Haha nee je hebt me niks aangepraat, zo erg ben ik nou ook weer niet, alhoewel..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

abeltje_xx schreef:heb jij het punten dieet wel een geprobeerd bitje? ik ben daar toen 9 kilo mee afgevallen.
het baseert zich erop dat alles een bepaald aantal punten heeft en je mag alles eten zolang je binnen je puntenaantal van die dag blijft.
dan zou je dus lekker s'avonds mee kunnen eten ( misschien niet grote hoeveelheden, maar meeten kan) en dan moet je alleen s'ochtends en s'middags minder eten of iets met minder kcal en dus minder punten.
? abeltje_xx schreef:nee mag echt, had ik s'middags zin in een donut dan kon dat, kon ik alleen geen twee boterham eten of extra opscheppen bij avondeten.
ideaal dieet voor mij! want ik kon niks laten staan, maar als er geen taboe meer aan zit is het op een gegeven moment niet zo spannend meer om te zondigen, dus op een gegeven moment hield ik bijna vanzelf op met snoepen, dan kon ik nog een extra lepeltje nemen van stamppot bijv.
ook nu snoep ik eigenlijk nauwelijks, als ik de mogelijkheid krijg wel hoor, maar ik woon nu op mezelf en ik koop nauwelijks lekkers, gewoon geen zin in.

)

_Tara_ schreef:@ Abeltje_xx: 1000 kcal, dat kun je een meisje van 14 toch niet adviseren? Om zo weinig te gaan eten...
@ _Bitje_: Omdat je niks eet, val je wel af natuurlijk. Maar zogauw je wel weer gaat eten, denkt je lichaam, hey! Energie! Laat ik dat maar snel opslaan voordat ik weer niks te eten krijg.
Maak me toch een beetje zorgen om jouw ideeën over eten...