Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Petulan schreef:Sporten is goed voor je algemene gezondheid en de 'normale' werking van je darmen te stimuleren. Maar net als vezels eten: als je darmen niet normaal werken zul je ze alleen maar verder op stang jagen, een beetje zoals Cyn al zegt.
Cyn, echt, hier moet je niet langer mee blijven lopen hoor! Het beinvloed je leven echt te erg als ik het zo lees! Denk dat je ondanks de borstvoeding best al wel aan kan kloppen bij de huisarts en gewoon een keer lelijk doen. Heb je alleen maar buikpijn of ook bijverschijnselen?
ivy_power89 schreef:heeft duspatal dan invloed op je afval procedure?
Ieder lichaam reageert anders, want iedereen leeft ook anders.
PDS klachten worden voornamelijk heftiger waneer je het druk hebt, of stress hebt.....
Cyntje schreef:Dat werkt bij mij dus ook niet... hoe meer ik beweeg hoe meer ik er last van heb.
Na het eten wandelen is een drama,... ik moet eigenlijk de hele dag vrijwel niets eten wil ik fatsoenlijk de deur uit kunnen.
Iets eten in de stad kan ook niet want dan red ik het niet totaan de auto en ja das ook bewegen
Toen ik sonjabakkerde sportte ik ook veel en het heeft bij mij dus duidelijk geen respons als dat echt de oplossing was dan liepen mensen niet jarenlang met die klachten
Def schreef:Cyntje schreef:Dat werkt bij mij dus ook niet... hoe meer ik beweeg hoe meer ik er last van heb.
Na het eten wandelen is een drama,... ik moet eigenlijk de hele dag vrijwel niets eten wil ik fatsoenlijk de deur uit kunnen.
Iets eten in de stad kan ook niet want dan red ik het niet totaan de auto en ja das ook bewegen
Toen ik sonjabakkerde sportte ik ook veel en het heeft bij mij dus duidelijk geen respons als dat echt de oplossing was dan liepen mensen niet jarenlang met die klachten
Ik kan ook niet goed sporten. Doet bij mij erg veel zeer. De ene dag beter dan de andere. Fietsen.. op n slechte dag helemaal niet. Op n goede dag .. rustig aan n uurtje.
Hardlopen helemaal nooit, net als paardrijden (nou ja stapritje van n kwartiertje niet meegerekend).
Na het eten bewegen is voor mij ook niets. In de stad eten haha, ik herken wat je hierboven typt. Maar ik doe het lekker toch
Dan loop ik naar een andere kroeg en ga ik daar naar de wc en dan naar huis (jaaa je wordt inventief van pds)
ivy_power89 schreef:ik heb zondag pannenkoeken gegeten.
dat valt bij mij dus definitief niet goed. buik is nu pas weer een beetje rustig geworden
balen dat het altijd zo lang moet duren he
ivy_power89 schreef:sowieso ga ik vanaf morgen weer echt serieus lijnen
op de een of andere manier, ben ik ineens onwijs aangekomen!