hoe vaak verschonen jullie je bed

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

bijdehandje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 00:28

Drie keer in de week en wát een heerlijheid.

Prutsmuts

Re: hoe vaak verschonen jullie je bed

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 00:48

Eens per 1 a 2 weken. Meestal wel elke week. Maar soms door srukte wil ik het weleens een paar dagen "opschuiven ".

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 01:55

Chiqa schreef:
Wat een regelmaat in dit topic, wat een activiteit zeg. :D
Ik heb hier dus geen ritme in en verschoon de boel wanneer het uitkomt,
wanneer ik zin heb en als het niet meer lekker slaapt.

Ook :D

En dat hou ik niet bij neen, heb ik tijdje gedaan maar nu niet meer. Moet sowieso opletten met beddengoed vaak wassen (het product spoelt en zwiert er blijkbaar minder goed uit dan bij kledij zucht) en als ik het te geregeld was krijg ik allemaal bubbeltjes.

Gezond zo'n fris bed :+

Maar goed, hij gaat er nog vaak genoeg in naar mijn idee hoor, poezels slapen mee en de haren irriteren mij wel!

(dus stofzuig ik om de dag mijn bed mee :') )

Pyama: slaap altijd in mijn blootje dus geen last van :Y)

_DP_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 05:13

Ik doe dat ook 1 keer per week. In de zomer soms wat vaker. Vind 1 keer per maand ook erg weinig!

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 05:20

Ik doe het idd ongeveer 1x pw, maar het kan zomaar gebeuren dat het binnen 5 dagen al in de was zit en soms juist pas na 10 dagen. Net hoe ik ook met mijn werk zit.
Ik leef niet om schoon te maken ed, dus als ik het een dag erg druk heb, komt het de dasg erna wel.

Over pyama: Ook geen last van, draag enkel mijn string. That's all

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 12:28

kimmie88 schreef:
Ik doe het idd ongeveer 1x pw, maar het kan zomaar gebeuren dat het binnen 5 dagen al in de was zit en soms juist pas na 10 dagen. Net hoe ik ook met mijn werk zit.
Ik leef niet om schoon te maken ed, dus als ik het een dag erg druk heb, komt het de dasg erna wel.

In je string slapen, ooohh wat irritant := Vind die krengen echt voor geen meter zitten 's nachts! Ik slaap gewoon in een hempje, boxer/hipster en soms pyjama broek (als het koud is), die gaan tegelijk met het beddengoed ook in de was..

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 13:09

Talisa schreef:
kimmie88 schreef:

In je string slapen, ooohh wat irritant := Vind die krengen echt voor geen meter zitten 's nachts! Ik slaap gewoon in een hempje, boxer/hipster en soms pyjama broek (als het koud is), die gaan tegelijk met het beddengoed ook in de was..

O haha, zo zie je maar weer.
Ik heb echt nergens last van. Ik draag ze met alles, ook met paardrijden ed

amj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 13:11

1x per week, elke donderdagochtend.

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 13:12

Wanneer ik dr zin in heb, is wel regelmatig nodig want de katten slapen op bed en die zijn nogal harig

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 13:58

bij mij word mijn bed om de 2 weken verschoond :)
ik vind dit niet vies, ik douche zelf ook ALTIJD voor het slapen gaan dus ga ik al niet 'vies' mijn bed in. ;)

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 14:01

kimmie88 schreef:
[

O haha, zo zie je maar weer.
Ik heb echt nergens last van. Ik draag ze met alles, ook met paardrijden ed

hahahaha, ik draag ze helemaal nooit.
vind het zulke ondingen :P

mijn bedje verschoon ik 2x per week, dankzij poezel met haar modderpootjes.

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 14:50

1x In de 10 dagen ofzo. Als ik een vriend heb wel 1x per week, maar nu heb ik lekker het hele bed voor mezelf :D .

En strings....brrrr wat een ondingen! Geef mij maar de sexy oma onderbroek :+

laura22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 18:42

Ik verschoon het bed 1 x in de week omdat de hond en de kat bij mij liggen en omdat ik een schoon bed heerlijk vind liggen.

Ik heb ong 2 a 3 wassen in de week woon alleen.

magli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 18:58

Goh, ik voel mij eventjes vuil denk ik.. Haha,ik doe het gewoon als ik merk dat het er dan toch te lang opligt. Kleine opmerking, nooit langer dan 3 maanden hoor :p Schud wel vaak mijn dekens buiten uit, zodat het ook wat frisser voelt.

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:36

Chiqa schreef:
Nagano schreef:
ik woon alleen
en draai ongeveer 4 a 5 wassen per week daar zit mijn beddengoed dan ook bij

Ik woon ook alleen maar was een keer in de 2-3 weken 1 of 2 wasjes, en heb een hoop bedrijfskleding op voorraad (Dus hoef niet zo snel te wassen)en heb ene grote trommel.

4 a 5 wassen per week in je eentje :wow:
ik draai denk ik 1 wasmachine per week, soms 2.. woon samen. Dan heb je vast ook een hoge water/energie rekening?

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:39

1 wasmachine per week als je samen woont? Ik vraag me af wat ik verkeerd doe, want met mijn
werk uniformen erbij (elke dag een schone), paardrijkleren en werkkleding van mijn vriend, draai
ik elke week toch zeker 6 wassen.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:43

Om de week, bij warm weer vaker.
Wel laat ik het bed dagelijks een paar uur open liggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:49

Ik draai wekelijks iets van 4 wassen denk ik... 1 met het bed erin, 1 met de handdoeken (doe ik als enige op 60 graden en na een week is de trommel nog niet heel vol maar dat hoeft ook niet), 1 bont en 1 licht. Soms wat minder, soms wat meer.

Ik vind het trouwens wel lollig dat er wordt gezegd dat mensen zouden liegen over hoe vaak ze hun bed verschonen? Ik zie niet in waarom ik dat zou doen :+ ik hou veel teveel van schone lakens, gister ook, kroop weer in mijn frisse, heerlijk geurende net verschoonde bedje. Hmmmm.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:55

magli schreef:
Goh, ik voel mij eventjes vuil denk ik.. Haha,ik doe het gewoon als ik merk dat het er dan toch te lang opligt. Kleine opmerking, nooit langer dan 3 maanden hoor :p Schud wel vaak mijn dekens buiten uit, zodat het ook wat frisser voelt.

Ik ong 1x per maand, als ie niet meer fris ruikt.

Wat een werk zeg, 1 of 2x per week. Het ruikt mij nog fris genoeg dan hoor.
Ik zweet 's nachts niet, dat scheelt ook.

MRM25

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:57

Ik doe het om de 1 of 2 weken. Hangt ervan af wanneer ik mn handdoeken vies heb :')
Woon alleen, en heb maar 6 handdoeken. Als die allemaal vies zijn (gebruik ze 1 keer, douch om de dag, soms vaker) gaat mn beddengoed ook de was in :+ Dus dat is om de 1/2 weken.

Dat vind ik vaak genoeg, want in je eentje een 2 pers. bed verschonen dat met de zijkant tegen de muur aan staat is een ware crime }>

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-10 19:59

Siets schreef:
1 wasmachine per week als je samen woont? Ik vraag me af wat ik verkeerd doe, want met mijn
werk uniformen erbij (elke dag een schone), paardrijkleren en werkkleding van mijn vriend, draai
ik elke week toch zeker 6 wassen.

ja ik ook hoor 4 /5 wassen per week en ben ook alleen
maar ik ben trimster dus daar word je best vies van en altijd haren in je kleren
dus ik doe elke dag alles schoon aan :o
ook heb ik niet zo,n grote wasmaschiene dus dat zijn kleine wasjes

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 20:20

Sleeper schreef:
Even een intieme vraag. Voor al de mensen die minder dan 1x in de week het bed verschonen omdat een bed niet vies is. Hebben jullie partners? Want twee in een bed maken meer vies dan 1 in een bed (over het algemeen dan) :+

Snif ik doe het altijd MET condoom :') ik heb een hekel aan die viezigheid, vriendlief en ik proberen nu weer zwanger te worden dus de keren dat we 18+ praktijken uitvoeren wanneer het nut heeft (cyclus ei sprong bladiebla) doen we het zonder met handdoekkie en butien die periode gaat condoom om :)
Ook de 20 weken dat ik zwanger was deden we het met condoom.. *ik ben vreemd ik weet het, ken niemand die dat doet behalve wij*

OT verschoon ons bed zo om de week zal de ene week iets eerder zijn dan de andere week, onze katten komen zo goed als nooit op onze slaapkamer, vind dat niet hygienisch ze komen toch met hun voetjes in de kattenbak. Maar ieder die het wel doet lekker zelf weten :)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 20:22

Ffortuna schreef:
Ik vind het trouwens wel lollig dat er wordt gezegd dat mensen zouden liegen over hoe vaak ze hun bed verschonen? Ik zie niet in waarom ik dat zou doen :+ ik hou veel teveel van schone lakens, gister ook, kroop weer in mijn frisse, heerlijk geurende net verschoonde bedje. Hmmmm.

ik denk dat er in dit topic toch zeker gelogen wordt hierover. ;)

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 20:24

eens per week, eens in de maand vind ik echt vies...

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 20:28

Bon_Bon schreef:
Snif ik doe het altijd MET condoom :') ik heb een hekel aan die viezigheid, vriendlief en ik proberen nu weer zwanger te worden dus de keren dat we 18+ praktijken uitvoeren wanneer het nut heeft (cyclus ei sprong bladiebla) doen we het zonder met handdoekkie en butien die periode gaat condoom om :)
Ook de 20 weken dat ik zwanger was deden we het met condoom.. *ik ben vreemd ik weet het, ken niemand die dat doet behalve wij*

Echt? Nou ja, als je dat fijn vindt... :D