En hoe gaat het nu met alles eigenlijk? Ben wel benieuwd!
lesilla
Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-10 23:15
Eigenlijk gaat het best wel goed, heb geen pijn meer en loop zonder buikband. Soms nog een paar steken in mijn borst maar dan doe ik gewoon een dag of twee zo weinig mogenlijk en daarna is het vaak beter.
Heb wel enorm last van wondvocht, hierdoor is mijn buik absoluut niet plat dat is wel balen haha. Maar goed moet nog geduld hebben!
Verder is het leven echt wel veel makkelijker geworden: - heb voor de eerste keer in mijn leven een bikini gekocht - geen correctie ondergoed meer, en heb nu jeans buikje en dan t shirt, inplaats van jeans, elastische stof en t shirt - een navel die vrij kan ademen
Ben wel echt blij, en nu binnenkort terug en hopelijk kan ik dan heel het hoofdstuk afsluiten
update foto's
en zo zwelt die lekker op
Dat ik ooit heb zitten zeiken over de grote trouwens
Lous
Geplaatst: 06-08-10 15:59
Ik weet niet of die die laatste ook nog opgezwollen zijn, maar ik vind ze naar verhouding met je lichaam toch wel een beetje groot
HeleneDas
Geplaatst: 06-08-10 17:15
Lous schreef:
Ik weet niet of die die laatste ook nog opgezwollen zijn, maar ik vind ze naar verhouding met je lichaam toch wel een beetje groot
Ik ook En ik vind je persoonlijk ook wel wat mager...
Ziet er super uit meis!!! weet je al hoe je gaat herstellen met het litteken? Ik vind het helemaal niet raar in verhouding, juist mooi! Mag best vrouwelijk, showen die dingen!!
borsten zijn nooit te groot, tenzij je er last van hebt, zoals ik maar Katia, die foto met vooraanzicht, je bent mager! voor de rest gewoon genezingsproces zijn gang laten doen, nadien zul je wel trots zijn op je buikje
lesilla
Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-10 00:36
Ik vind ze zalig! perfect eigenlijk, na de lift gaat het maatje minder worden. Maar dan staan ze ook mooi omhoog dus dat heb ik er voor over hihi
Maar een valse grote borst weegt veel minder dan een echte, dus ik zal niet snel pijn hebben. In tegenstelling tot de echte, ken het gevoel.
En weeg 59 op 1m70 dus gewoon normaal gewicht
mirgino
Geplaatst: 07-08-10 08:40
je bent erg slank en met kleren aan zie je er super uit
ik vind ook dat je magere heupen hebt,maar ach dat vult vanzelf. het litteken ziet er ook mooi uit,ik ben heel blij voor je dat het toch mooi geworden is en dat alles goed komt. het is een flinke operatie geweest
Lous
Geplaatst: 07-08-10 12:31
59 is netjes en je zal denk ik toch nog wel iets aan gaan komen als je gaat sporten, vanwege het trainen van je spieren. Veel zal ik er persoonlijk niet meer af proberen te vallen. Bij 58 kg en een lengte van 1.70 kreeg ikzelf de vraag of ik niet ziek was...
Yessy
Geplaatst: 07-08-10 12:35
Dat hangt ook van je bouw af, ik ben 1.71 en hoor dat pas als ik 50kg weeg, bij 60 lijk ik dik
Lous
Geplaatst: 07-08-10 12:37
Dat zal het ook wel zijn. Als ik mensen vertel dat ik 71 kg weeg, zeggen ze dat dat echt niet te zien is.
Inderdaad is dat per persoon verschillend! Ik ben ook 1.70 en weeg 61 kilo. Ik heb wel echt een beetje een buikje, kleine borsten dus lijk ik automatisch al wat dikker. TS weegt in principe met dezelfde lengte maar 2 kilo minder, maar zo fantastisch slank ben ik dus echt niet! Ik vind je er prima uitzien zo hoor, harstikke mooi! Ik vind je borsten ook niet te groot, ik heb zelf een kleine B70, dus ik zou willen dat ik die van jou had!
Coberlina
Geplaatst: 07-08-10 19:51
zo wat een verschil alweer! Je buik trekt vast wel weer bij binnenkort. Dat ziet natuurlijk enorm af bij zo'n operatie. Je mag aan je buik idd ietsje bij. Borsten zijn mooie grootte nu!
ik vind je borsten heel mooi bij je lichaam passen! met kleding aan ziet het er erg goed uit! hopelijk heb je gauw minder last van wond vocht!
Undefined
Geplaatst: 12-08-10 18:53
Ik vind het mooi geworden hoor! Je borsten vind ik echt iets om jaloers op te zijn!
lesilla
Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-10 17:24
Update:
December heb ik heroperatie voor mijn borsten dan te liften
Vandaag ben ik om een second opinie voor mijn buik gegaan, maar moet eerst zes maanden wachten omdat je niet in een vers litteken mag snijden. En dan gaan ze het corrigeren en inneens de rug ook liften. Dus krijg dan inneens een full body lift. En dit wordt terugbetaald gaat me 300 euro kosten in totaal omdat er medicijnen zijn die niet terugbetaald worden.
gelukkig dat ze het gaan corrigeren Kat, het wordt tijd dat je het hoofdstuk achter je kunt laten denk ik... is het trouwens niet te zwaar om buik en rug samen te doen?
lesilla
Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-10 10:26
Word meer gedaan, het is zwaar maar dan heb je het voordeel dat het litteken mooi doorloopt. En rug is in principe alleen huid dat weggehaald word voel je weinig van.
hey ik lees al een tijdje mee, en sprak je natuurlijk ook in het feel good topic! ik vind het echt mooi geworden. ben heel benieuw hoe het er uit ziet als alles klaar is!!