Dank jullie voor de succes wensen. Ik zit nu aan mijn ontbijtje, om kwart voor 12 pak ik de trein.
Dieuwke_
Geplaatst: 16-05-10 10:39
patos schreef:
Dieuwke_ schreef:
Gister lesje 11 met Evy gelopen. Ging lekker
Dat is dezelfde les als les 8 toch? Hoe beviel die jou?
Volgens mij wel. Steeds 2 minuutjes rennen en dan weer een minuutje pauze, 8x geloof ik. Ik keek er wel tegenop omdat ik 4 weken niet had gelopen, maar dit was wel even lekker inkomen weer
Dieuwke_
Geplaatst: 16-05-10 10:39
Succes Angela!
Grobegni
Geplaatst: 16-05-10 10:50
Hoi allemaal! Ik heb in het eerste topic ook een paar keer gereageerd, totdat ik van paard viel en geblesseerd raakte...Ben inmiddels een paar maanden bezig met start to run, maandag les 22 lopen. Nou zit er alleen een foutje in mijn download, hij heet les 22 maar bij afluisteren is het les 21...Iemand een goed MP3tje van les 22?? Ik las hier al wat dingetjes over les 8 en 11, ik ging bijna dood tijdens les 8, les 11 liep ik met twee vingers in mijn neus!
Jij hebt ook met Evy? Ik wil wel even voor je kijken of ik de goede 22 heb
Grobegni
Geplaatst: 16-05-10 10:57
Yep met Evi, heb het via piratebay gedownload. heb nog geprobeerd om alleen les 22 t downloaden, maar dan was het alsnog les 21. De download klopte dus gewoon niet. Heb inmiddels wel een papieren versie van het trainingsschema gevonden, waarin ik zie dat het 15-2-15-2 is! En dat dat hetzelfde schema is als les 25, dus ik kan ook nog met les 25 lopen, bedenk ik me
Oei, dan moet ik even zoeken. Het is alweer een hele poos geleden dat ik dat gedownload heb. En toen was ie nog gratis te krijgen.
blondies
Geplaatst: 16-05-10 11:06
Ja bij mij klopte die toen ook niet! Les 21 was les 22... kwam er pas achter toen ik al van huis was dus heb gewoon 2x die 2x15min gelopen Dieuwke: wij zitten ongeveer op hetzelfde punt Moet morgen les 25. Komende week is hetzelfde als afgelopen week. Kijk er echt naar uit om les 27 af te ronden. Had niet gedacht het vol te houden en zo leuk te vinden. Gister 10 en 20min gelopen aan 9-9.5km/u.. wie had dat gedacht *trots* Ga jij erna nog verder met die voor 10km??
haha sorry! Het was eigenlijk voor Grobegni bedoeld! Jouw naam kwam zo vaak op deze pagina voor dat hij zich denk ik in mijn hersenen genesteld heeft
Grobegni
Geplaatst: 16-05-10 11:20
Blondies, les 21 is 10-10-12, dus wel iets heel anders. Ga jij na les 27 ook een paar keer gewoon 30 min lopen? Dat ben ik wel van plan, met intervalletjes op snelheid. Mijn vader loopt al 40 jaar hard, dus die loopt dan met me mee! Daarna ga ik verder met de 5-10 km, wil in de winter hier de midwinterminimarathon gaan lopen! Dan kan je afstanden kiezen tussen de 5 en de 30 km ongeveer.
hetbommeke
Geplaatst: 16-05-10 11:28
Angela, suc6!!! Zet 'm op! Ben erg nieuwsgierig naar je tijd. Prima loopweer dus je PR moet eraan gaan
Vanochtend weer voor het eerst gelopen sinds 2,5 week maar vond het best zwaar. Lesje 12 van s2r gedaan, zat al op een half uur maar wel vaak last van mijn scheenbenen. Nu dus rust gehad en langzaamaan beginnen. Vakantievetjes voelde ik ook mee hupsen Morgen weer streng voor mezelf zijn na al die lekkere wijntjes en stokbroodjes en koekjes en cakejes
Trainingsschema voor de halve marathon van a'dam komt nu wel in gevaar maar dat zien we dan wel weer. Eerst maar terug naar de 5 km zonder pijntjes.
blondies
Geplaatst: 16-05-10 11:31
@ Grobegni haha ja.. les 21 was wel anders maar ik was al onderweg en had die andere les niet op mijn mp3, dus dan maar 2x15min Na les 27 ben ik van plan om het 2 a 3x per week te blijven doen en in het weekend langzaam uit te bouwen richting een uur al dan niet met evy Mijn vriend loopt ook mee in het weekend dus dan is met evy minder leuk. Dat zijn de plannen, de praktijk moet nog uitwijzen hoe groot mijn motivatie is haha. Mij lijkt het ook leuk om dan te gaan trainen verder met een doel. Midwinterminimarathon klinkt leuk! Heb alleen schrik dat ik in de winter minder ga lopen ivm het weer, heb jij dat niet?
Blondies, ja ik ook, vorig jaar sneeuwde het geloof ik Maar goed, er zijn een heleboel andere loopjes waar je aan mee kan doen! Ik houd sowieso niet van in de regen lopen, maar kou kan ik wel tegen!
Was er iemand die een link had naar de starttorun mp3tjes? Of die kon mailen, want ik als waren leek op het gebied van internet kan ze natuurlijk niet vinden en loop nu met een stopwatch, maar dan kijk ik echt de hele tijd naar de tijd.
Maar goed, als iemand het wil doorsturen via pb; grootse dank
Het lijkt me wel fijn dat izj de tijd bijhouden, echter... 3 minuten red ik nog lang niet (en mag ik ook nog lang niet met mijn oude knie en enkel blessures...maar goed, doe ik gewoon les 1 30 keer tot ik het wel kan/mag ; ik red nu echt ook niet 2 minuten hoor )
Dieuwke_
Geplaatst: 16-05-10 11:41
Dat heb ik dan juist andersom. Regen geen probleem maar in de kou loop ik niet zo snel
grootse dank, dit lijkt iets te gaan doen, les 22 is dus gelijk aan les 21 als ik het goed begrijp, grobegni? Nouja, daar ben ik nog lang niet. Over een week of wat kan ik vast les 1 uitlopen
Echter heeft de griep mij teruggepakt zojuist dus ben ik nu weer ziek, krijg het idee dat er iets is dat niet wil dat ik hardloop en me dus telkens griep geeft