Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Berdien schreef:Ik ben ook bloeddonor
Nu twee keer gedoneerd. Eerste keer was er weinig aan de hand, alleen voelde ik de naald zitten en liep mijn bloed ook niet goed door. Met als gevolg een flink blauwe arm na die tijd.
Dat de afgelopen keer aangegeven. Was geen probleem, dit keer werd ik geprikt door de beste prikster van Sanquin. Dat was te merken, na een keer knipperen zat de naald er al in. Schijnbaar heb ik rollende aderen?
Na vijf minuten was het ook al klaar. Ik stond op, liep naar de koffietafel en ging met dezelfde gang weer onderuitBen teruggeduwd naar een stoel, achterover geklapt en kreeg koude doeken over me heen. Koud, zweten en lijkbleek. En natuurlijk kwam er toen net een collega binnen lopen, die kwam voor de eerste keer (testen enzo). Heb ik weer
![]()
Na een half uurtje mocht ik overeind en weer richting de koffietafel, en drie kwartier nadat ik onderuit was gegaan mocht ik weg. Er wordt echt goed voor je gezorgd![]()
Dat is nou een maand geleden, dus over drie maanden mag ik weer
) en ben ook met een natte lap op een stoel achterover gekiept, haha. Maar ik was dan ook niet lekker uitgerust en had niet genoeg gegeten, dus het is een beetje m'n eigen schuld. Maar omdat ik vorige keer nergens last van had gehad, dacht ik dat het wel kon. Volgende keer dus toch maar iets beter voor mezelf zorgen
. Ik heb eigenlijk nog maar één keer een flyer van ze zien liggen ergens in de koffiekamer van m'n studie. Maar verder eigenlijk niet