en het klonk allemaal zo positief...
Ik word er echt stil van.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en het klonk allemaal zo positief...
Ik word er echt stil van..
Gooya schreef:Veel sterkte voor jou en voor je vriendin.![]()
Mijn zus heeft ook kanker, en het is overal uitgezaaid. Ook in haar longen. Veel vocht bij haar longen, benauwdheid, kuchen, moe, gewichtsverlies, bijna niets meer kunnen eten, klachten en pijn over heel haar lijf etc. Mijn zus heeft nog een paar maandjes gekregen, als er geen complicaties bijkomen.... Allemaal heel verdrietig. Het moeilijkste is om iemand te zien lijden. Dat went nooit.
Ik weet dus welk verdriet je doormaakt en ken het machteloze gevoel, de boosheid etc.
Wens je veel sterkte toe
Gooya schreef:Veel sterkte voor jou en voor je vriendin.![]()
Mijn zus heeft ook kanker, en het is overal uitgezaaid. Ook in haar longen. Veel vocht bij haar longen, benauwdheid, kuchen, moe, gewichtsverlies, bijna niets meer kunnen eten, klachten en pijn over heel haar lijf etc. Mijn zus heeft nog een paar maandjes gekregen, als er geen complicaties bijkomen.... Allemaal heel verdrietig. Het moeilijkste is om iemand te zien lijden. Dat went nooit.
Ik weet dus welk verdriet je doormaakt en ken het machteloze gevoel, de boosheid etc.
Wens je veel sterkte toe

Talonius schreef:Sandra heeft dus een tumor van ongeveer een cm in haar hoofd, die er waarschijnlijk toch ook al een tijdje zit. Maandag toch nog een mri om te zoeken naar uitzaaiingen. Als die er niet zijn dan willen ze gaan bestralen en anders richten ze zich alleen nog op haar longen. De 2 jaar die haar nog gegeven was afgelopen maandag zal waarschijnlijk nog korter worden. Ik wil haar helpen met het schrijven van de brieven aan haar dochter. Hebben jullie ideeen over welke onderwerpen ze kan schrijven?
We hebben al:
- voor je verjaardag, uitschrijven tot bv haar 18e jaar
- kerst
- nieuwjaar
- voor als je me mist
verder zie ik door de bomen het bos niet meer. Ze is alwel begonnen in het boek 'Mam, vertel eens' Alle input is welkom.
Nogmaals sterkte met je vriendin
Dus pin niet te veel vast op die 2 jaar, mijn vader heeft zelf de insteek om de huidige statistiekgegevens te verslaan.
Er kan dus meer gebeuren dan je denkt.
Sandeman schreef:mams heeft nu 2 bestralingen gehad. Ze voelt zich redelijk goed. Het viel allemaal mee. Ze is blij dat ze geen chemo meer krijgt ,want daar werd ze zoo ziek van en het deed niks. Nu volgt 7 weken bestralen, groot gebied en afwachten en hopen dat het helpt.
Wens jullie allemaal kracht en sterkte en tocg fijne feestdagen/ wij komen eerste kerstdag bij elkaar met de familie, maken het niet laat, want mams wordt snel moe, maar gaan toch gezellig eten met elkaar.