Fiffill schreef:Ik zal maar niks meer zeggen over 't haar, heb er alleen maar mezelf mee vrees ik... ik ken het probleem..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ariebombarie schreef:Julia schreef:Zien jullie het als een probleem dan? Ik ben eerder jaloers.
op mijn (zoals vriendinnen het noemen) non existing ass??
(en dan is het nu al voller dan in NL)

Nadeel is dat paarden mij vaak niet voelen zitten en ik ook niet heel sterk ben. Liedje schreef:Mijn benen zijn zo smal dat ik zeer zelden passende laarzen kan vinden.Dat is wel een probleem hoor.
Ben zelfs een keer uitgelachen in een winkel.
en een maatje groter verdrinkt mijn middel in en het is te lang. Nooit leuk, kleren kopen... 

Liedje schreef:Mijn benen zijn zo smal dat ik zeer zelden passende laarzen kan vinden.Dat is wel een probleem hoor.
komt de verkoopster naar me toe met de woorden (echt heul gedurfd van dr
) "weet je zeker dat je geen 40 past WANT DAT IS OOK ECHT HEEL GROOT HOOR"
Ariebombarie schreef:Fiffill schreef:Ik denk eerder het haar (en dan niet die op je non existing ass).
Mja... ik zou best wat meer kont willen hebben, maar gelukkig heb ik aan de voorkant wat ter compensatie gekregen.
joh
ik vind mezelf momenteel primazolang ik dit aanhou heb ik ook geen last van mn rug
) tevreden hoor
ik heb eigenlijk ook niks te klagen.

Wees er maar trots op Arie.
Ariebombarie schreef:Liedje schreef:Mijn benen zijn zo smal dat ik zeer zelden passende laarzen kan vinden.Dat is wel een probleem hoor.
lijkt me irri... hier kan ik dus geen passende schoenen vinden. heb een nederlandse maat 41, maar dat hebben ze hier dus nietkomt de verkoopster naar me toe met de woorden (echt heul gedurfd van dr
![]()

(EN NEE DAT HEEFT NIKS TE MAKEN MET ANDERE DINGEN) maar die is ook maar 170 ofzo. Portugezen hè, die zijn over het algemeen wat kleiner dan die lange Nederlanders. 
Zo triest vind ik dat. Ik ben gelukkig nooit gepest (nu denk ik ook niet dat ze dat durfden
)
Ik heb schoenmaat 38, dus als ik iets leuks zie, zijn ze meestal al uitverkocht. 

Fiffill schreef:Ariebombarie schreef:
lijkt me irri... hier kan ik dus geen passende schoenen vinden. heb een nederlandse maat 41, maar dat hebben ze hier dus nietkomt de verkoopster naar me toe met de woorden (echt heul gedurfd van dr
![]()
Ik heb ook maat 41... alleen ben ik 165...
Mijn vriend heeft dezelfde maat(EN NEE DAT HEEFT NIKS TE MAKEN MET ANDERE DINGEN) maar die is ook maar 170 ofzo. Portugezen hè, die zijn over het algemeen wat kleiner dan die lange Nederlanders.
Ah wat vervelend Aar.Zo triest vind ik dat. Ik ben gelukkig nooit gepest (nu denk ik ook niet dat ze dat durfden
)
weet hoe lastig die grote poten zijn 
en heeft grotere poten dan ik dussehhhh...
EN NEE DAT HEEFT NIKS TE MAKEN MET ANDERE DINGEN right 
maar goed, dat was toen
nu ben ik er idd heel trots op Liedje