Help! Mijn borsten krimpen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 16:00

Focussed schreef:
dorientjuh: Maar die vullingen in (triangel)bikini's zijn niet voor push-up hoor. Die zijn zodat je tepels niet doorschijnen. Maak ik ook dankbaar gebruik van.
Een echte push-up bikini heeft hardere vulling, die ook meer aan de zij en onderkant zit, zodat je borst wat omhoog en naar het midden gedrukt wordt. (En die kan je er ook niet uithalen).

Sorry hoor, ben echt een mierenne*ker :D maar push up bh's en bikini's zijn er in heel veel varianten. Je hebt ze met vulling aan de onderkant, met vulling aan de zijkant, met vulling zowel van onder als van opzij en bij de ene zit het echt helemaal in de vorm van de bikini of bh, maar er zijn er ook met losse vulling, zodat je zelf kan kiezen of je die erin of eruit wilt. Persoonlijk zitten die met de losse kussentjes bij mij vaak het beste, omdat die minder "hard" zijn en dus goed met mn borst meevormen. Die harde bh's en bikini's wijken bij mij heel snel, omdat je die echt goed op moet vullen en daar heb ik meestal niet voldoende tiet voor.

Odysseus

Re: Help! Mijn borsten krimpen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 16:31

Haha sorry, jij hebt er wel wat meer verstand van dan ik , dus please don´t shoot me cause i´m wrong :))

Maar de pushup bikini's die ik ken hebben allemaal vulling die je er ook niet uit kan halen (ja of je moet je bikini open knippen :') ) .

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 16:35

Focussed schreef:
Haha sorry, jij hebt er wel wat meer verstand van dan ik , dus please don´t shoot me cause i´m wrong :))

Maar de pushup bikini's die ik ken hebben allemaal vulling die je er ook niet uit kan halen (ja of je moet je bikini open knippen :') ) .

Bij de H&M kan je het er volgens mij wel uithalen :) *Weggehaald ivm met verkeerd opvatten :) *
Laatst bijgewerkt door Springruit06 op 18-11-10 17:04, in het totaal 1 keer bewerkt

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 16:45

Haha, maakt niet uit hoor! Ik ben gewoon een BH juf ;) Enne, zelfs ik weet niet alles hoor. Er worden zoveel dingen ontwikkeld op het gebied van lingerie, ik blijf me soms verbazen!

Er zijn idd ook veel bikini's en bh's waar de vulling niet uit kan, maar gelukkig zijn er ook een hoop die wel uitneembare vulling hebben.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 16:58

vinurr schreef:
Focussed schreef:

Bij de H&M kan je het er volgens mij wel uithalen :) (wat ik dan ook altijd doe, ik wil niet fake zijn :)) )

Vind dat eigenlijk niet zo´n leuke opmerking. Alsof de mensen die wel een vulling in hun bikini laten zitten fake zijn..

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 17:02

Als vulling in je bh al fake is, wat is make-up en het dragen van hoge hakken dan :+

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 17:06

Heb het weggehaald, omdat ik het niet zo bedoelde :) Bedoelde het niet banketstaaf, zelf heb ik ook geen grote 'voorgevel' :) Doelde meer van: Dan lijkt het heel wat, en dan zou ik mn bikini uitdoen en dan is het niks meer, dat is niet de bedoeling daarom haal ik vulling etc. er altijd uit als dat er in zit. :) Niet banketstaaf bedoelt ofzo!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 17:10

Ach en dan doe je je bikini/bh uit en blijft er weinig over, wie stoort zich daar aan? Ikzelf niet en een eventuele kerel kan mooi vertrekken als 'ie me daarom niet meer leuk vindt. Ik heb er trouwens nog nooit eentje ontmoet die het opviel, laat staan zich eraan stoorde :)

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 17:15

Maakt ook niks uit, maar ik voel me er op deze manier prettiger bij... En je doet wat je prettiger vindt toch? :)

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 17:34

Ben ik weer us :')
Hoe is het nu met iedereen ? xd