Goede ervaring Wonderolie wbt (wimper)haargroei!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mememe

Re: Goede ervaring Wonderolie wbt (wimper)haargroei!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 18:48

Ik ga het ook proberen, wilde het een tijdje terug al proberen maar toen kreeg ik het niet mee. Omdat mensen met anorexia ofzoiets het ook vaak gebruikten om af te vallen, maar ik ga een poging doen in Heerenveen. Ben morgen daar toch op school

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 18:58

Plien91 schreef:
Ik heb het ook gekocht n.a.v. dit topic. :')
Je kunt het dus het beste opbrengen langs de wimperrand met een wattenstaafje? En moet je 's ochtends je ogen ook nog schoonmaken?
Bij de Etos in Groningen stonden nog maar 2 flesjes, volgens mij is er een run op sinds dit topic.

Ben benieuwd of het gaat werken!

Als het goed is doe je zo weinig op dat het ´s ochtends volledig ingetrokken is. Voor de zekerheid doe ik altijd nog even meteen droog wattenstaafje de volgende ochtend langs m'n oogleden gaan zodat ik zeker weet dat alles weg is!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 21:32

Oke...ik kon het niet laten..... :o
Ik heb het vandaag ook gekocht.

Ben razend benieuwd :j

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 21:43

is een oud mascara kwastje geen goede mogenlijkheid

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 21:44

Nee want de truc zit niet in het smeren OP de wimpers maar juist bij de aanzet. Door het moleculaire gewicht van de olie zakt het heel diep de huid in en komt het bij de haarzakjes waar het effect heeft op de groei. Bij de wimpers zelfs kan het helaas niks doen :)

Appieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 21:49

Haha toen ik de openingspost las dacht ik meteen: jaja, 1 april zeker! :')
Maar na alle pagina's doorgelezen te hebben blijkt het dus niet zo te zijn.
Ik weet niet of ik het geloven moet hoor, het klinkt echt onwaarschijnlijk..

Al is het voor die paar euro het proberen waard natuurlijk... O:)

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 12:29

mememe schreef:
Ik ga het ook proberen, wilde het een tijdje terug al proberen maar toen kreeg ik het niet mee. Omdat mensen met anorexia ofzoiets het ook vaak gebruikten om af te vallen, maar ik ga een poging doen in Heerenveen. Ben morgen daar toch op school

Ik heb het vandaag ook gehaald, bij de DA. Eerst bij de Etos gevraagd maar daar was de wonderolie uitverkocht, volgens de verkoopster was er ineens een run op wonderolie :D! Misschien omdat alle bokkers ineens langere wimpers willen, of omdat we allemaal wat slanker willen worden voor de zomer.. ;)

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 12:35

Vast de schuld van bokt. :D

Ik heb het gisteravond voor het eerst geprobeerd, wat een dikke olie zeg! Wil inderdaad erg goed met een wattenstaafje. :j

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 13:53

Mareska schreef:
mememe schreef:

Ik heb het vandaag ook gehaald, bij de DA. Eerst bij de Etos gevraagd maar daar was de wonderolie uitverkocht, volgens de verkoopster was er ineens een run op wonderolie :D! Misschien omdat alle bokkers ineens langere wimpers willen, of omdat we allemaal wat slanker willen worden voor de zomer.. ;)

Hahahah idd jah .... Ik heb het vanmorgen even voor school snel gehaald bij de Etos daar waren ze nog niet op.... :P
Ik ga het ook proberen in mijn haar om het sneller te laten groeien :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 14:01

Nou, ik ben sinds gisteravond ook weer begonnen ;)
Ik zal hier de dingetjes wel melden :j

Wat ik me overigens afvraag (misschien een mooie vraag voor Focussed ;)) ;
Zorgt de olie ook voor nog 'niet bestaande' wimpers. Dus waar in principe geen wimpers zitten en daar ook zullen gaan groeien ?
Of alleen echt voor de wimpers die je al hebt (dus ook die zijn afgebroken/uitgevallen), dat deze meer gaan groeien/sterker/langer worden.

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 14:51

In de Etos werd ik gister dom aangestaard :+ stond dik voor l*l. :')
Waar zou je het nog meer kunnen krijgen? Is het niet ergens te bestellen?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 15:49

Anoniem schreef:

Zorgt de olie ook voor nog 'niet bestaande' wimpers. Dus waar in principe geen wimpers zitten en daar ook zullen gaan groeien ?
Of alleen echt voor de wimpers die je al hebt (dus ook die zijn afgebroken/uitgevallen), dat deze meer gaan groeien/sterker/langer worden.

In principe heb je bijna overal in je huid haarzakjes zitten. De ene produceert vellus haar (die zachte, witte haartjes die je bijna overal op je lichaam hebt), de ander terminaal haar (de gepigmenteerde, duswel blond of zwart, haren). Wat de olie precies doet weet ik niet, maar ik weet wel dat het haarzakjes die niet of nauwelijks terminaal haar produceren aanspoort om meer werk te doen, en haarzakjes die vellus haar produceren gaan terminaal haar produceren.

Normaal kan vellus haar ook ineens terminaal haar worden, maar onder invloed van bijv. van hormonen :)

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 18:00

Heb m'n moeder dit topic laten lezen en ik moest meteen een flesje voor haar gaan halen deze week. :D
Ze heeft ook echt van die 'stompjes' op d'r oogleden, en voor 'n paar euro wilde ze wel proefkonijn zijn!

uniekhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 18:20

Focussed schreef:
Anoniem schreef:

In principe heb je bijna overal in je huid haarzakjes zitten. De ene produceert vellus haar (die zachte, witte haartjes die je bijna overal op je lichaam hebt), de ander terminaal haar (de gepigmenteerde, duswel blond of zwart, haren). Wat de olie precies doet weet ik niet, maar ik weet wel dat het haarzakjes die niet of nauwelijks terminaal haar produceren aanspoort om meer werk te doen, en haarzakjes die vellus haar produceren gaan terminaal haar produceren.

Normaal kan vellus haar ook ineens terminaal haar worden, maar onder invloed van bijv. van hormonen :)

Maar het zou dus ook kunnen werken bij mannen met een kale plek op het hoofd (als ik het goed begrijp)?

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 18:23

Ja dat denk ik wel ik smeer het ook op mijn inham.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 18:54

Uniekhorse: Wie weet, het is het proberen iig waard :j

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 18:58

Dan ga ik voor m'n vriend ook maar 'n flesje halen, ben ik tenminste van dat eeeeeuwige gezeur af. :')

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 19:21

Dit is niet alleen voor wimperhaargroei neem ik aan. Kan het dan ook voor de hoofdhuid? Dat zou wel ideaal zijn en zeker het proberen waard.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 19:22

Marchador schreef:
Dit is niet alleen voor wimperhaargroei neem ik aan. Kan het dan ook voor de hoofdhuid? Dat zou wel ideaal zijn en zeker het proberen waard.

Ja , maar hier heb ik zelf geen ervaring mee. Wel op andere fora gelezen dat mensen het dan inmasseren op de hoofdhuid, handdoek om je haar en er dan mee slapen. En dat 2x in de week. Tipje: Wel 's ochtends je haar weer wassen _O-

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 19:39

Dan ga ik er toch voor kijken, mijn vriend heeft een plekje op zijn hoofd wat hij echt niet fijn vind. Er zitten haarwortels, het wilt alleen niet groeien. Zeker het proberen waard. Ach douchen doet hij elke ochtend wel, het zal wel raar zijn om hem met een handdoek om zijn hoofd te zien :+

M_ariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:03

Mareska schreef:
mememe schreef:

Geweldig _O-

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 21:55

Oh joh verkopen ze het gewoon bij de drogist.. heel bokt rent naar de winkels ik zie het al voor me :D

Samm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 22:13

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 22:19

Mijne zijn ook tegen m´n bril aangegroeid trouwens. Bloedje irritant, gelukkig heb ik lenzen :')

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 22:30

Heb niet het hele topic doorgelezen, maar zou dit ook op een pony kunnen worden gebruikt of niet?
*voelt zich nu een domme penny*
Een van mijn pony's heeft allemaal kale plekken door verstikking van het haar afgelopen winter. Doordat het koud is heeft zij extra dekens opgekregen en is er na het scheren (eind oktober) hooguit een millimeter haar bij gekomen.
Ik had haar net te koop, maar zonder haar verkoop ik haar natuurlijk niet. Kan hier natuurlijk ook niet mee op wedstrijd.

Zoiets lijkt een uitkomst, maar is dat wel gezond op een dierenhuid?