Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lauralarissa

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 21:02

Welkom!

Ik mag morgen weer :D

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 09:29

Thanks voor het opbeuren ;)

Ik ga morgen maar eens aan de interval werken, miss helpt dat.

Veel plezier morgen Lauralarissa!

Barbara88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 09:50

Ik zou afgelopen zondag weer beginnen, maar ik heb er nog even de motivatie niet voor...

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 15:13

ik meld me ook aan :D

ik wil morge ochtend gaan hardlopen voor het eerst. weet me schema uit mijn hoofd hoe lang ik moet lopen.

alleen nou heb ik net 5 nummers op mijn mp3 gezet weet iemand nog meer leuke nummers?

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 15:31

misschien dat dutchrunners iets voor jou is,of het programma van start to run.
je kan ze op je mp3 speler zetten en dan hoef je zelf de tijd niet bij te houden,en je hebt gelijk muziek.
zou bouw je het goed op.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 15:33

Zorg er voor dat je oppeppende nummers hebt, uit onderzoek is gebleken dat 'agressievere' nummers goed werken zoals Fighter van Christina Aguilera bijvoorbeeld. Iets waar je vrolijk en actief van wordt :D

Ik heb helemaal geen spierpijn van gisteren, ben ik wel blij om. Ik ga morgen nieuwe schoenen halen. Die ik nu heb zijn eigenlijk maar heel weinig gebruikt, maar wel al 6 jaar oud, dus qua demping en steun waarschijnlijk niet meer zo goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 16:37

Ik heb het weer te pakken. Was zaterdag vol over mijn grens heen gegaan! Ik dacht dat ik na 2/3 maanden niet lopen wel weer zo even 5 km kon lopen. Dat ging dus even mooi niet door... Ik was kapot, stond te trillen op mijn benen.

Vandaag weer gaan lopen, en me er bij neer gelegd dat ik zelf er voor heb gezorgt dat mijn conditie achteruit is gegaan. Nu dus weer opbouwen. Vandaag heb ik 5 x 5 minuten gelopen met 1 minuut rust er tussen. Heb ongeveer 5 km afgelegd en ging lekker. Was wel benauwd zeg!

xkimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 16:53

Ik ben ook iets te ver gegaan. Ben 10km aan het trainen nu, maar waarschijnlijk toch even teveel. Heb een 'spierpijn' gevoel aan m'n scheen. Dat kan natuurlijk helemaal niet dus ik denk hele lichte (beginnende) beenvliesontsteking. Heb het weleens erger gehad en dat wil ik niet meer! Dus dat wordt even rust nemen.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:21

Haaaidiehaai, hier gaatie lekker :j Vanochtend lesje 13 gedaan. Vanmiddag een stuk gewandeld met de kids. En veel in het zwembad en de speeltuin. Super relaxte vakantie 8-)

Met peerd gaat het ook goed, hij is zondag behandeld door de fysio, rechts achter zat hij helemaal vast. A.s. zondag weer een behandeling. En verder vandaag ene update van mijn stalgenoot, dat het goed met m gaat, hij zijn staart iets meer beweegt en ook niet meer zo spant als je zijn staart pakt. Pff pak van mijn hart :D

Heidi, stoere Willem!!!!!! Leuke foto's :j En met buik in _O-

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:24

he bom,iklijk wel een stalker :+ nogmaals super dat het al wat beter gaat met je paardje,en zo te horen heb je het prima naar je zin daar. :D

erg he die buik foto van mij }:0 zal me niet nog eens gebeuren. :o
fijne vakantie nog,en ik loop vanavond les 12.en daarna nog op de spinning fiets. :D

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:48

Gaat nog steeds lekker door hier!

@Angela dat had ik zondag ook als het zo benauwd is loopt het toch zwaarder he!

@bommeke fijn dat het weer beter gaat met peerd, dan kan je toch lekker van je vakantie genieten!

Ik moet straks les 15 lopen maar het komt hier met bakken uit de hemel :) nog maar ff wachten dus.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 18:55

Oei Kimmie, dat is niet fijn! Heb je wel voldoende demping in je schoenen?

Wauw jullie zijn allemaal al behoorlijk op weg zeg, kom ik aan met dag 3 en 2,5 km :P

xkimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:15

Ja ik heb goede schoenen. Denk dat ik gewoon iets teveel gedaan heb. Komt wel weer goed :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:21

Doen er ook mensen mee met de 7 heuvelenloop? Ik sta ingeschreven, maar of ik hem kan lopen is de vraag..

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:42

Wauw iedereen goed bezig! _/-\o_ Ik ga ook mijn schoenen vervangen, ik heb zo'n voorgevoel dat de meeste demping eraf is.

@Amazone Wauw, die willem van jou is mooi!! :~

Ik heb zaterdag les 1 van Evy start to run gelopen, was goed te doen!! :D
Gisteren ben ik met de buuf gegaan en dacht les 1 nog een keer te lopen. Helaas heeft mijn mp3 alle lessen door elkaar gegooid en ik kreeg ineens les 22 te horen. Sh*t dus heb ik maar op mijn ademhaling gelopen. Ging goed:D Mijn buurvrouw is superslank en liep lekker mee te drentelen en ik maar hijgen als een paard. Ik moet toch zo'n 20 kilo extra meesjouwen, voelde me echt een nijlpaard naast haar. Maar ik maar denken, wacht maar, dit is voor-na!! B-)

Morgen lesje 2 van Evy, ga ik straks vast op zoeken, dan staat hij klaar! :)

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 21:32

Mirkim: succes met je wedstrijd!!

Mijn paard staat 3 week op rust ivm een ontstoken hoefgewricht. Is voor mij natuurlijk wel weer een kans om wat vaker hard te lopen :P
Ben van plan om morgen mijn rondje van 7.5 km weer te gaan proberen...

Fanneke: hoe lang heb je op je schoenen gelopen? Ik heb mijn schoenen nu ruim een half jaar denk ik en volgens de sportwinkel kun je er ongeveer een jaar mee doen bij intensief gebruikt (+/- 3 keer per week hardlopen).

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 22:20

ik heb vanavond lesje 12 van dutchrunners gelopen. 1 x 18 minuten......had eigenlijk helemaal geen zin,maar heb mijn eigen een flinke schop onder mijn reet gegeven en ben toch gaan lopen,en het ging super.
daarna nog 10 minuten volgas getrapt op de spinning fiets. :P

zit nu fris en fruitig aan een appeltje te knagen. :9

vervelend van je paard pebblesther :(:) hopelijk is die weer snel helemaal beter.
ik heb mijn schoenen nu denk ongeveer een jaartje,hebben nog niet heel veel geleden denk ik...

fanneke@dat is een hele mooie gedachten! sraks lopener 2 slanke dennen haha
ik sjouw ook een kilo of 10/15 te veel mee. succes met lesje 2.

veel plezeier allemaal met lopen. :D

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:02

Wow wat zijn jullie allemaal goed bezig zeg.

Ik moest eigenlijk les 7 lopen vandaag,maar die regen vanavond nee dat werd hem niet.
Ga nu morgen lopen ...maar alles schuift dan dus op.
Hebben jullie dat dan ook......dan haal je dus bijna die 3 keer niet meer in de week.

Fijn dat je zo`n goede vakantie hebt bommetje geniet ermaar van.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:30

Zoo daar zijn jullie weer. En ik ook!
Ik ben weer lekker aan het rennen geweest maar gisteren werd ik opeens helemaal naar :? Ik kreeg pijn in mijn rug en maag, terwijl ik toch echt niks gek deed, al na 6 minuten, ben naar huis gestrompeld want iedere verdere poging werd meteen afgestraft. :( Beetje jammer.

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:05

heej vandaag ben ik voor het eerst gaan hardlopen
pff wat heb ik toch een slechte conditie houde niet eens 1 minuut vol :P
vrijdag weer hoop dat het beter gaat :D
hoe nemen jullie trouwens drinken mee?
een flesje en de honden riem vast houden is nogal moeilijk :P

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:06

neem geen drinken mee :) Als ik thuis kom drink ik wat, maar tijdens het hardlopen niet. En als je dat wel wil, je heb van die speciale heupbanden waar je flesjes inzitten.

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:14

Ik moet me hier ook maar eens melden en af en toe gezellig mee kletsen (als dat mag).
Ik ben samen met manlief op 1 augustus begonnen met hardlopen. Hij heeft een te hoog cholestorol en ik mag wel een paar kilo kwijt en wil vooral iets strakker worden...(wordt helaas ook een jaartje ouder...) Maar voornamelijk is het ook leuk om samen iets te doen te hebben en er lekker conditie van te krijgen.

Ik heb een schema van runinfo.nl afgehaald en die is prima te doen.
Bij runnersworld gelijk wel een paar goede schoenen gekocht, want op blessures zit ik niet echt te wachten.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:37

Scooby nee ik ren wel drie- vier keer in de week. Regen vind ik niet zo erg zolang het niet koud is.
Drinken neem ik niet mee, ik zit nu op twintig minuten als het goed gaat, die kan ik wel zonder. ;)

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:45

Oh dan kan je straks best met mij mee de marathon gaan lopen Pauline :P
Ik ga vandaag nieuwe schoenen halen, heb ze al op t oog, nu nog ergens vinden waar ze op voorraad zijn! (damesmaat 42 schijnt ,aar zeldzaam op voorraad te zijn := )

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 19:17

Iedereen is weer goed bezig geweest :j

irise456: ik neem ook nooit drinken mee als ik ga hardlopen en ik mis het ook niet. Ook al blijf ik een uur van huis. Ik drink wel weer als ik thuis ben.

Ik ga zo mijn rondje van 6.5 km weer doen. Hopelijk is mijn eten goed genoeg gezakt en krijg ik zo geen zijsteek :=