Focussed schreef:dorientjuh: Maar die vullingen in (triangel)bikini's zijn niet voor push-up hoor. Die zijn zodat je tepels niet doorschijnen. Maak ik ook dankbaar gebruik van.
Een echte push-up bikini heeft hardere vulling, die ook meer aan de zij en onderkant zit, zodat je borst wat omhoog en naar het midden gedrukt wordt. (En die kan je er ook niet uithalen).
Sorry hoor, ben echt een mierenne*ker
maar push up bh's en bikini's zijn er in heel veel varianten. Je hebt ze met vulling aan de onderkant, met vulling aan de zijkant, met vulling zowel van onder als van opzij en bij de ene zit het echt helemaal in de vorm van de bikini of bh, maar er zijn er ook met losse vulling, zodat je zelf kan kiezen of je die erin of eruit wilt. Persoonlijk zitten die met de losse kussentjes bij mij vaak het beste, omdat die minder "hard" zijn en dus goed met mn borst meevormen. Die harde bh's en bikini's wijken bij mij heel snel, omdat je die echt goed op moet vullen en daar heb ik meestal niet voldoende tiet voor. 
) .
*Weggehaald ivm met verkeerd opvatten
Enne, zelfs ik weet niet alles hoor. Er worden zoveel dingen ontwikkeld op het gebied van lingerie, ik blijf me soms verbazen!