Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
beantsje schreef:thankyou schreef:Hallo, mijn verhaal in de openingspost is wel waar
en dat moeten wij nu nog geloven?
No_No schreef:TS heeft haar excuus gemaakt, dat vind ik wel erg dapper! Ze had ook gewoon weg kunnen blijven. Ik keur haar actie niet goed, je maakt geen grappen over zulke situaties.
TS zal nu wel hard moeten vechten om het vertrouwen weer terug te winnen bij bokt!
Stef_Winston schreef:Ik moet zeggen dat ik ook nog best wel boos ben, maar ook wel opgelucht. Ik heb echt bijna zitten janken voor de computer int beginMaakte me echt zorgen dat 1 of andere gek me in de gaten hield en daarom dingen van me wist etc. Gelukkig is dat dan weer niet het geval..
leonie_1986 schreef:Stef_Winston schreef:Ik moet zeggen dat ik ook nog best wel boos ben, maar ook wel opgelucht. Ik heb echt bijna zitten janken voor de computer int beginMaakte me echt zorgen dat 1 of andere gek me in de gaten hield en daarom dingen van me wist etc. Gelukkig is dat dan weer niet het geval..
Maar jij kent TS dus persoonlijk, en ze heeft aangegeven dat zij eigenlijk jou is nadat haar leugen uitkwam?
Wordt een ingewikkeld verhaal zeg.
Ergens wel netjes van TS dat ze haar excuses maakt, maar dat lost het natuurlijk niet voor iedereen in 1x op.
Ik hoop van harte dat ze goed uit de situatie komt als die wel echt is, maar denk niet dat ze nog op veel steun van hier hoeft te rekenen.
marsyl schreef:Ik wil alleen even zeggen dat TS dit uit zichzelf ws niet zou hebben gedaan.No_No schreef:TS heeft haar excuus gemaakt, dat vind ik wel erg dapper! Ze had ook gewoon weg kunnen blijven. Ik keur haar actie niet goed, je maakt geen grappen over zulke situaties.
TS zal nu wel hard moeten vechten om het vertrouwen weer terug te winnen bij bokt!
Helemaal gelijk, ik vond het echt heel erg wat ze doormaakt. Maar dat ze er dan misbruik van maakt, is triest, erg triest. Hier zouden mensen eigenlijk geen misbruik van moeten maken.
Maar, ze heeft wel haar excuses aangeboden en dat vind ik knap.
KoudbloedKim schreef:marsyl schreef:Ik wil alleen even zeggen dat TS dit uit zichzelf ws niet zou hebben gedaan.Helemaal gelijk, ik vond het echt heel erg wat ze doormaakt. Maar dat ze er dan misbruik van maakt, is triest, erg triest. Hier zouden mensen eigenlijk geen misbruik van moeten maken.
Maar, ze heeft wel haar excuses aangeboden en dat vind ik knap.