Ondertussen is er (op mijn initiatief) een bezoekregeling afgesproken, iedere eerste zondag van de maand een uur bezoek bij ons thuis, volgens onze regels en onder ons toezicht (nou ja, ik smeer hem mooi naar de hondenclub

). De rechtszaak is daarmee dus iig afgewend. Verder nog niks gehoord over het geld of wat dan ook. Het is nu op dat front dus even rustig.
Vandaag helaas weer spannend nieuws in ander opzicht, want ik ben met ons En naar het consternatiebureau geweest. Ivm verhuizing de eerste keer dus ergens anders. Helaas is Enya in de afgelopen 3,5 maand maar 250 gram bijgekomen en ze zat al op de onderste curve, dus een 'heerlijk gesprek' gehad over wat ik allemaal wel niet fout doe met bijvoeden, dat ze veel drinkt en dat mijn melk waarschijnlijk niet goed genoeg van kwaliteit is omdat ik te weinig rust en haar VSD (gaatjes in hart) is nog steeds niet dicht dus kunnen we weer terug naar de cardioloog en de kinderarts. Tevens had ik zelf aangegeven dat ik graag wilde dat ze naar haar rug keken omdat ze altijd met een bolle rug gaat liggen en toen zei de arts dat ze een rare bilspleet heeft. Daar moet de kinderarts dus ook naar kijken.
De ellende houdt gewoon nooit meer op denk ik?!!