Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Felipe schreef:@ zonnetje81: het erbij betrekken van de ouders is idd erg belangrijk en in mijn optiek ook essentieel. Aan mijn leeftijd zal het niet liggen, ben een flink stukje ouder dan de TSmaar ik ben geen professional hoor. De GGD had ook al aangeboden om hierin eventueel te bemiddelen. Lijkt me een fijne optie, ze hebben daar tenslotte ervaring in. Echter, zolang de TS dit niet wil/kan (om wat voor reden dan ook) kan dat niet. Hoe moeilijk ook, dat zullen we moeten respecteren.
@TS ik hoop dat er binnenkort toch een moment komt dat je wel met je moeder (ouders) kan praten. Maar ik snap heel goed dat het moeilijk is en dat de timing ook belangrijk is.
Nell_ schreef:Wat moeilijk dat je er met niemand over kan praten!
Is de band met allebei je ouders slecht? En heb je verder nog wel broertjes/zusjes?
Anoniem1994 schreef:Nell_ schreef:Wat moeilijk dat je er met niemand over kan praten!
Is de band met allebei je ouders slecht? En heb je verder nog wel broertjes/zusjes?
Ja, helaas wel, met beide..
Ik heb een zus..
Maar ook met haar heb ik geen geweldige band.. we kunnen afentoe wel gewoon kletsen, maar meestal is het ruzie
Bedankt voor de berichten! ik ga er wat mee doen