Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Plien91 schreef:Ik heb het ook gekocht n.a.v. dit topic.
Je kunt het dus het beste opbrengen langs de wimperrand met een wattenstaafje? En moet je 's ochtends je ogen ook nog schoonmaken?
Bij de Etos in Groningen stonden nog maar 2 flesjes, volgens mij is er een run op sinds dit topic.
Ben benieuwd of het gaat werken!
mememe schreef:Ik ga het ook proberen, wilde het een tijdje terug al proberen maar toen kreeg ik het niet mee. Omdat mensen met anorexia ofzoiets het ook vaak gebruikten om af te vallen, maar ik ga een poging doen in Heerenveen. Ben morgen daar toch op school
Mareska schreef:mememe schreef:Ik ga het ook proberen, wilde het een tijdje terug al proberen maar toen kreeg ik het niet mee. Omdat mensen met anorexia ofzoiets het ook vaak gebruikten om af te vallen, maar ik ga een poging doen in Heerenveen. Ben morgen daar toch op school
Ik heb het vandaag ook gehaald, bij de DA. Eerst bij de Etos gevraagd maar daar was de wonderolie uitverkocht, volgens de verkoopster was er ineens een run op wonderolie! Misschien omdat alle bokkers ineens langere wimpers willen, of omdat we allemaal wat slanker willen worden voor de zomer..
Anoniem schreef:Nou, ik ben sinds gisteravond ook weer begonnen
Ik zal hier de dingetjes wel melden
Wat ik me overigens afvraag (misschien een mooie vraag voor Focussed) ;
Zorgt de olie ook voor nog 'niet bestaande' wimpers. Dus waar in principe geen wimpers zitten en daar ook zullen gaan groeien ?
Of alleen echt voor de wimpers die je al hebt (dus ook die zijn afgebroken/uitgevallen), dat deze meer gaan groeien/sterker/langer worden.
Focussed schreef:Anoniem schreef:Nou, ik ben sinds gisteravond ook weer begonnen
Ik zal hier de dingetjes wel melden
Wat ik me overigens afvraag (misschien een mooie vraag voor Focussed) ;
Zorgt de olie ook voor nog 'niet bestaande' wimpers. Dus waar in principe geen wimpers zitten en daar ook zullen gaan groeien ?
Of alleen echt voor de wimpers die je al hebt (dus ook die zijn afgebroken/uitgevallen), dat deze meer gaan groeien/sterker/langer worden.
In principe heb je bijna overal in je huid haarzakjes zitten. De ene produceert vellus haar (die zachte, witte haartjes die je bijna overal op je lichaam hebt), de ander terminaal haar (de gepigmenteerde, duswel blond of zwart, haren). Wat de olie precies doet weet ik niet, maar ik weet wel dat het haarzakjes die niet of nauwelijks terminaal haar produceren aanspoort om meer werk te doen, en haarzakjes die vellus haar produceren gaan terminaal haar produceren.
Normaal kan vellus haar ook ineens terminaal haar worden, maar onder invloed van bijv. van hormonen
Marchador schreef:Dit is niet alleen voor wimperhaargroei neem ik aan. Kan het dan ook voor de hoofdhuid? Dat zou wel ideaal zijn en zeker het proberen waard.
Mareska schreef:mememe schreef:Ik ga het ook proberen, wilde het een tijdje terug al proberen maar toen kreeg ik het niet mee. Omdat mensen met anorexia ofzoiets het ook vaak gebruikten om af te vallen, maar ik ga een poging doen in Heerenveen. Ben morgen daar toch op school
Ik heb het vandaag ook gehaald, bij de DA. Eerst bij de Etos gevraagd maar daar was de wonderolie uitverkocht, volgens de verkoopster was er ineens een run op wonderolie! Misschien omdat alle bokkers ineens langere wimpers willen, of omdat we allemaal wat slanker willen worden voor de zomer..