thuissituatie...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Stephanie_86

Re: thuissituatie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 18:58

ik heb nou het hele topic gelezen en kan nog steeds niet begrijpen waarom??????

ik heb zelf ook zwaar in de elende gezeten en kan niet begrijpen dat een meid hier een lolletje van maakt

zoveel mensen die zich zorgen maken en dan alleen voor iemand die zich verveeld????

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 18:58

........................ >;)

Mariposa11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 19:00

sorry hoor maar dit is echt te erg voor woorden

Jeany_Orion

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 19:07

Sommige mensen houden van die humor.
Maar dat zijn meestal de mensen die hier niet over na denken.
Heel veel respect voor Frozenstar. :)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 19:09

Bah.. :n

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 19:21

Ik weet niet zo goed wat ik nu moet geloven..

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 19:22

M3lisss schreef:
Ik weet niet zo goed wat ik nu moet geloven..

Hoe bedoel je dit?

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 19:23

Nou dat ik het wel een vaag verhaal vind allemaal. Ik snap het niet zo goed.

hoop dat jij en Kim gelijk hebben met jullie research!

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 19:24

Ik weet wel zeker dat de reseach klopt.. Ken de persoon in kwestie.

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 19:25

Dan denk ik dat mij niets rest dan dat gewoon aan te nemen ;)

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 19:25

ik moet er nog wel even bij zeggen dat ik heel veel respect heb voor frozenstar nou vannacht heb je een beter nachte hoop ik voor je :(:)

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 19:32

thankyou schreef:
Hallo, mijn verhaal in de openingspost is wel waar

en dat moeten wij nu nog geloven? :n

Frozenstar, respect voor e! ik hoop dat deze actie niet tot gevolg heeft dat iemand anders die de hulp wél nodig heeft, het nu niet meer krijgt...

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 19:35

beantsje schreef:
thankyou schreef:
Hallo, mijn verhaal in de openingspost is wel waar

en dat moeten wij nu nog geloven? :n

het gaat bij mij niet eens zozeer meer om geloven, het boeit me niet eens meer, vindt ik eigenlijk nog wel erger, mensen die zo'n spelletje kunnen spelen met anderen...

tuurlijk hoop ik ergens, dat als het begin allemaal waar is, dat ze hier goed uitkomt, maar een sterkte, tips of een vriendelijk woord van mij erover? neuh... ze zoekt het wtb maar lekker alleen uit, of met haar geweldige vriendinnetjes.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 19:38

M3lisss schreef:
Dan denk ik dat mij niets rest dan dat gewoon aan te nemen ;)

Ja, inderaad. Thankyou kwam met dingen over de smsjes die verder niemand wist ;)

Drrrassic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 19:39

Jeetje.. Dat vind ik echt best l*llig van je..
Je hebt mij ook al eerder laten zitten, over dat verzorgpaardje. Zeer betrouwbaar over kom je nu.

Aan de andere kant heb je blijkbaar toch echt aandacht tekort en probeert dat op deze manier te krijgen, dat vind ik dan wel weer naar voor je. Probeer wel een andere manier te vinden en geen bokkers lastig te vallen.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 19:44

Ik moet zeggen dat ik ook nog best wel boos ben, maar ook wel opgelucht. Ik heb echt bijna zitten janken voor de computer int begin := Maakte me echt zorgen dat 1 of andere gek me in de gaten hield en daarom dingen van me wist etc. Gelukkig is dat dan weer niet het geval..

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 19:52

Wat kan ik hier toch verschrikkelijk kwaad om worden. Anderen helemaal voor schut zetten. En dat alleen voor je eigen lol.

xJasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 19:54

ik heb heel de topic door gelezen in het begin dacht ; soow dat ik kei erg van dat meisje, maar nu ik dit allemaal lees.....
best jammer van je dat je dat nu uit ververling doet & er iemand anders voor laat op draaien,

maar alsnog vindt ik je thuis situatie erg vervelen... ik lijk net een psygoloog :+

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 20:03

TS heeft haar excuus gemaakt, dat vind ik wel erg dapper! Ze had ook gewoon weg kunnen blijven. Ik keur haar actie niet goed, je maakt geen grappen over zulke situaties.
TS zal nu wel hard moeten vechten om het vertrouwen weer terug te winnen bij bokt!

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 20:26

Ben het helemaal met je eens No_No.

Heb vanaf begin mee gelezen en keur het zeker niet goed wat ze gedaan heeft al weet ik niet alles.Kan wel afleiden van de teksten hier dat ze een aantal mensen een messteek heeft gegeven.
Maar ze had idd weg kunnen blijven en dat heeft ze niet gedaan dus dat is een dapper iets.

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 20:41

No_No schreef:
TS heeft haar excuus gemaakt, dat vind ik wel erg dapper! Ze had ook gewoon weg kunnen blijven. Ik keur haar actie niet goed, je maakt geen grappen over zulke situaties.
TS zal nu wel hard moeten vechten om het vertrouwen weer terug te winnen bij bokt!

Helemaal gelijk, ik vond het echt heel erg wat ze doormaakt. Maar dat ze er dan misbruik van maakt, is triest, erg triest. Hier zouden mensen eigenlijk geen misbruik van moeten maken.
Maar, ze heeft wel haar excuses aangeboden en dat vind ik knap.

leonie_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 20:50

Stef_Winston schreef:
Ik moet zeggen dat ik ook nog best wel boos ben, maar ook wel opgelucht. Ik heb echt bijna zitten janken voor de computer int begin := Maakte me echt zorgen dat 1 of andere gek me in de gaten hield en daarom dingen van me wist etc. Gelukkig is dat dan weer niet het geval..

Maar jij kent TS dus persoonlijk, en ze heeft aangegeven dat zij eigenlijk jou is nadat haar leugen uitkwam?
Wordt een ingewikkeld verhaal zeg.
Ergens wel netjes van TS dat ze haar excuses maakt, maar dat lost het natuurlijk niet voor iedereen in 1x op.
Ik hoop van harte dat ze goed uit de situatie komt als die wel echt is, maar denk niet dat ze nog op veel steun van hier hoeft te rekenen.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 20:52

leonie_1986 schreef:
Stef_Winston schreef:

Maar jij kent TS dus persoonlijk, en ze heeft aangegeven dat zij eigenlijk jou is nadat haar leugen uitkwam?
Wordt een ingewikkeld verhaal zeg.
Ergens wel netjes van TS dat ze haar excuses maakt, maar dat lost het natuurlijk niet voor iedereen in 1x op.
Ik hoop van harte dat ze goed uit de situatie komt als die wel echt is, maar denk niet dat ze nog op veel steun van hier hoeft te rekenen.

Ik heb nadat ze het heeft toegegeven aan Frozenstar niet meer met d'r gepraat. Heb ik eerlijkgezegd ook geen behoefte aan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 20:54

marsyl schreef:
No_No schreef:

Helemaal gelijk, ik vond het echt heel erg wat ze doormaakt. Maar dat ze er dan misbruik van maakt, is triest, erg triest. Hier zouden mensen eigenlijk geen misbruik van moeten maken.
Ik wil alleen even zeggen dat TS dit uit zichzelf ws niet zou hebben gedaan. :o

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 20:56

KoudbloedKim schreef:
marsyl schreef:
Ik wil alleen even zeggen dat TS dit uit zichzelf ws niet zou hebben gedaan. :o

Dat weet ik wel zeker van niet..

Maarem, ik vind dat KoudbloedKim ook respect verdiend. Ze heeft me heel goed bijgestaan in dit allemaal :j