Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar zal nu niet gaan denk ik. 
Ukkiee schreef:Heb dit twee maanden geleden al gehad, toen was ik zo verkouden dat ik er zelfs van moest overgeven. Vorige week weer wat grieperig geworden, maar gelijk goed uitgeziekt. En sinds gisteren heb ik opeens pijn aan mijn ribben, alsof ik een blauwe plek heb maar die heb ik niet, en ik had heel erg hoofdpijn en maagpijn. Inmiddels heb ik alleen nog de blauwe plek. Begon inmiddels te denken dat ik me misschien toch had gestoten. Maar net had ik mijn moeder aan de telefoon en die vertelde dat ze nu hetzelfde heeft, ook hoofdpijn en pijn aan haar ribben...? Zijn er meer mensen die dit hebben?
Aria_zz schreef:Ukkiee schreef:Heb dit twee maanden geleden al gehad, toen was ik zo verkouden dat ik er zelfs van moest overgeven. Vorige week weer wat grieperig geworden, maar gelijk goed uitgeziekt. En sinds gisteren heb ik opeens pijn aan mijn ribben, alsof ik een blauwe plek heb maar die heb ik niet, en ik had heel erg hoofdpijn en maagpijn. Inmiddels heb ik alleen nog de blauwe plek. Begon inmiddels te denken dat ik me misschien toch had gestoten. Maar net had ik mijn moeder aan de telefoon en die vertelde dat ze nu hetzelfde heeft, ook hoofdpijn en pijn aan haar ribben...? Zijn er meer mensen die dit hebben?
ik heb dat wel vaker als ik griep heb, dan doet alles pijn en idd lijkt het wel of ik blauwe plekken op mijn ribben heb, alsof je ergens tegen aangestoten bent. Erg vervelend
En het leukste is dat het bij mij op mijn longen en mijn oren slaat, mijn zwakste punten van mijn lichaam.. Dus ik ben superbenauwd en kan niks doen. En soms als het echt goed op mijn oren slaat wordt ik ontzettend duizelig (want dat staat weer in verbinding met het evenwichtsorgaan) Erg geweldig dus.. *not*
(Trouwens gewoon fietsen, op een fiets, niet het 'bokt-fietsen' 

(hoewel, veel doen voor studie en verjaardag, ook niet handig haha)
Ilsemarie schreef:ik doe ook een beetje mee! Van de zomer was ik bij vriend en z'n ouders, en toen waren die alle drie ziek de week dat ik er was. Dus ik aldoor maar aan het wachten tot ik ook ziek werd maar er kwam maar niks... zaterdagavond naar MegaPiratenFestijn geweest, moest natuurlijk teruglopen van tent naar auto zonder jas en jahoor, maandag voelde ik me niet zo lekker en sinds dinsdag verkouden. Keelpijn, oorpijn, inmiddels hoest ik als een zeehond en neus begint nu ook beetje. Maaaaaaar het kan echt niet want morgenavond is Normaal en daar wil ik heeeeeen (vorige jaar kon ookal niet want toen was ik ook ziek, grrrrrr). Dussssssss morgenavond moet ik goed zijn! kan ik dan de rest van het weekend wel ziek zijn(hoewel, veel doen voor studie en verjaardag, ook niet handig haha)
iedereen hier beterschap!!