Grotere borsten: deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cath

Re: Grotere borsten: deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 22:26

Ik meld me ook hier, heb 70 E/F. Heb er gelukkig niet echt veel last van, alleen in mijn portomonee.;) (Ik koop alleen echt goede stevige bh's en die zijn helaas wat duurder).

Met paardrijden en hardlopen is het dan wel minder fijn, doe ik met normale bh en sport bh. Ben alleen nu opzoek naar een echt stevige sport bh maar tot nu toe nergens wat gevonden..

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 22:44

Ik heb zelf veel plezier van het merk Swegmark maar wat voor mij prettig is voor jou misschien niet fijn.
Zo persoonlijk .
Waar ik dan ook veel baat bij heb is mijn bodyprotector :+ Geen last meer van gezwabber ( heb 75e/80d)
Cath_16 schreef:
Ik meld me ook hier, heb 70 E/F. Heb er gelukkig niet echt veel last van, alleen in mijn portomonee.;) (Ik koop alleen echt goede stevige bh's en die zijn helaas wat duurder).

Met paardrijden en hardlopen is het dan wel minder fijn, doe ik met normale bh en sport bh. Ben alleen nu opzoek naar een echt stevige sport bh maar tot nu toe nergens wat gevonden..

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 22:55

Oke,
wat ik echt zoek is naar een sport bh zo strak zit dat ze geen kant meer opkunnen.
De meeste sport bh's hebben die vorm van een normale bh en dan is het niet stevig genoeg.
Ik heb wel een hele fijne alleen wordt die een beetje oud(7 jaar al) die zat ook heel strak en werden je borsten echt plat gedrukt. :P Kon er helaas niet meer zo eentje vinden..

Zal even kijken naar het merk dat je aanraadde.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 09:43

@ esther , ik wordt geopereerd in t UMC ;)
Mocht je vragen hebben of willen weten hoe t is gegaan ivm je eigen twijfels , mag je best langskomen, als dat helpt ?

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 12:56

Fenartoe schreef:
@ esther , ik wordt geopereerd in t UMC ;)
Mocht je vragen hebben of willen weten hoe t is gegaan ivm je eigen twijfels , mag je best langskomen, als dat helpt ?
Je wordt geholpen in het UMC in Groningen? Want je hebt ook nog UMCU (Utrecht), LUMC (Leiden).
Ik denk zelf persoonlijk dat ik dan niet in het UMCG geholpen wil worden omdat ik daar ook werk en vind het toch wel een beetje privé en dan kunnen mijn collega's ook zo in m'n gegevens kijken enzo....
Zullen ze waarschijnlijk niet doen maar misschien dat ik toch liever in een ander ziekenhuis geholpen zou willen worden. Maar ik weet het nog niet hoor, eerst maar eens zien of ik het definitief wil. Fijn dat ik jou vragen mag stellen :)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 13:54

oh oeps ik bedoelde CMH , die is in utrecht ..... heb dus verkeerd gelezen !!

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 01:27

ik heb nu van sapph ook maat 70 F, grrr vind het eigenlijk steeds vervelender worden. Hoe zit dat met littekens van de operatie? dat is mijn grootste hobbel zegmaar..

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 08:53

Babydoll, littekens zul je ongetwijfeld altijd blijven zien, dat was ook 1 van de dingen waar ik zo tegen op zie/zag... Ik heb zelf in 2007? een fybroadenoom gehad (goedaardige knobbel in m'n borst) die hebben ze eruit gehaald en het is dat ik zelf weet waar dat litteken moet zitten, maar bij mij is dat super mooi genezen en zie ik het eigenlijk nauwelijks meer zitten.

Hoop dat dat bij mij met die bvk ook zo goed geneest :)

Esther, ik vin het Martini ziekenhuis veel fijner qua hoe ze met mensen omgaan... Ben al meerdere malen geopereerd, maar nog nergens zoals bij het Martini dat je zelfs een "intake" gesprek hebt met de verpleegkundige, die al je angsten op schrijft en noem maar op, zodat ze daar vanaf weten en je daar bij kunnen helpen :)

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 10:08

kaatje89 schreef:
Babydoll, littekens zul je ongetwijfeld altijd blijven zien, dat was ook 1 van de dingen waar ik zo tegen op zie/zag... Ik heb zelf in 2007? een fybroadenoom gehad (goedaardige knobbel in m'n borst) die hebben ze eruit gehaald en het is dat ik zelf weet waar dat litteken moet zitten, maar bij mij is dat super mooi genezen en zie ik het eigenlijk nauwelijks meer zitten.

Hoop dat dat bij mij met die bvk ook zo goed geneest :)

Esther, ik vin het Martini ziekenhuis veel fijner qua hoe ze met mensen omgaan... Ben al meerdere malen geopereerd, maar nog nergens zoals bij het Martini dat je zelfs een "intake" gesprek hebt met de verpleegkundige, die al je angsten op schrijft en noem maar op, zodat ze daar vanaf weten en je daar bij kunnen helpen :)

gelukkig! ik had al na wat speurwerk op internet voorbeelden gezien, ben best benieuwd hoe en wat, maar eens een afspraak maken met de dokter. Ben je erg nerveus?

arabianwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 10:48

hai,ik val ook maar binnen bij de grote maten,heb maat 80 g |( en ook zit ik er hard over na te denken voor een bvk...

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 12:44

Babydoll, ja ben heel erg nerveus maar ben een paar keer geopereerd en iedere keer ging er wel iets mis... en vooral met het wakker worden uit de narcose, daar zie ik ook het ergst tegen op..

Maar denk dat het per persoon verschilt hoe het hersteld en hoe goed je de littekens blijft zien...

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 12:46

Hai, ik kom hier even binnenvallen maar ben dus op een goede stevige sportbeha jacht.
Afgelopen zaterdag in 4 lingerie zaken geweest (livera, hunkemollen enz), of ze hadden niks in mijn maat of niet de gewenste stevigheid.

Iemand hier ervaring met ANITA bh's ( niet die van anita elmpt , echt het merk)? Lotje Schoots maakt hier ook reclame voor....

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 14:26

Ik vond het ook altijd moeilijk om een goede (sport)bh te vinden , maar heb er uiteindelijk toch een bij livera gevonden.

Met littekens je hebt daar toch ook zalf voor ? Weet niet of dat in dit geval kan en mag ?

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 18:45

Gewoon via de plastisch chirurg vragen, dat valt onder litteken/na-behandeling en wordt dan gewoon vergoedt!! Dus niet op eigen houtje calendulan, dat mocht ik absoluut niet smeren bijvoorbeeld!!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 19:54

Lies21 schreef:
Hai, ik kom hier even binnenvallen maar ben dus op een goede stevige sportbeha jacht.
Afgelopen zaterdag in 4 lingerie zaken geweest (livera, hunkemollen enz), of ze hadden niks in mijn maat of niet de gewenste stevigheid.
Iemand hier ervaring met ANITA bh's ( niet die van anita elmpt , echt het merk)? Lotje Schoots maakt hier ook reclame voor....

Ik heb een 70E sportbh van anita en ik vond hem helemaal niet stevig! ben nu toch weer terug bij shockabsorber! heb je dat al geprobeerd?

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 19:55

O daar ga ik ook maar eens naar kijken, kon ook geen stevige vinden..

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 09:35

@ petulan Bedankt voor de tip !!
(leuke ava btw :D )

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 02:07

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 19:37

Ik vind de site er wel goed uit zien, maar ken van de merken eigenlijk alleen triumph (erg fijn trouwens :j)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 13:24

Karin , heel veel suc 6 morgen !!!
Het gaat goed komen, zal aan je denken iig !
Hoe laat moet je ?

:(:)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 13:56

Succes, ik zal ook aan je denken!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 14:25

Karin: DONT WORRY!! Het komt echt allemaal goed!! De komende 6 a 8 weken is het woord GEDULD! ;)

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 14:27

Heel veel succes!

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 21:00

Dank jullie wel allemaal :D Zal vast wel goed komen allemaal.. maar toen ik laatst ineens besefte dat ze gewoon de helft van m'n tieten dr gaan afsnijden... := Tja niet handig om zoiets te gaan denken natuurlijk...

Maar goed, hoop dat ik zo kan slapen.. moeten om 6 uur weg want ik moet er om 7 uur zijn.. Dus dat scheelt wel, gewoon zo vanuit bed, aankleden en de auto in :P Morgenvroeg niet teveel tijd om te piekeren...

Gelukkig heb ik veel steun van mensen om me heen en is alles voor m'n pony en hondje geregeld :)

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 21:19

Ik meld me ook, 75/80 E/F hangt er vanaf hoe het valt. Ik draag eigenlijk alleen Saphh, dat zorgt voor mij voor de meeste steun