Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
het blijft een waar geschenk!
)
dus er komen er geen meer bij, haha
en op haar 31e werd ze, zoals ze het zelf zo mooi noemt, broeds

Berdien schreef:Ik lees hier veel over dat je boven je 30e er beter niet maar aan kan beginnen.
Sodeletuut schreef:Tsja, ik vind ook niet dat er een ideale leeftijd voor is. Mijn moeder was 26 toen ze mij kreeg en 29 toen ze mijn broertje kreeg. Ze was 43 toen ze mijn zusje kreeg. (vorig jaar). Geen probleem hoor.. Ik ken genoeg mensen met oudere ouders..
_Nadia_ schreef:Ja, als het ons gegeven is zouden we heel graag een groot gezin met minimaal 6 kindjes willen.
Binckydenice schreef:_Nadia_ schreef:Ja, als het ons gegeven is zouden we heel graag een groot gezin met minimaal 6 kindjes willen.
Meer dan 6? jeetje dan mag je nog wel even doorgaan haha... Meer dan 6 poeh, vindt je dat niet een beetje veel?
Mijn oudste zal net geen 4 zijn als de jongste geboren gaat worden, dus 4 baby's in 4 jaar. Als het dus allemaal meezit kan ik voor mijn 30ste "klaar" zijn.Rock schreef:Wat heerlijk Nadia, zo'n groot gezin! Ik wilde er ook altijd 6, maar voor nu vind ik drie even genoeg. We zijn nog jong (25 en 30) dus het kan altijd nog.
Waar ik me persoonlijk wél zorgen over maak... stel wij komen allebei plots te overlijden... wat gebeurt er dan met de kinderen? Ik ken in mijn omgeving al niemand die ik 3 kinderen 'in de maag kan splitsen', laat staan een stuk of 6...

Berdien schreef:Ik lees hier veel over dat je boven je 30e er beter niet maar aan kan beginnen. Mijn moeder was 33 toen ze mij kreeg en 35 toen ze mijn broertje kreeg. Bewust? Nou.. voor die tijd wilde ze absoluut GEEN kinderenen op haar 31e werd ze, zoals ze het zelf zo mooi noemt, broeds
![]()
Dus daar kwam ik en twee jaar later mijn broertje. Heb er nooit last van gehad dat mijn moeder 'ouder' zou zijn, helemaal niet zelfs! Vind dat nogal een onzinnige opmerking eigenlijk