ik las het hier al ergens klaas heeft luxe probleem.

en klaas heeft volgens mij echt wel:
smetvrees.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Natasja__ schreef:Fiffill schreef:Maar als je het vies vind om uit iemands glas te drinken of van zijn eten te eten, hoe kan je dan ooit zoenen?
Edit: hield ik ook niet zo van, maar begint al beter te worden.. 'gelukkig'.
En de rest dan? Seks? Lijkt me dat je dat dan nog erger moet vinden. Wat ontzettend lastig lijkt me dat!
Ik kan me helemaal vinden in dit topic!
Ik ben echt heel erg, maar pak geen trapleuning vast, wil eigenlijk ook geen schooltafel aanraken, geen deurklinken enz...

Het is inderdaad overdreven, maar gelukkig is het niet elke dag zo. Ik heb er al veel minder last van dan voorheen, het komt bij mij vooral op in 'stressituaties'.
( Lees vooral eerste paar pagina's. ) Is het nou echt dat je het gewoon niet wilt, Dat het "vies" is en jakkie-bah.
Fiffill schreef:Nou, lekker dan, de knop doorspoelen met je voet. Fijn voor die anderen die hem nog met de hand moeten aanraken...![]()
En wat erg om je daar zo druk om te maken. Wil je daar niet wat aan doen/laten doen oid? Ik zou echt helemaal gek worden, je moet telkens aan zoveel dingen denken (die helemaal niet nodig zijn)! Want dit is echt wel heel overdreven...
Rebel_Jits schreef:Als het niet aan je hand blijft plakken blijft het ook niet aan je broodje plakken johHihi, ik ben echt heel ranzig dan. Stel je een standaard studentenkeuken voor, met de stapels afwas en overal etensresten.. Ik smeer daar rustig mijn boterham tussen hoor, maakt mij het uit.
Ik raak gewoon een deurknop aan, zit op een openbare wc (check wel of er niets op ligt aan nattigheid, dus altijd even wcpapiertje erlangs) en het zal mij een worst wezen wie het bestek nog meer in z'n mond heeft gehad tijdens het uiteten. Ze wassen dat toch met superheet water, dat is echt wel schoon hoor!

en aan haar kant stond de koffer met alles netjes erin, en dat was het 

Maarja als je in Marokko aankomt om 23.00u en je treft dat aan, ja je kan moeilijk naar huis gaan dus maak je er maar het beste van.
Ik heb er zelf gelukkig helemaal geen last van. Zag op de eerste pagina iemand met de 3 seconde-regel, zelfs al zijn het er meer eet ik het gewoon op
Tenminste, het ligt er wel een beetje waar mijn eten valt en wat voor eten het is
Soep zal ik niet van de stoep slurpen hoor.... Voltige96 schreef:was laatst toch ook op een programma, eeeh.. ik weet even niet meer hoe het heet! maar die man als ie thuis kwam ging ie gelijk schoonmaken en hele tijd maar schoonmaken, dus toen wou die vrouw bij hem weg ofzo

En ook als ik de WC schoonmaak. Maar ik ga er niet bij staan kokhalzen ofzo. OJA raar iets van mij waar ik dus EEECHT niet tegen kan zijn pakken yoghurt en dat het randje bovenaan daar zo opgedroogde yoghurt zit. GATVER! Daarom koop ik alleen maar pakken yoghurt waar zo'n draaidopje op zit zoals die van de Albert Heijn of Jumbo(ipv Super de Boer wat dus echt nog zo'n kartonnen pak is die je open scheurt).
Zovan..je zit met dat dingie in je mond of doos, maar waar issie voor het laatst geweest, heeft ie wel goed uitgeschud enzo
Weet je hoe ranzig seks is, een bom vol bacteriën
Talisa schreef:Maar mensen met deze extreme bacterie-fobie: Hoe doen jullie dat met seks? Is dat niet ontzettend ranzig dan?Zovan..je zit met dat dingie in je mond of doos, maar waar issie voor het laatst geweest, heeft ie wel goed uitgeschud enzo
![]()
Dan kan je toch niet lekker genieten lijkt meWeet je hoe ranzig seks is, een bom vol bacteriën
lekker met je tong achter in elkaars keel hengelen, speeksel en etensrestjes uitwisselen
en dingentje van vriendlief wat de hele dag en/of nacht in een onderbroekie hebt gehangen. lekker zweten. om over de achtergebleven urine restjes maar niet te spreken.
dan mag je hopen dat hij ook z'n broekie dagelijks verschoond en het zaakje ook dagelijks goed reinigd.
en je weet niet waar dat ding uitgehangen heeft. vervolgens nemen sommige dit ding in hun mond en verdere overgebleven gaatjes. moet je niet teveel over nadenken
Tieme schreef:Talisa schreef:Maar mensen met deze extreme bacterie-fobie: Hoe doen jullie dat met seks? Is dat niet ontzettend ranzig dan?Zovan..je zit met dat dingie in je mond of doos, maar waar issie voor het laatst geweest, heeft ie wel goed uitgeschud enzo
![]()
Dan kan je toch niet lekker genieten lijkt meWeet je hoe ranzig seks is, een bom vol bacteriën
Zat ik ook aan te denkenlekker met je tong achter in elkaars keel hengelen, speeksel en etensrestjes uitwisselen
en dingentje van vriendlief wat de hele dag en/of nacht in een onderbroekie hebt gehangen. lekker zweten. om over de achtergebleven urine restjes maar niet te spreken.
dan mag je hopen dat hij ook z'n broekie dagelijks verschoond en het zaakje ook dagelijks goed reinigd.
en je weet niet waar dat ding uitgehangen heeft. vervolgens nemen sommige dit ding in hun mond en verdere overgebleven gaatjes. moet je niet teveel over nadenken
En waar hij heeft uitgehangen... ik mag iig wel aannemen dat hij geen wc's swaffeld, andere meisjes neukt, oid
, want ik douche wel 2x per dag, was mijn haar altijd 's morgens, ik was mijn handen regelmatig, mijn huis is absoluut schoon te noemen over het algemeen (ik heb een hekel aan smerige vloeren). Maar goed, ik heb wel huisdieren (twee katten), buiten nog twee nijnen en een paard en bij mijn paard word ik lekker vies altijd en dat maakt me ook niet uit, maar eenmaal thuis wil ik weer schoon zijn, dus.......
), dus een ieder mag het overdreven vinden of wat dan ook, ik vind het belangrijker dat ik me schoon en fris voel en kan me verder niet zoveel interesseren wat een ander er van vindt. Mijn dochter gaat ook elke avond in bad, wast ook haar handjes regelmatig, maar kan ook lekker vies zijn van het buiten spelen (want ze is een buitenspeelkind). Dus??????