Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ChelseaII schreef:Hallo!
Ik kom ook even loeren in dit forum... Ik heb redelijk vaak last van pukkels. Vooral van die dikke talgbulten die enorm pijn doen, dik en rood worden en die je niet kunt uitknijpen (niet dat dat altijd goed is) en erg lang blijven zitten. Ik heb van alles geprobeerd! Ik heb zelfs voor 70 euro via de TellSell producten gekocht, wat uiteraard troep was, maar blijkt hoe erg mijn wanhoop was
.
Ik ga om de 8 weken naar de SHS en die raadde me aan om minimaal 1 x in de week te scrubben, want dat deed ik nooit. Na dit bijna 2 maanden vol te hebben gehouden zag ik totaal geen verbetering; het leek zelfs erger te worden! Dus daar ben ik mee gestopt. Als ik bij de SHS wegkom, heb ik een lekker zacht huidje, maar na een week verschijnen weer de eerste bultjes.
Ik heb jaren gerookt (13 jaar) en ben nu bijna 7 weken gestopt. En nu zijn de poppen (of moet ik zeggen bulten) aan het dansen... Ik zit er onder!!! Enorme bulten overal... Ze zijn niet op 1 hand te tellen
.
Ik word er een beetje moedeloos van. Is het een idee om naar de huisarts hiermee te gaan of ben ik dan aan het overdrijven?
ChelseaII schreef:Op dit moment gebruik ik heel weinig, want van alles wat ik zelf heb geprobeerd, werd het alleen maar erger naar mijn idee.
's Ochtends douche ik altijd en smeer er dan dagcreme op van het huismerk van de Trekpleister of Kruidvat. Als dat ingetrokken is smeer ik wat camouflage-spul op de ergste pukkels en gebruik ik gekleurde hydraterende creme van Nivea. 's Avonds was ik mijn gezicht met koud water.
Ik probeer 1 a 2 x per week naar de sportschool te gaan en zoals ik al vertelde ben ik gestopt met roken. Ik eet redelijk gezond en let er nu steeds beter op, want ik word wat ouder en begin te merken dat mijn eens zo strakke buik, niet meer zo strak is, haha! Ik probeer veel fruit te eten en veel te drinken. Maar goed, af en toe snoep ik ook...
Dus ik probeer wel mijn best te doen, zeg maar...
Anthea schreef:Goed, ik mag er natuurlijk nog niks van zeggen aangezien het veeeels te kort is, maar na 5 dagen Clinique is mijn huid iig niet rood meer en hij ziet er heel rustig uitHeb alleen nog wat oude 'bultjes' zegmaar die nu weg trekken
ChelseaII schreef:Tips zijn zeker welkom! Ik gebruik bewust die gekleurde creme van Nivea zodat ik geen foundation hoef te gebruiken... Als ik er niks op zou doen, vallen mijn pukkels wel ernstig op namelijk, haha! Maar dat is toch ook troep en verstopt je porien? Heb je tips van bepaalde merken die wel goed zijn?
Glossi schreef:ChelseaII schreef:Tips zijn zeker welkom! Ik gebruik bewust die gekleurde creme van Nivea zodat ik geen foundation hoef te gebruiken... Als ik er niks op zou doen, vallen mijn pukkels wel ernstig op namelijk, haha! Maar dat is toch ook troep en verstopt je porien? Heb je tips van bepaalde merken die wel goed zijn?
Mijn huid kan beter tegen een foundation dan tegen Nivea spulJe moet er ook voor zorgen dat als je foundation op doet je iig een goeie dagcreme gebruikt.
ChelseaII schreef:Tips zijn zeker welkom! Ik gebruik bewust die gekleurde creme van Nivea zodat ik geen foundation hoef te gebruiken... Als ik er niks op zou doen, vallen mijn pukkels wel ernstig op namelijk, haha! Maar dat is toch ook troep en verstopt je porien? Heb je tips van bepaalde merken die wel goed zijn?
Citaat:Oke! Maar wat is dan een goede dag-creme (merk) en ook sommige foundations zijn niet goed toch? Daar kunnen toch ook verkeerde ingredienten in zitten? Hmmm... Denk je ook dat je goed bezig bent...