Ik heb jezelf gezien en ik vind je heel heel leuk en lieve meid die absoluut niet te dik is.. Ga alsjeblieft naar je moeder. Misschien kan ze je wel helpen en omdat het vaak in de familie zit kan ze het misschien ook wel in zich zelf herkennen.
Ik moet zeggen dat je laatste bericht wel een beetje triggerend kan overkomen.. Maargoed, ik hoop ook dat je heel snel terecht kan bij de Bascule en dat je daar fijn geholpen kan worden. Sterkte en veel succes daar!
nestle
Geplaatst: 14-06-10 11:16
XmissdaphX schreef:
Hoeveel slikte jij dan? Ik gemiddeld 6 per dag! ook ben ik weer afgevallen! Ben der echt super blij mee... maar aan de andere kant ook weer niet
Je eetstoornis is er blij mee maar jij niet als je het zo bekijkt is het al een stuk minder "leuk" Maar ik snap je hoor meis . En ik ben ook gestopt met een berg lax en ben er niet van aangekomen dus mischien dat het je je de moet geeft om het te proberen ! Als je wil weten hoe ik het heb gedaan moet je me maar ff pb
Idd broccoli als het qua aantallen kan dan is het veel beter om in 1 keer te stoppen. Het is een grote stap maar die heeft meer kans van slegen dan door klieren met die tabletten. Liever vermeld ik hier geen cijfers ( als in gewicht, bmi of aantal tabletten ) Daar is dit topic niet voor en ik ben er niet trots op. Maar probeer zo snel mogelijk te stoppen, hoe langer je door loopt met die tabletten hoe moeilijker het wordt om eraf te blijven en hoe meer je lichaam kapot gaat.