Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 11:28

DeadxStar schreef:
Een goeie kapper.. Gewoon voor je eigen haar bedoel je toch?
Eerlijk gezegd geen idee, mijn moeder is kapster dus die doet altijd mijn haar :P Ze heeft vroeger wel in een kapsalon gestaan maar nu niet meer.

Maar ik kan even rondvragen voor je!

Als je dat wil doen graag!
Cosmo en JC hair vind ik niks en bij mij in de buurt zit ook al niet veel soeps :+

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 11:54

Nou ik heb besloten dat ik volgende week toch nog een keer double hair ga nemen van Balmain... (dan maar een maandje arm door het leven, als mn haar maar goed zit :D ) Ik ga mn ouwe die er nu al 9 maanden inzitten uit laten halen.. En ik ga weer terug naar mn eigen dure kapper -ben een aantal keer naar verschillende goedkopere kappers gegaan om te proberen maar die hebben mn extensions echt verziekt |( - dus ik ga gewoon weer lekker decadent naar mn eigen dure kapper.. Dan weet ik tenminste dat het mooi blijft zitten en dat ik slechts 1x per 6-8 weken erheen moet.. Ik ga ook voor lichter.. wat vinden jullie?

Dit is mn huidige kleur

Afbeelding
En ik wil zo:

Afbeelding
(alleen heb ik dat mooie hoofd niet inbegrepen :') -O- )

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 18:03

babydolll schreef:
Geen goed nieuws van foxylocks, ze zegt dat die afgebroken haren gewoon bij de weft horen( yeah right) en op de foto's die ik stuurde vond ze ze nog wel wearable..
Zit niks anders op om mn eigen haar te verdunnen. Kan helaas geen 120 euro ophoesten, heb net nieuwe kleren en een hele lading make up bij coastal scents gekocht.
@deadxstar, weet jij nog een goeie kapper in rotterdam?

Nou dat wordt dan geen foxylocks voor mij, als ze zo met haar klanten om gaat.. En als het bij de weft hoort dan hoef ik die ook niet.

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 19:02

Undefined schreef:
babydolll schreef:
Geen goed nieuws van foxylocks, ze zegt dat die afgebroken haren gewoon bij de weft horen( yeah right) en op de foto's die ik stuurde vond ze ze nog wel wearable..
Zit niks anders op om mn eigen haar te verdunnen. Kan helaas geen 120 euro ophoesten, heb net nieuwe kleren en een hele lading make up bij coastal scents gekocht.
@deadxstar, weet jij nog een goeie kapper in rotterdam?

Nou dat wordt dan geen foxylocks voor mij, als ze zo met haar klanten om gaat.. En als het bij de weft hoort dan hoef ik die ook niet.

Precies wat ik dacht, ik heb geen zin in dat vreselijke gezeik dus heb er nog een mail achteraan gestuurd dat ik het jammer vind dat ze zo met mensen omgaat en dat marketing niet ophoud bij het verkopen van een product.
Ik kijk wel hoelang ze meegaan en daarna kijk ik wel weer verder..

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 21:37

Heb je een foto van hoe het er nu uitziet dan?

lrm

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 21:46

Ctjelief: ik vind de kleur wat je nou hebt juist mooi!

nou ik ga morgen naar de kapper even overleggen met wat ik nou wil.

brittj: welke lengte heb jij eigenlijk?

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 22:32

Dank je Irm.. Ja ik vind het ook wel mooi maar heb het alweer een paar jaar, dus ik dacht voor de zomer wel weer leuk eens wat lichter te gaan, als het niet bevalt ga ik gewoon weer lekker donker! :) (sowieso van de winter weer)

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 09:52

Undefined schreef:

pfoe, ze zijn nu gekrult en heb ze in, wil vanavond wel een foto maken? Dan zijn de krullen er wel uitgezakt.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 09:58

babydolll schreef:
Undefined schreef:

pfoe, ze zijn nu gekrult en heb ze in, wil vanavond wel een foto maken? Dan zijn de krullen er wel uitgezakt.

Doe je er van die spray-gell in.
Dit zijn mijn extensions met krullen:

Afbeelding

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 15:07

Krullen staan je gaaf! krul jij je ectensions eerst ook?
Ik gebruik Elnett spray? van L'oreal. krullies zitten er sinds gistermorggen al in en was met de scoottoet naar school vandaag dus dat vinden ze niet zo fijn..

DeniseM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 20:26

@ xSOULSISTER : Staat echt super leuk bij jou die krullen!

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 20:29

Was ik weer, haha.

Met die matten die er ingenaaid worden, zie je dan heel erg waar je eigen haar stopt, dat zegt een vriendin van mij.
Zij kan ze er in zetten en zei dat ze bij der nichtje heel erg zag waar der haar stopte. Of is dat gewoon omdat het dan niet goed gezet is?

Wat zouden jullie aanraden extensions of die matten?

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 20:30

ik zeg extensions :j

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 20:32

ja? maar dat is wel weer een stuk duurder natuurlijk. Ohh ik wil zo graag langer haar maar vind het wel erg lastig met wat er allemaal aangeboden wordt.

Mn zus heeft er toen ooit 500 euro voor betaalt maar dat vind ik echt te veel..

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 20:47

500 euro is veelste veel..

240 is ook een hoop geld ja (wat ik ervoor betaald heb), maar stukken minder dan wat ik tegen ben gekomen.
En je moet wel wat geld over hebben voor een mooie verlenging ;)

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 20:49

Voor mijn extensions(great hair, 90 stuks) heb ik 166 euro betaalt. Je moet gewoon even zoeken naar een kapsalon waar ze het goedkoop maar vooral goed zetten.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 20:56

En dat is dus juist het lastige, kapsalons zijn vaak duurder.. Aangezien ze ook de huur moeten betalen etc ;)

Zoek gewoon een goede thuis, das meestal goedkoper.
Op marktplaats staan er genoeg, en bij de beoordelingen kan je er een beetje uit halen hoe of wat.
Zo heb ik die van mij ook gevonden, stonden hardstikke veel goede beoordelingen bij, dus zodoende :D

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 21:52

Oke, thanks! ik gaat eens even goed zoeken!
Dank jullie wel voor de tips!

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 22:24

anniek_uc schreef:
Was ik weer, haha.

Met die matten die er ingenaaid worden, zie je dan heel erg waar je eigen haar stopt, dat zegt een vriendin van mij.
Zij kan ze er in zetten en zei dat ze bij der nichtje heel erg zag waar der haar stopte. Of is dat gewoon omdat het dan niet goed gezet is?

Wat zouden jullie aanraden extensions of die matten?

Ik heb ook matten van 9 cm breed (5 stuks) maar dan niet ingenaaid maar gewoon met 5 waxjes per matje vastgemaakt (double hair van double hair) voor mij nooit meer losse extensions, en je ziet er niets van.. enige nadeel is dat een staart lastiger is, maar goed ik doe nooit een staart in dus voor mij geen probleem :D (het kan wel hoor, maar vereist enige handigheid)

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 08:37

babydolll schreef:
Krullen staan je gaaf! krul jij je ectensions eerst ook?
Ik gebruik Elnett spray? van L'oreal. krullies zitten er sinds gistermorggen al in en was met de scoottoet naar school vandaag dus dat vinden ze niet zo fijn..

Ik heb clip-ins, ik doe eerst een laagje haar (onderste pakken) en zet het matje erin. Dan krul ik mijn eigen haar eerst en dan de extensions maar niet helemaal naar boven alleen het onderste laagje van de extensions krul ik.
En dan zo ook bij het 2e en 3e matje

Manjafiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 08:53

hoi meiden. Ik ben opzoek naar een kapsalon die extensions uithaalt. Ik heb 160 stuks van great hair. Graag in de buurt van vlaardingen. Iemand een idee of ervaring? Alvast dank.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 21:47

Nou mijn double hair extension zijn er sinds vandaag uit.. voel me echt een kale kip haha.. maar mn eigen haar is wel bijna net zo lang geworden, das een schrale troost.. Volgende week gaat de nieuwe double hair erin! kan niet wachten :)

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 21:51

CtjeLief schreef:
Nou mijn double hair extension zijn er sinds vandaag uit.. voel me echt een kale kip haha.. maar mn eigen haar is wel bijna net zo lang geworden, das een schrale troost.. Volgende week gaat de nieuwe double hair erin! kan niet wachten :)

ketsjiinnnggg :7
zouden we een foto mogen zien hoe je haar nu is?

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 22:16

@ babydoll: haha ja heel juli zal ik van water en crackers moeten leven :p maar ja als je haar maar goed zit!
Ik zal proberen ff een foto van mn haar te maken.. (voelt ineens zo extreem licht aan mn haar, heel vreemd!)

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 22:54

ok ok.. hier mijn triestje bosje haar.. -O- :') ff mn hoofd wegdenken hoor, heb deze pics alleen even voor mn haar gemaakt :D *-:)
En volgende week als mn nieuwe extensions worden gezet worden mn punten nog even goed bijgeknipt (is wel nodig, kun je goed zien op de foto)

Afbeelding

Afbeelding