Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Issy, is het niet zo dat je eigen huisarts de testen in Weert aan moet vragen en dat er voor die tijd toestemming gevraagd moet worden aan je ziektekostenverzekeraar met een goed onderbouwde brief van je arts, mensen die op eigen houtje testen krijgen vaak helemaal niets
ciska_sando schreef:lenaa_tje , ja klopt, ik heb echt zo'n geluk gehad tijdens de examens, ik werd ziek op dagen dat ik net geen examens had!
ik ga op een goede dag naar keulen, ik ben er eerder met school geweest en het is echt een hele leuke stad, dus als ik me goed voel gaan mn moeder en ik meteen een dagje winkelen.
Issy schreef:Paul van Meerendonck is een gerenomeerd huisarts en natuurarts en lid van de ABNG artsen, ook hij heeft het op zijn website over de Borrellia Gondorfii. Ik sta verbaasd dat Petrouska zegt dat het niet bestaat. Er zijn op dit moment zo'n 35 verschillende Borrelia stammen, en er komen er helaas iedere ker weer bij. De kenners waar jij het over hebt zijn leken op een forum, net als wij hier, mijn bronnen komen van artsen. Zie hieronder:
http://www.praktijk-vdmeer.nl/algemeen/ ... difficile1
Issy schreef:Ik vind de reguliere zorg in NL ronduit om te huilen als het om lyme gaat. Wat dat betreft mag men nog een hoop leren van de collega's in het buitenland.
singasong schreef:Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die wel eens overwogen hebben om de Lyme op een alternatieve manier te laten behandelen?
Het kan bij dieren ook. Bijv. bij de kliniek van Laarakker doen ze het met goed resultaat.
lenaa_tje schreef:nou ik ben niet zo met de alternatieve geneeswijze eerlijk gezegd maar weet (uit eigen ervaring) dat zo iets als bij lyme, waar de normale artsen de weg een beetje kwijt raken ze bij homeopathie heel ver komen!