Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elan schreef:Prachtige krullen liiza!
Misschien bovenop iets gebruiken tegen het pluizen?
@ Babydoll, ik vind je haarkleur mooi en je ook goed staan eigenlijk.
Ik heb mijn haren al jaren gepermanent (wel heel mooie natuurlijke permanent, iedereen denkt dat de krullen van mijzelf zijn). Ik heb weinig haar en permanent dus om er volume in te krijgen.
Maar dan nog heb ik altijd mega dun haar! Als ik staarten leg moet ik altijd denken om kale plekken!
Ik heb geen idee wat voor kapsel het meest handig is bij mij.
Margoooo schreef:Oke, ik heb ook even een vraag. Ik ben van mezelf blond, best wel lichtblond. Maar, ik word ouder haha (16) en mijn haar word ook donkerder. Uiteindelijk zal ik waarschijnlijk bruin haar krijgen. Nou heb ik in dec '09 een bruine spoeling bij de kapper laten doen. Maar het zit er nu nòg in! Ik was het best wel vaak, en sinds kort met anti-roos shampoo omdat ik hoorde dat spoeling daardoor er sneller uit is. Maar ik wil gewoon zo graag weer blond zijn!
Ik heb zitten denken, kan het niet zijn dat de kapper zich vergist heeft en verf in mn haar heeft gedaan? Mijn moeder zegt dat dit niet kan, want dan moet ik uitgroei hebben volgens haar.
Nou zei mijn vader, dat de spoeling er uit is, en dat dit mijn eigen kleur is nu! Maar dat wil ik helemaal niet!
Wie heeft tips voor mij? Wat is er waarschijnlijk aan de hand?
Ik wil het weer blond, zat eerst te denken om het blond te laten verfen, natuurlijk bij de kapper. Maar als ik dan uitgroei krijg is ook zo lelijk. Dus nu denk ik aan heeel veel blonde highlights, goed idee?
Amigo_ schreef:Dit is gewoon het perfecte topic voor mij!
Mag ik me hier aanmelden??
Ik verf mijn haar regelmatig. En volgens de kapper heb ik mooi gezond haar.. Maar ik heb van dat flut haar wat stijler dan stijl is. Ik heb het eigenlijk altijd vast, in soort frutsel, omdat ik niet goed weet wat ik er mee moet..
Ook wil ik er niet te veel laagjes of wat dan ook in omdat ik dan met m`n knot voor concours zit.. En tegen knipjes op m`n hoofd, onder m`n cap kan ik dus niet..
Wie heeft DE tip voor mij??
em_papillon schreef:Ik heb vanmorgen de shampoo en conditioner van John Frieda gekocht!ben echt benieuwd of ze echt zo goed werken
Voor bruine gloed en volume en dikker haar
zou perfect zijn voor mij.. en voor het prijsje mag het best werken vind ik