Dunne mensen ook beledigd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 19:29

Fiffill schreef:
Ik zal maar niks meer zeggen over 't haar, heb er alleen maar mezelf mee vrees ik... ik ken het probleem.. _O-

:')

Julia

Zien jullie het als een probleem dan? Ik ben eerder jaloers. :+

Geeske_

dit is mijn bouw ongeveer;
ik ben die met het rode shirtje)

Afbeelding

Fenrir

Julia schreef:

Nee joh... we eh ik bedoel anderen eh... maken er graag een probleem van. :j _O-

Ariebombarie

Julia schreef:

op mijn (zoals vriendinnen het noemen) non existing ass?? :')

(en dan is het nu al voller dan in NL _O- )

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 19:30

Mijn benen zijn zo smal dat ik zeer zelden passende laarzen kan vinden. :j Dat is wel een probleem hoor. :j Ben zelfs een keer uitgelachen in een winkel. :+

Ariebombarie

geeske304 schreef:
dit is mijn bouw ongeveer;
ik ben die met het rode shirtje)

Afbeelding

heb je dr ook een vergrootglas bij? :+

Fenrir

Ariebombarie schreef:
Julia schreef:

op mijn (zoals vriendinnen het noemen) non existing ass?? :')

(en dan is het nu al voller dan in NL _O- )

Ik denk eerder het haar (en dan niet die op je non existing ass).

Mja... ik zou best wat meer kont willen hebben, maar gelukkig heb ik aan de voorkant wat ter compensatie gekregen. :Y)

Julia

Waar zit je nu dan Arie?
En ik doelde meer op je haar eigenlijk. :D

Geeske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 19:31

haha! zal em ff bewerken :P

Juangi

Wie weet, maar zit ook in de genen bij mij. Moeder en oma hebben allebei letterlijk, een plankfiguur. Dus ach... Maar moet zeggen dat de fotos wel vertekenen.. Zal eens kijken voor goede foto.

Wel lief! :)

Wat wel een voordeel is, is dat ik dus nog op pony's pas en kan! :) Nadeel is dat paarden mij vaak niet voelen zitten en ik ook niet heel sterk ben.

Ariebombarie

Julia schreef:
Waar zit je nu dan Arie?

waar denk je waar BCN voor staat doosje :P

mn haar... dat was vroeger een grooooooooot probleem ja. nu is het wel leuk :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 19:32

Liedje schreef:
Mijn benen zijn zo smal dat ik zeer zelden passende laarzen kan vinden. :j Dat is wel een probleem hoor. :j Ben zelfs een keer uitgelachen in een winkel. :+

Mijn probleem is dat ik klein ben, maar wel vrij breed. Broeken in de standaardmaat zijn altijd veel te lang, terwijl ze om de heupen goed zitten.
Shirts, truitjes, jassen? Nog erger. Maatje S of 36, past goed om m'n middel maar knelt mijn schouders af of gaat niet dicht over m'n borsten :+ en een maatje groter verdrinkt mijn middel in en het is te lang. Nooit leuk, kleren kopen...

Ariebombarie

Fiffill schreef:

Mja... ik zou best wat meer kont willen hebben, maar gelukkig heb ik aan de voorkant wat ter compensatie gekregen. :Y)

joh :')

ik vind mezelf momenteel prima :j zolang ik dit aanhou heb ik ook geen last van mn rug :Y)

xEliine

Oh! Ik heb net hetzelfde... ik vreet maar, maar kom niet aan.
En laarzen vinden is een ramp! Alsook jeansbroeken.. die zitten dan veel te los... soms vind ik een broek in maat 22 en als je dat tegen iemand zegt kijken ze zo van : what the hell?

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 19:33

Ik snap het op zich wel. Maar eerlijk gezegd ben ik toch wel jaloers. Natuurlijk lijkt het me niet fijn als je je eigen figuur niet goed kan bepalen.
Maar man, ik heb zelf problemen met gewicht. Ik moet er zooo erg op letten. Ik moet bij wijze an spreke bij elke kruimel die ik naar binnen werk alweer 3x nadenken. een avondje gezellig pizza? Tuurlijk, maar dan word het de rest van de week wel NOG beter op letten.
Friet bij het avondeten? Sorry mam, ik pak de soep van gisteren wel.

Mij lijkt het gewoon echt luxe om alles te kunnen eten wat je wilt, en dat eens een boterham extra niet veel uitmaakt.

Al lijkt het me voor beide partijen lastig hoor. het heeft allebei wel zijn voor en nadelen.

Ariebombarie

Liedje schreef:

lijkt me irri... hier kan ik dus geen passende schoenen vinden. heb een nederlandse maat 41, maar dat hebben ze hier dus niet :+ komt de verkoopster naar me toe met de woorden (echt heul gedurfd van dr :+ ) "weet je zeker dat je geen 40 past WANT DAT IS OOK ECHT HEEL GROOT HOOR"
>;) -O-

Julia

Ariebombarie schreef:
Julia schreef:
Waar zit je nu dan Arie?

Barcelona ofzo. :+ Waarom was dat vroeger een groooooooot probleem? Werd je gepest?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 19:34

Ariebombarie schreef:
Fiffill schreef:

joh :')

ik vind mezelf momenteel prima :j zolang ik dit aanhou heb ik ook geen last van mn rug :Y)

Ik ben ook dik (ha-ha :roll: ) tevreden hoor :j ik heb eigenlijk ook niks te klagen.
En was jouw haar vroeger zo'n probleem dan? Daar heb ik nooit last van gehad, iedereen was altijd jaloers.. :+

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 19:34

Julia schreef:
Ariebombarie schreef:

Barcelona ofzo. :+ Waarom was dat vroeger een groooooooot probleem? Werd je gepest?

je gaat door voor de koelkast :))

en 'gepest' is een understatement :j

Liedje

Re: Dunne mensen ook beledigt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 19:35

Ik vind rood haar prachtig. :j Wees er maar trots op Arie. :j

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 19:36

Ariebombarie schreef:
Liedje schreef:

lijkt me irri... hier kan ik dus geen passende schoenen vinden. heb een nederlandse maat 41, maar dat hebben ze hier dus niet :+ komt de verkoopster naar me toe met de woorden (echt heul gedurfd van dr :+ ) "weet je zeker dat je geen 40 past WANT DAT IS OOK ECHT HEEL GROOT HOOR"
>;) -O-

Ik heb ook maat 41... alleen ben ik 165... :')
Mijn vriend heeft dezelfde maat :o (EN NEE DAT HEEFT NIKS TE MAKEN MET ANDERE DINGEN) maar die is ook maar 170 ofzo. Portugezen hè, die zijn over het algemeen wat kleiner dan die lange Nederlanders. :P

Ah wat vervelend Aar. :\ Zo triest vind ik dat. Ik ben gelukkig nooit gepest (nu denk ik ook niet dat ze dat durfden :o )

Julia

Re: Dunne mensen ook beledigt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 19:38

That sucks Arie. Van het understatement pesten en van de schoenen. :(:) Ik heb schoenmaat 38, dus als ik iets leuks zie, zijn ze meestal al uitverkocht. :+

Gaan overigens inmiddels wel erg snel en ook nogal off-topic op momenten. Ergens nog een leuk HK plekje?

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 19:39

Fiffill schreef:
Ariebombarie schreef:

>;) -O-

Ik heb ook maat 41... alleen ben ik 165... :')
Mijn vriend heeft dezelfde maat :o (EN NEE DAT HEEFT NIKS TE MAKEN MET ANDERE DINGEN) maar die is ook maar 170 ofzo. Portugezen hè, die zijn over het algemeen wat kleiner dan die lange Nederlanders. :P

Ah wat vervelend Aar. :\ Zo triest vind ik dat. Ik ben gelukkig nooit gepest (nu denk ik ook niet dat ze dat durfden :o )

what the fiets hahaha heb jij maat 41??? ok dit is niet beledigend bedoeld :Y) weet hoe lastig die grote poten zijn :=

mijn vriendje is kleiner, vandaar ook vriendJE :') en heeft grotere poten dan ik dussehhhh... :') EN NEE DAT HEEFT NIKS TE MAKEN MET ANDERE DINGEN right :')

ja klopt wel wat dat pesten betreft, was wel moeilijk heur. in elkaar geslagen en alles vanwege mn rode haar en daardoor onzekerheid :j maar goed, dat was toen :D nu ben ik er idd heel trots op Liedje :D

overigens heb ik in dit topic nog geen enkele foto van iemand gezien die er echt mager uit ziet...

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 19:39

Julia schreef:
Gaan overigens inmiddels wel erg snel en ook nogal off-topic op momenten. Ergens nog een leuk HK plekje?

ah spelbreker jij.... :P