Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ruth91 schreef:oww wat balen zeg! ik ken ze niet..
hier gaat t nog steeds goed, laaste x is nu al bijna een jaar geleden denk ik! (even afkloppen)
als ik t voel aankomen of gewoon preventief, neem ik ongeveer 1 a 2 x een D-manose, dus bij mij werkt t wel gelukkig
Wist niet dat het zo'n donderse werking had dat spul!

QualityHorse schreef:Pff lekker, 2 weken geleden had ik ook een blaasontsteking,
en vorige week kwam het weer lichtjes terug..
Met antibiotica is het meestal na een weekje wel weg
Weten jullie dat misschien?roxxxiejjj schreef:Ik heb ook weer een blaasontsteking, pff, plastte alleen maar bloed vrijdagochtend. Maar ze wilden me eigenlijk pas maandag langs laten komen. Toch urine(naja bloed) Langsgebracht. Heb nu medicijnen gehad. Maar ik weet niet of dat met mijn pil kan? Was het vergeten te vragen..Weten jullie dat misschien?
Het zijn blauw/gele capsules, kan zo eventueel wel even de naam opzoeken beneden.
Focussed schreef:roxxxiejjj schreef:Ik heb ook weer een blaasontsteking, pff, plastte alleen maar bloed vrijdagochtend. Maar ze wilden me eigenlijk pas maandag langs laten komen. Toch urine(naja bloed) Langsgebracht. Heb nu medicijnen gehad. Maar ik weet niet of dat met mijn pil kan? Was het vergeten te vragen..Weten jullie dat misschien?
Het zijn blauw/gele capsules, kan zo eventueel wel even de naam opzoeken beneden.
Hangt ervanaf welk antibiotica je hebt (amoxicilline beinvloedt de pil iets geloof ik). Anders moet het sowieso in de bijsluiter staan of het invloed heeft op de pil. Verder uitkijken met diarree en overgeven, als je dit krijgt binnen 4 uur na inname van de pil moet je de pil opnieuw innemen, anders is hij niet meer werkzaam.
appiesjappie schreef:meestal verteld de apotheker zelf als er bijwerkingen voor de pil aanzitten. Zou je de cranberry pillen teglijk de d mannose in kunnen nemen