dat vind ik echt van die dood enge beesten. leuk in de wei om te zien, maar zodra ik in een stal kom.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

bo0tjeee schreef:Jaaaa! Ik ben niet de enige :cheer: Ik ben ook als de dood voor vogel-achtige. Alles met snavels inderdaad, verschrikkelijk.
En in het donker ben ik ook niet op m'n gemak. Vrij schichtig. En bang voor geesten e.d.
Krijg nog wel de kriebels als ik eraan denk, maar over de echte angst ben ik wel heen. Dat is gekomen toen ik bij m'n baantje achter de kassa wel kiwi's móést pakken om ze te scannen
Sandeman schreef:Jaaaa plastic en rubberen spinnen ga ik ook van janken. Hebben me buren een keer op me deurpost gelegd, ik heb heeeeeeeeeel boos aangebeld.
Sandeman schreef:kan ik me helemaal voorstellen ja.
Ik was een x met en vriendin naar en beurs om te kijken voor een slang,die wilde ik graag. Het was er errug druk,net als een markt. Zie ik opeens allemaal van dei glazen bakkies met enorme vogelspinnen. Huilend naar buiten,helemaal trillen. Zag het al helemaal voor me dat door de drukte iemand tegen een tafel stoot en die spinnen ontsnappen. Raakte echt in paniek...naar de uitgang gilde ik tegen vriendin.