Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sneeuwelfje schreef:Oké, op het gevaar af om totaal niet serieus genomen te worden...
Ik heb de afgelopen maand een stuk minder aanvallen gehad door... een steen.
Ik had al eerder gelezen dat een donkere amethist bij migraine soms goede resultaten opleverde, maar laat ik daar nu net iets te nuchter voor zijn. Qua medicatie heb ik al alles geprobeerd, enkel een injectie sumatriptan helpt bij mij (en soms helpen er 2 achter elkaar niet eens). Enfin, om een lang verhaal kort te maken, toch maar die steen het voordeel van de twijfel gegeven en als hanger omgedaan.
De periode rond mijn eisprong... migraine bleef uit. Een tiental dagen later viel ik s'avonds te vroeg in slaap, en een teveel aan slaap resulteert bij mij altijd in migraine. Nu was het maar heel licht, na aandringen van vriend toch maar een spuit gezet, en na een kwartiertje voelde ik niks meerEn nu, de laatste dagen van mijn cyclus, is het al-tijd raak. Enkele dagen geleden gaan slapen met een vaag hoofd, en het idee van "als het erger word, dan plaats ik wel een Imigran"... en dan werd ik s'morgens wakker. Nog steeds vaag hoofd, maar niks migraine. Heel bijzonder.
Het is nog wat vroeg om victorie te kraaien, maar ik heb er een goed gevoel bij. Kan het rationeel niet bevatten, denk ook niet dat het "tussen mijn oren" zit. Maar de reden dat ik dit, na een tijdje overdenken toch plaats, is omdat ik weet dat we allemaal soms wel es zitten te vloeken en om het even wat zouden proberen. Dan nog liever zo, relatief goedkoop en je kan er weinig kwaad mee.