koop ik nooit wat.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 17:56

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 17:58

Is dat op Tri Run inclusief verzendkosten? Die kan ik nergens vinden op de site. Vind het nog steeds duur :=

Ik kan wel zoeken op MP hoor ;), maar ik koop er niets. Altijd gedoe, heen en weer gemail. Thanks but no thanks.

Vraag wel of een vriendin of m'n broertje ergens zo'n ding kan kopen als ik er geen bij AH kan vinden.
Laatst bijgewerkt door Kiwipitje op 03-01-11 18:00, in het totaal 1 keer bewerkt

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 17:59

Bij AH moet je wel ff zoeken. Heb je misschien ook iets van een Blokker ofzo? Dat soort winkels willen ook vaak wel hesjes hebben. Of moet je binnenkort nog naar een ruitershop/boerenbond oid, daar hebben ze zo ook. ANWB heeft ze ook, dat weet ik zeker.

Oh, vind MP altijd wel makkelijk... :j Zit ff te denken, had er altijd meerdere, maar heb ze volgens mij ook niet meer liggen, anders had je van mij zo een oude mogen hebben.

Maar goed, ik ga richting stal. Iedereen die vandaag gaat lopen: loop ze, loop veilig en voorzichtig en succes!

Kiwipitje

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 18:00

Nee alleen een AH en een Jan Linders :'). Geen Blokker, Kruidvat, DA, niets.

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 18:09

jullie gaan snel!!!

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 18:11

Ik heb vorige week, bijna een hardloper op de motorkap gehad. Hij stak over en ik zag hem echt niet. Ook ben ik een keer bijna geschept, ik liep over het fietspad, hij zag mij niet. Terwijl ik toch aardig richting hollende kerstboom ga :')
Ik heb mijn hesje van Extran, bij 6 flesjes kreeg ik hem gratis. Daarnaast heb ik reflectoren gekocht bij de blokker, die doe ik om mijn enkels. Ik geloof 2 voor een euro. En dan heb ik nog flikkerlichtjes om mijn armen. Gekocht bij de Bas van der Heiden voor 1.99 per bandje. Het hoeft niet duur te zijn.
Bij de Kruidvat hebben ze ook nog hesjes vanuit de Leotien van Moorsel actie. Je kunt toch ook op een koopavond gaan?
Voetgangers hebben geen verlichting vind ik geen argument, zij zijn een stuk langzamer. Het gaat om de schrikreactie van andere weggebruikers, ook al loop je op de stoep.

Succes Ratjetoe! Zet hem op! *\o/*

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 18:37

Hema heeft ook van alles.

En goed gegaan met s2r lesje 1 Ratjetoe?

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 18:45

Jemig, wat gaan jullie hard :oo

Kiwipitje; komt er nooit iemand die je kent bij de Blokker of één van de genoemde winkels hier? Bij de Blokker heb je voor 50 cent 2 reflecterende fluorgele klittenbanddingen, voor om je arm of enkel.
Bij de Aldi heb ik armdingen met lichtjes gekocht voor paar euro, zijn ook vaak bij de Action te koop.
Zou toch echt wat aandoen, kweeniet of je zelf wel eens in de auto hebt gezeten dat er ineend iemand bleek te lopen die je niet had gezien; echt, je schrikt je rot! Is echt onverantwoord!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 18:50

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 18:57

Zo he dat was even een hoop te lezen.
Wat leuk zoveel nieuwe zeg ik zelf als nieuwe haha
Een knuffel voor wenk en franneke en angela :(:) Rustig aan meiden.
Maak het jezelf niet te moeilijke he...

Nu ga ik eerst naar de sportschool even lekker lopen.
Tot later

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 21:27

Wat heb je toch een kanjer Jaan! :D
Sportse scooby

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 21:57

Jaan, heb maar ff gereageerd. Zucht <3

Zit nu te kijken of ik m'n lappie nog kan reanimeren, volgens een collega moet ik een heuleboel eraf kieperen en dan issie weer wat sneller. Kan nergens de herstel cd vinden dus dan maar 1 voor 1 programma's verwijderen... En dat gaat zoooooooo traag :(

Dus ondertussen maar bokken op m'n ipodje, tsjaa je moet wat nietwaar?! :o

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 22:46

Zo klaar met sporten heerlijk even gelopen 30 min tempowisselingen gedaan en 4 km afgelegd.
Daarna even op de treadclimber dat is een loopband met onafhankelijke pedalen die kunnen schijn net als of je constant een berg op loopt.
Dus heb weer genoeg gedaan vandaag...

Bom dat noemen we een beetje verslaafd :D
Maar succes met je pc hoor blijft altijd zo'n naar klusje.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 08:52

Lekker Scooby! :j Lekker gesport!

Ik kan je helaas niet helpen Angela, alles compleet hier.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 09:04

Goedemorgen!

Ga zo even topics lezen...

Blij te zien dat er meerderen hier zijn die het onverantwoord vinden om zonder minimaal reflectiemateriaal te gaan lopen. :j

Netjes gelopen Scooby... :j

Bom verslaafd haha...

Ik ga vanmiddag weer lekker een rondje doen. Even hoofd leeg maken. Les met Lis gister was ook even goed voor me. Heul hard gewerkt, maar kreeg er wel een heel fijn gevoel voor terug. Lis is nog echt niet 100% zoals ze was, met name in de oprichting, maar we komen wel weer een heel eind in de richting en ik begin te denken/hopen dat ze beter uit deze blessure komt dan ze er in ging zeg maar... :o

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 09:33

Ik vind het er nogal aan liggen waar je loopt. Als je alleen over de stoep loopt zie ik geen probleem. In mijn dorp komen auto's niet op de stoep (weet niet hoe het bij jullie zit...) en als ik oversteek wandel ik wel even.

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 09:40

Goedemorgen!

Ik heb gisteravond heerlijk een uur spinning gedaan, en man wat voelde ik mijn bovenbenen op bepaalde momenten. Heb samen met de instructeur op 't podium mee gefietst. :) Hij is zo grappig, dan schreeuwt hij op den duur, VERZURING, VERZURING, AFVALSTOFFEN, AFVALSTOFFEN...haha! :D Wel motiverend om dan nog net een tandje erbij te doen hoor.

Vanochtend weer moeite met opstaan, bah! Wordt er soms een beetje moedeloos van. Heb dan echt even geen energie, zwaar hoofd en nek is wat stijfjes, zelfs mijn gewrichten van mijn handen en voeten doen soms zeer...? Momenteel zit vriendlief ook wat in de lappenmand, want bij hem is in nov Lyme vastgesteld, heeft 10dgn antibioticum gehad. Maar ik heb 't idee dat dat gewoon veel te weinig is geweest, al zijn dat de richtlijnen waar de artsen in NL zich aan houden. Hij heeft nu sinds begin dec steeds hele vage klachten. Heel vervelend, van vermoeidheid, tot kortademigheid, vol zitten (longen), licht gevoel in 't hoofd, moeite met (scherp)zien, pijnlijke huid op bepaalde plekken. We gaan toch deze week maar weer eens naar de huisarts, want ik vertrouw 't niet bepaald. Maak me daar best wel veel zorgen om, zijn er mensen met ervaringen met Lyme? Ik weet wel dat er een heel topic over loopt op bokt.

*Zo, moest ik even van me afschrijven*

Jaan, prachtige foto's van een nieuwjaarsrit, heerlijk lijkt me dat.

Scooby, ook lekker bezig geweest gisteren.

Angela, ook ik heb alles compleet. We hebben maar een klein appartement, dus meer spullen lukt ook niet hier. :)

Wen, fijn dat 't met Lis de goede kant op lijkt te gaan. En succes alvast voor vanmiddag!

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 09:41

Goedemorgen dames!

Allereerst nog even een welkom aan alle nieuwelingen!
Veel succes met al jullie goede voornemens!

Gister heerlijk met mijn knollie naar de binnenbak geweest!
Ben zo blij dat ik hem nu alleen kan laden op de trailer! Ik heb speciaal een 2-paardstrailer hiervoor aangeschaft omdat hij op een 1,5 paards zichzelf iedere keer omdraaide... Maar nu doet hij dat niet meer en kan ik weer heerlijk alleen op pad!
Wel was hij even stout toen ik in galop aansprong, 3 dikke bokken en 3 rondjes weinig (lees geen) controle over zijn tempo... We gingen een beetje hard!! Hahaha, maffe oliebol!

Vanavond weer lekker rondje hollen! Het zal wel mijn "onderhoudsrondje" worden van 6,5 km.

Iedereen moet het voor zich weten, maar persoonlijk ben ik van mening dat zelfs voetgangers in het donker een veiligheidshesje moeten dragen...
Ik ben een wandelende kerstboom. Draag een reflectiehesje (geloof 3 euro bij de action voor betaald...) en om elk been en elke arm draag ik een reflectieband met van die rode knipperende led lampjes (1 euro per bandje bij de action) Dus voor nog geen 10 euro ben ik redelijk zichtbaar...

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 09:43

:(:) Marjoleintje, wat balen van je vriend. Zou daar idd ook mee terug gaan...

Klinkt wel goed van je spinning haha... Lekker fanatiek.

Wat lekker dat je alleen met knollie op pad kunt joh! Kan ik met Lis ook... :j bied zo veel vrijheid.

Haha ikke ook zo'n 7 km vanmiddag... :D

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 09:45

Ben jaloers op iedereen die zo lekker 's middags kan gaan lopen als het licht is. Ik kan alleen in het donker :(

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 09:48

Goedenmorgen....
Weer een nieuwe dag...vandaag niet lopen ,maar ik moet nog een stukje gang schilderen... >;)
Hmm misschien moet ik mij daar maar op storten.

marjoleintje...geen ervaring met lyme maar idd gewoon weer terug naar de huisarts als je het niet vertrouwt.
Is niet niks namelijk.

@klotshtiduj...is het een jong paard met zijn bokkesprongen....?
Lekker he een binnenbak om te rijden.

iedereen die vandaag gaat lopen loop ze...de gladheid is hier bijna weg gelukkig.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 09:57

Door de week is het voor mij ook al donker hoor... :j Vanmiddag is het ook rond half 5/5 uur dat ik kan lopen... Alleen in het weekend kan ik met daglicht...

Hebben jullie trouwens de zonsopkomst gezien, met de verduistering net? Was wel mooi te zien vanaf hier... :j