Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiqa schreef:Wat een regelmaat in dit topic, wat een activiteit zeg.![]()
Ik heb hier dus geen ritme in en verschoon de boel wanneer het uitkomt,
wanneer ik zin heb en als het niet meer lekker slaapt.

)

kimmie88 schreef:Ik doe het idd ongeveer 1x pw, maar het kan zomaar gebeuren dat het binnen 5 dagen al in de was zit en soms juist pas na 10 dagen. Net hoe ik ook met mijn werk zit.
Ik leef niet om schoon te maken ed, dus als ik het een dag erg druk heb, komt het de dasg erna wel.
Over pyama: Ook geen last van, draag enkel mijn string. That's all
Vind die krengen echt voor geen meter zitten 's nachts! Ik slaap gewoon in een hempje, boxer/hipster en soms pyjama broek (als het koud is), die gaan tegelijk met het beddengoed ook in de was.. 
Talisa schreef:kimmie88 schreef:Ik doe het idd ongeveer 1x pw, maar het kan zomaar gebeuren dat het binnen 5 dagen al in de was zit en soms juist pas na 10 dagen. Net hoe ik ook met mijn werk zit.
Ik leef niet om schoon te maken ed, dus als ik het een dag erg druk heb, komt het de dasg erna wel.
Over pyama: Ook geen last van, draag enkel mijn string. That's all
In je string slapen, ooohh wat irritantVind die krengen echt voor geen meter zitten 's nachts! Ik slaap gewoon in een hempje, boxer/hipster en soms pyjama broek (als het koud is), die gaan tegelijk met het beddengoed ook in de was..
Chiqa schreef:Nagano schreef:ik woon alleen
en draai ongeveer 4 a 5 wassen per week daar zit mijn beddengoed dan ook bij
Ik woon ook alleen maar was een keer in de 2-3 weken 1 of 2 wasjes, en heb een hoop bedrijfskleding op voorraad (Dus hoef niet zo snel te wassen)en heb ene grote trommel.
ik hou veel teveel van schone lakens, gister ook, kroop weer in mijn frisse, heerlijk geurende net verschoonde bedje. Hmmmm. magli schreef:Goh, ik voel mij eventjes vuil denk ik.. Haha,ik doe het gewoon als ik merk dat het er dan toch te lang opligt. Kleine opmerking, nooit langer dan 3 maanden hoor :p Schud wel vaak mijn dekens buiten uit, zodat het ook wat frisser voelt.

Dus dat is om de 1/2 weken.
Siets schreef:1 wasmachine per week als je samen woont? Ik vraag me af wat ik verkeerd doe, want met mijn
werk uniformen erbij (elke dag een schone), paardrijkleren en werkkleding van mijn vriend, draai
ik elke week toch zeker 6 wassen.
Sleeper schreef:Even een intieme vraag. Voor al de mensen die minder dan 1x in de week het bed verschonen omdat een bed niet vies is. Hebben jullie partners? Want twee in een bed maken meer vies dan 1 in een bed (over het algemeen dan)
ik heb een hekel aan die viezigheid, vriendlief en ik proberen nu weer zwanger te worden dus de keren dat we 18+ praktijken uitvoeren wanneer het nut heeft (cyclus ei sprong bladiebla) doen we het zonder met handdoekkie en butien die periode gaat condoom om 
Ffortuna schreef:Ik vind het trouwens wel lollig dat er wordt gezegd dat mensen zouden liegen over hoe vaak ze hun bed verschonen? Ik zie niet in waarom ik dat zou doenik hou veel teveel van schone lakens, gister ook, kroop weer in mijn frisse, heerlijk geurende net verschoonde bedje. Hmmmm.
Bon_Bon schreef:Snif ik doe het altijd MET condoomik heb een hekel aan die viezigheid, vriendlief en ik proberen nu weer zwanger te worden dus de keren dat we 18+ praktijken uitvoeren wanneer het nut heeft (cyclus ei sprong bladiebla) doen we het zonder met handdoekkie en butien die periode gaat condoom om
Ook de 20 weken dat ik zwanger was deden we het met condoom.. *ik ben vreemd ik weet het, ken niemand die dat doet behalve wij*