Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suze_ schreef:Uiteindelijk wordt alles lelijk natuurlijk, je zakt zelf ook uit..
Verwijderen kan d.m.v. laseren, maar je neemt een tattoo voor altijd. Zie je het niet zitten een tattoo te hebben als je ouder bent, dan moet je er gewoon niet aan beginnen.
Later ben ik gewoon een gerimpeld omaatje met wat kleuren her en der op dr lijf. Je gaat gewoon vervallen en niet meer mooi strak zijn, dat is een feit. En mij maakt het niet uit of dat met of zonder tattoos is
x3_Ine_x3 schreef:hey iedereen,
ik volg dit topic niet echt,
maar denk er af en toe wel over dat een kleine tattoo onderaan op mn rug, in het midden (zoek meteen een foto) eigenlijk wel mooi is,
natuurlijk ga ik hem nog niet laten zetten, want heb er nog miljoenen vragen over, en ik denk het ook maar soms, ben er nog lang niet van overtuigd.
Maar hier dus mijn vraag: als je al ouder bent, laat ons zeggen in de 50 of 60 jaar, wat doe je dan met die tattoo die je op bv je 22 liet zetten?
Is die tattoo dan nog wel mooi?
Kan je hem laten verwijderen?
Wat denken jullie hierover?
En sorry dat ik hier even jullie topicje kom storen...
Hierbij de foto van de plaats waar ik het wel mooi vind, maar dan een ander motiefje
crazy_funky schreef:marloe: ga je speciaal naar de l'extremist?
ik moet zeggen dat ik het daar niet zo fijn vind maargoed dat is ieder voor zich natuurlijk
heb er mijn navelpiercing laten zetten en die is super, nooit ontstoken enzo..
is er hier iemand die mooi bloemen kan tekenen?