Met paardrijden en hardlopen is het dan wel minder fijn, doe ik met normale bh en sport bh. Ben alleen nu opzoek naar een echt stevige sport bh maar tot nu toe nergens wat gevonden..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cath_16 schreef:Ik meld me ook hier, heb 70 E/F. Heb er gelukkig niet echt veel last van, alleen in mijn portomonee.(Ik koop alleen echt goede stevige bh's en die zijn helaas wat duurder).
Met paardrijden en hardlopen is het dan wel minder fijn, doe ik met normale bh en sport bh. Ben alleen nu opzoek naar een echt stevige sport bh maar tot nu toe nergens wat gevonden..
Fenartoe schreef:Je wordt geholpen in het UMC in Groningen? Want je hebt ook nog UMCU (Utrecht), LUMC (Leiden).@ esther , ik wordt geopereerd in t UMC
Mocht je vragen hebben of willen weten hoe t is gegaan ivm je eigen twijfels , mag je best langskomen, als dat helpt ?
kaatje89 schreef:Babydoll, littekens zul je ongetwijfeld altijd blijven zien, dat was ook 1 van de dingen waar ik zo tegen op zie/zag... Ik heb zelf in 2007? een fybroadenoom gehad (goedaardige knobbel in m'n borst) die hebben ze eruit gehaald en het is dat ik zelf weet waar dat litteken moet zitten, maar bij mij is dat super mooi genezen en zie ik het eigenlijk nauwelijks meer zitten.
Hoop dat dat bij mij met die bvk ook zo goed geneest
Esther, ik vin het Martini ziekenhuis veel fijner qua hoe ze met mensen omgaan... Ben al meerdere malen geopereerd, maar nog nergens zoals bij het Martini dat je zelfs een "intake" gesprek hebt met de verpleegkundige, die al je angsten op schrijft en noem maar op, zodat ze daar vanaf weten en je daar bij kunnen helpen
Lies21 schreef:Hai, ik kom hier even binnenvallen maar ben dus op een goede stevige sportbeha jacht.
Afgelopen zaterdag in 4 lingerie zaken geweest (livera, hunkemollen enz), of ze hadden niks in mijn maat of niet de gewenste stevigheid.
Iemand hier ervaring met ANITA bh's ( niet die van anita elmpt , echt het merk)? Lotje Schoots maakt hier ook reclame voor....