Ziek aan het worden? Wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

WiskyBokjes

Re: Ziek aan het worden? Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 11:13

Ik voel me al gelukkig beter! Ben nog wel echt verkouden en ik lig nog het liefst onder een slaapzak op de bank :=

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 11:17

ben gisteren bij night care geweest en heb pretnison en antibiotica gekregen.
was ook niet normaal hoe zwaar de astma aanvallen waren.

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 11:34

Nog een zieke hier :+
Zaterdag klein beetje last van men keel, 's nachts amper geslapen en zondagsmorgens direct terug naar huis gereden (was bij men vriend blijven slapen) voor men neusspray en keeltabletten.
Maandag echt ziek gevoeld (maar blijven werken) en vandaag begint alles los te komen.
Zou eigenlijk graag in men bed gaan liggen :Z maar zal nu niet gaan denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 15:43

Bah al 3 dagen nu niet naar school geweest :\
Wil wel graag, maar hoest aan 1 stuk door. Hoofdpijn van hier tot tokio. En lichte verhoging. En slaap aan 1 stuk door.

Alabaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 17:36

Te duf om uitgebreid te reageren.
Hier ook zware longonsteking, kan niks anders als rillen, liggen,drinken,hoesten.
Beterschap iedereen

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 09:58

zo te zien zijn er hier een paar echt zwaar ziek!
ik blijf vandaag een dagje thuis, lekker rustig, niet teveel doen en veel thee. Keel kriebeld nu, heel vervelend, en hoofdpijn en zo moe, heb vannacht 12u geslapen!
ook beterschap voor iedereen hier he!

Lessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 11:04

En ook ik ben gistermiddag ziek naar huis gekomen, had koorts, onwijs verkouden, en hoofdpijn!
Nu dus ziek thuis, en voel me echt een spons! Bleh!

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 11:09

Ik ben maandag ziek naar huis gegaan van school,
en t gaat nu nogsteeds niet echt..
Koorts, beetje keelpijn en vooral heel veel hoofdpijn!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 11:45

Ik had dit topic al gezien en was vastbesloten om niet ziek te worden.. nou helaas! Mislukt!

Mijn vriend was al ziek, en hij had niet bij me moeten zijn dit weekend, want hij heeft me vast aangestoken.. Eergister begon ik al met enorme keelpijn, gisteren keelpijn en verkouden, en nu ronduit grieperig.. Ben wel aan het werk, want er is niemand die me over kan nemen.

Ik moet morgen van half 10 tot 9 werken, en daarnou zouden we nog op stap ook.. Ik ga gewoon, prop me wel vol met koffie enzo.. Zaterdag weer van half 10 tot 5 werken. En zondag wil ik de hele dag op bed.. Bleeeh..

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 11:49

Heb dit twee maanden geleden al gehad, toen was ik zo verkouden dat ik er zelfs van moest overgeven. Vorige week weer wat grieperig geworden, maar gelijk goed uitgeziekt. En sinds gisteren heb ik opeens pijn aan mijn ribben, alsof ik een blauwe plek heb maar die heb ik niet, en ik had heel erg hoofdpijn en maagpijn. Inmiddels heb ik alleen nog de blauwe plek. Begon inmiddels te denken dat ik me misschien toch had gestoten. Maar net had ik mijn moeder aan de telefoon en die vertelde dat ze nu hetzelfde heeft, ook hoofdpijn en pijn aan haar ribben...? Zijn er meer mensen die dit hebben?

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 12:08

Ukkiee schreef:
Heb dit twee maanden geleden al gehad, toen was ik zo verkouden dat ik er zelfs van moest overgeven. Vorige week weer wat grieperig geworden, maar gelijk goed uitgeziekt. En sinds gisteren heb ik opeens pijn aan mijn ribben, alsof ik een blauwe plek heb maar die heb ik niet, en ik had heel erg hoofdpijn en maagpijn. Inmiddels heb ik alleen nog de blauwe plek. Begon inmiddels te denken dat ik me misschien toch had gestoten. Maar net had ik mijn moeder aan de telefoon en die vertelde dat ze nu hetzelfde heeft, ook hoofdpijn en pijn aan haar ribben...? Zijn er meer mensen die dit hebben?

ik heb dat wel vaker als ik griep heb, dan doet alles pijn en idd lijkt het wel of ik blauwe plekken op mijn ribben heb, alsof je ergens tegen aangestoten bent. Erg vervelend

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 12:11

Aria_zz schreef:
Ukkiee schreef:

ik heb dat wel vaker als ik griep heb, dan doet alles pijn en idd lijkt het wel of ik blauwe plekken op mijn ribben heb, alsof je ergens tegen aangestoten bent. Erg vervelend

Maar ik ben nu niet ziek. En toen ik wél ziek was heb ik dit niet gehad.

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 12:17

vreemd, misschien dat je afweer wat minder is.
Tenzij je slaapwandeld natuurlijk :P

HouvanPonys

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 12:44

Ik ben ook ziek :') En het leukste is dat het bij mij op mijn longen en mijn oren slaat, mijn zwakste punten van mijn lichaam.. Dus ik ben superbenauwd en kan niks doen. En soms als het echt goed op mijn oren slaat wordt ik ontzettend duizelig (want dat staat weer in verbinding met het evenwichtsorgaan) Erg geweldig dus.. *not*
Wil gewoon naar school en naar mijn pony en gewoon kunnen fietsen zonder dat ik piepend fiets :+ (Trouwens gewoon fietsen, op een fiets, niet het 'bokt-fietsen' :+

ik haaaaaaaaaaat ziek zijn..

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 15:36

Al die zieken, jeetje :=
Ik voel me al echt weer beter! Nog wel echt heel erg verkouden, maar niet meer zo misselijk gelukkig

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 15:40

ik doe ook een beetje mee! Van de zomer was ik bij vriend en z'n ouders, en toen waren die alle drie ziek de week dat ik er was. Dus ik aldoor maar aan het wachten tot ik ook ziek werd maar er kwam maar niks... zaterdagavond naar MegaPiratenFestijn geweest, moest natuurlijk teruglopen van tent naar auto zonder jas en jahoor, maandag voelde ik me niet zo lekker en sinds dinsdag verkouden. Keelpijn, oorpijn, inmiddels hoest ik als een zeehond en neus begint nu ook beetje. Maaaaaaar het kan echt niet want morgenavond is Normaal en daar wil ik heeeeeen (vorige jaar kon ookal niet want toen was ik ook ziek, grrrrrr). Dussssssss morgenavond moet ik goed zijn! kan ik dan de rest van het weekend wel ziek zijn :P (hoewel, veel doen voor studie en verjaardag, ook niet handig haha)

iedereen hier beterschap!!

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 17:11

Ik voel me gelukkig weer beter :)
Nog wel een klein beetje verkouden, maar ik proef/ruik tenminste weer wat :P

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 17:14

Vanochtend begon het: niezen, snotteren, nu is het uitgebreid met hoofdpijn en keelpijn. Jongens, ik kan dit nu echt niet gebruiken! :oo

LoveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 17:16

Ik ben er net vanaf ben net 4 dagen ziek van school thuis geweest en ga morgen gelukkig weer heen, dat thuis zitten is niet echt iets voor mij! Maar ik hoor dat heel veel mensen ziek zijn was vanochtend even op msn en er waren 10 online waarvan 8 ziek!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 17:51

Ilsemarie schreef:
ik doe ook een beetje mee! Van de zomer was ik bij vriend en z'n ouders, en toen waren die alle drie ziek de week dat ik er was. Dus ik aldoor maar aan het wachten tot ik ook ziek werd maar er kwam maar niks... zaterdagavond naar MegaPiratenFestijn geweest, moest natuurlijk teruglopen van tent naar auto zonder jas en jahoor, maandag voelde ik me niet zo lekker en sinds dinsdag verkouden. Keelpijn, oorpijn, inmiddels hoest ik als een zeehond en neus begint nu ook beetje. Maaaaaaar het kan echt niet want morgenavond is Normaal en daar wil ik heeeeeen (vorige jaar kon ookal niet want toen was ik ook ziek, grrrrrr). Dussssssss morgenavond moet ik goed zijn! kan ik dan de rest van het weekend wel ziek zijn :P (hoewel, veel doen voor studie en verjaardag, ook niet handig haha)

iedereen hier beterschap!!

Haha ik ga ook naar Normaal in Siddeburen! Ben dus ook al enorm aan het hopen dat ik morgen weer wat beter ben.. Moet ook eerst nog van half 10 tot 9 uur savonds werken, en dan gelijk heen.. Ik ga hoe dan ook heen, hoe ziek ik ook ben.. Desnoods zetten ze me maar op een stoeltje achteraan..

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 19:24

ik ben nu bijna heel men stem kwijt :\
straks kan ik alleen nog typen, weten allen jullie nog wat ik wil zeggen :+
best vervelend, lijkt net of er een krop in men keel zit, heb ook helemaal geen zin om veel te zeggen. Normaal heb ik hier dus nnoit last van pfff ziek zijn is niet leuk!

Jeanine93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 19:26

Ik ben echt onwijs verkouden..
Gelukkig heb ik 4 dagen weekend want school heeft echt geen zin zo. Kan niks opschrijven want dan wordt t een en al drama :P

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 19:29

Hier ook een zieke..
Woon dan even niet in NEderland, maar in het nog warme Spanje kun je blijkbaar ook nog steeds verkouden zijn.
Vet stom, blijf morgen maar een dag je thuis denk ik.
In slaapvallen doe ik namelijk niet met al dat hoesten en gesnotter, bleh!

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 19:32

Bij ons is de halve klas steeds ziek thuis.
Zelf wel een beetje verkouden, hoofdpijn maar niet zo heel erg.

6marly6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 20:39

ja hier! Snotverkouden... Ik voel me verder goed. M'n keelpijn, oorpijn, hoofdpijn en niesnijgingen (of hoe heten die sadistische dingen) en nou begint het hoesten... ^)
Gelukkig is daar.. Chocolaa! *\o/*