ik heb het maar opgegeven... ik kom toch niet aan, dokter & dieetiste zeggen enige waar ik waarschijnlijk van aankom zijn een stel koters. Maar daar heb ik niet zoveel zin in hahaha Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik heb het maar opgegeven... ik kom toch niet aan, dokter & dieetiste zeggen enige waar ik waarschijnlijk van aankom zijn een stel koters. Maar daar heb ik niet zoveel zin in hahaha 
ghehe 

Dus als het aankomen dan nóg niet wil lukken, leg ik me dr ook maar bij neer
wees blij dat dit het enige is waar iedereen zich druk om maakt en dat je van een klein beetje ondergewicht niet gelijk ernstig ziek bent. 
Charna schreef:Ik heb ook licht ondergewicht, ik ben 1 meter 64 en 48 kilo. Bij mij is het een gevolg van een eetstoornis die nog altijd niet helemaal is weggegaan. 50 kilo is voor mij een soort magische grens waar ik niet meer overheen wil...

en ik vind dat je nu een mooi gewicht hebt hoor, of wil je nu echt naar de 65 kg?
fenna1995 schreef:Ik ben alleen maar meer afgevallen nu ik dacht meer te hebben gegeten.

fenna1995 schreef:Ik ben alleen maar meer afgevallen nu ik dacht meer te hebben gegeten.
dressagelady schreef:fenna1995 schreef:Ik ben alleen maar meer afgevallen nu ik dacht meer te hebben gegeten.
Heel vervelend maar misschien wel begrijpelijk. Mijn lichaam heeft er een jaar over gedaan om uit de 'spaarstand' te komen..
(Van het niet-eten naar een beetje/normaal eten, je lichaam slaat alles op wat ie binnenkrijgt zodat er bij een volgende hongersnood reserves aanwezig zijn) Het kost mij nu nog steeds moeite op gewicht te blijven, laat staan aan te komen. Heel irritant! Toch lijkt mij dit minder vervelend dan dat je al aankomt van lucht, en levenslang op dieet moet toch?

) maar als ik dan de volgende dag op de weegschaal sta is er niks veranderd