Misschien wil Nicky haar familie niet extra belasten.
Ik kan me daar best wat bij voorstellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bonnefooi schreef:Nou ik eerlijk gezegd niet zo. Kijk dat je daar je zoontje niet mee wil lastig vallen begrijp ik maar je hebt toch een man en familie die van je houdt.
Dat lijkt me ook een stuk prettiger dan elke keer die ellelange stukken hier.
bonnefooi schreef:Nou ik eerlijk gezegd niet zo. Kijk dat je daar je zoontje niet mee wil lastig vallen begrijp ik maar je hebt toch een man en familie die van je houdt.
Dat lijkt me ook een stuk prettiger dan elke keer die ellelange stukken hier.
slimmerik schreef:Heeft ook niets met haar ziekte te maken die steken lijkt me. Als ze gewoon haar hart wil luchten moet ze dat doen maar dan zonder sumiere steekjes.
slimmerik schreef:TS houdt eigenlijk zelf de critici constant een broodje voor om in te happen. Bijna iedere post verwijst ze naar kritiek per pb of een sumier regeltje over een ontvangen OW ...... Kan ze gewoon beter niet doen. Ze lokt met haar posten eigenlijk weerwoord uit....
Was ook het laatste wat me bezig zou houden als ik zo ziek was hoor. Heeft ook niets met haar ziekte te maken die steken lijkt me. Als ze gewoon haar hart wil luchten moet ze dat doen maar dan zonder sumiere steekjes.
Nickyu gewoon lekker je energie in beterder worden en je gezin steken. Geeft je vast meer genoegdoening lijkt me.
nickyu schreef:slimmerik .. ik steek niet iig niet bewust
ik probeer juist open kaart te spelen
Blue_Eyes schreef:Ach mensen, TOE NOU! Dit topic verliep prima en Nicky kon hier lekker haar hart luchten. Dan komt er eentje die vindt dat hij moet stoken en ja hoor, als er 1 schaap over de dam is.... Schei toch eens uit en laat haar hier gewoon een plek hebben om stoom af te blazen op haar eigen manier. Geloof je het niet? Blijf dan weg. En geef daarmee Nicky de ruimte om op haar eigen manier met haar verdriet en pijn om te gaan.