Waarom hebben 'oudere' vrouwen vaak kort haar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 23:31

Twiggy2008 schreef:
Whahahaaaaa...... nou, ik ken zat prachtige vrouwen met (veel) meer dan een maatje 34, dus gelukkig zegt dat helemaal niets. ;)
Toch? Net als met haar, ik ken ook prachtige vrouwen met kort(er) haar, maar bij mij past dat lange gewoon beter. Hoe het zit als ik 55-plus ben, geen idee. Maar geen blauwgrijs, kort kapsel met een watergolfje, dat weet ik wel. :D

helemaal mee eens.
het plaatje moet gewoon kloppen.
je haar, je kleding, ... het moet allemaal bij je karakter passen.
je mooie kanten accentueren en de mindere kantjes wat verdoezelen is ook altijd een goed idee.
er zijn vrouwen die een met een simpele fleece trui op een spijkerbroek veel echter en leuker uitzien dan iemand die net een hele dure kledingwinkel uit loopt :D
dat geldt trouwens ook voor mannen ;)

Twiggy2008 schreef:
Had trouwens laatst een rijbroek maat 176 aan en die paste ook nog. _O-

mijn zoontje van 8 zit aan maatje 134 (in de lengte dan toch, in de breedte zou een 92 hem nog passen := )

Nick1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 17:38

Suzanne F. schreef:
Oudere vrouwen met lang haar staat vaak gewoon niet. Dan worden het overjarige tieners. Ook staat het vaak hekserig. Vooral als het haar losgedragen wordt.
Ik vind kort haar bij oudere vrouwen verzorgder en netter, tenzij lang haar opgestoken gedragen wordt.

Hahahaha hier meld zich ook een heks ( zonder bezem)

YMJArabians

Re: Waarom hebben 'oudere' vrouwen vaak kort haar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:15

Ik heb nu sinds 3 jaar kort haar. Als ik lang haar heb is het één groot drama, dus ik heb het gelijk heel drastisch kort geknipt, en ik zou echt niet meer terug willen! :)

Poiuytrewq

Re: Waarom hebben 'oudere' vrouwen vaak kort haar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 00:53

Lang haar is mooi zolang het er mooi en verzorgd uit ziet.
Maar dat vind ik bij iedereen

En grijs lang haar vind ik echt niet mooi, bij ons in de winkel loopt vaak een klant met grijze haren tot d'r onderrug. Ik had het er wel af gehaald :D

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 17:56

Ik snap die motivatie ook niet, mijn moeder heeft het nu korter laten knippen (eerst was het tot aan haar kont, nu tot aan haar schouders) omdat ze grijzer wordt en het niet wil verven. maar écht kort vind ik in weinig gevallen mooi :n