Jeetje PW wat een ellende weer voor jou, ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik tegen je zeggen moet behalve dat ik hoop dat voor jou de zon ook weer gaat schijnen
Zillah: Sterkte met die rechtzaken, helaas weet ik hoeveel impact rechtzaken op je hebben. En helaas is het nederlandsrechtsysteem ook niet om over naar huis te schrijven. Ook voor jou sterkte.
Maaike: Fijn dat het zo goed verlopen is bij de arbo!
En voor de anderen die het nodig hebben

Daar heb ik geen zin meer in! 
EN ik krijg een nieuwe therapie, de arts was het met me eens dat dit niet te accepteren is. Hij zei ook dat de term "leer er maar mee leven" veel gebruikt word door artsen, maar er gaat een langdurig proces aan vooraf waar echt wel begeleiding voor nodig is. Bij binnen komst had ik al een veel beter gevoel bij deze arts dan bij de vorige. Ik hoop echt dat ik hier verder kom.
Beetje bij in geschoten, druk geweest met van alles, maar heb wel het idee dat het goed gaat met me, als ik hier even stiekem wat vroeg mag juigen..
En heb er best wat aan op sommige momenten. Vooral als ik rustig zit of in bed lig oefen ik het soms.

Hoe is het met jou verder nu? Mag ook via pb hoor, heb het idee dat je hier liever niet zoveel neerzet nu..
Vanavond aan tafel gesproken en zij vinden dat ik nog helemaal niet beter ben.. Ze zien niet zoveel verbetering en vinden dat ik nog steeds niet in mijn hum ben en nog helemaal niet zo fit ben als ik zeg me te voelen..