Ik bedoelde de schimmel, maar er staat een hele rits mooie paarden in je profiel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en bovendien zit daar meestal een trui of shirt oid overheen. Een neefje van mij heeft 2 heel kleine streepjes.
caro29 schreef:Ik heb een streep van rond de 10 cm. Bij mij lag hij dan ook in 3 stukken en is bijna mijn hele sleutelbeen bedekt met een plaat. Je ziet alleen nog een witte streep en is het heel mooi onderhuids gehecht.. Ik ben voor 99% pijnvrij. Alleen de autogordel doet wat pijn als die erop ligt maar daar is ook wel weer een oplossing voor. Verder heb ik geen enkele beperking en laat ik hem voorlopig ook fijn zitten. Hopelijk kan de HA wat voor je betekenen. Dit duurt wel heel lang..

KarinvdM schreef:Ruim 5 weken geleden heb ik mijn sleutelbeen gebroken bij een val van een paard.
Afgelopen week moest ik voor een controlefoto en een paar dagen later naar de huisarts. Ik had al een slecht voorgevoel omdat ik nog veel last had en het bleek dat ik bijna geen nieuw bot aanmaak. De breuk staat goed, maar het geneest dus niet.
Ik moet nu over 5 weken weer een foto laten maken en als het dan niet beter is plaatsen ze een plaatje.
Ik mag nu zonder de sling en moet meer gaan bewegen om de botaanmaak te stimuleren.
Van mijn huisarts mag ik alles weer doen, ook paardrijden... Maar nu vragen wij ons af of die man eigenlijk wel weet wat dat inhoudt?!?
Ik loop nu 2 dagen zonder sling en ik merk dat de beweging me goed doet. Je arm 5 weken stil in een mitella laten hangen maakt de boel natuurlijk ook stijf. Maar ik heb bij veel bewegingen nog pijn en ik vraag me af wat er gebeurt als ik op een paard ga zitten en het beest gaat vrolijk lopen doen... Of als ik een paard uit de wei haal wat opeens schrikt en daardoor een ruk aan m'n arm geeft...
Heeft iemand ervaring met iets soortgelijks?
Ik wil er heel graag weer op, de kampioenschappen staan voor de deur, maar ik moet het natuurlijk niet erger gaan maken dan het nu is.

klinkt alsof de ultrasone behandeling hetzelfde doeleinde heeft
je zou aan de fysio/orthopeed kunnen voorleggen of magneetveldtherapie een alternatief of aanvulling kan zijn als het onvoldoende helpt (of je kastje elke keer kapot gaat
) merel_gomez schreef:mindmin: wat heb jij een mooi dun lijntje zeg! ik heb weer een dikke lelijk jaap er voor terug gekregen wel minder als de eerste..
)