Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MizzMontana schreef:eh.. anders gezegd: zo'n lens in je lip valt voor mij in de categorie "sommige dingen moet je enkel denken en niet uitvoeren"
MizzMontana schreef:http://www.bmezine.com/pierce/05-lips/A ... 023009.jpg
Hier nog 1, je ziet zelfs zijn speeksel, echt goor om te zienzouden ze soms op wat aandacht kicken??
MizzMontana schreef:DQ, Dit heeft voor mij overigens niets met durf te maken, mijn lichaam is me perfect zo als het is. Geen tatoo of piercing te vinden die daar afbreuk aan gaat maken.
Hier word gevraagd wat je er van vind en vervolgens als het antwoord iemand niet aanstaat word er gezegd dat ik zulke dingen beter niet hardop kan zeggen?? haha dat noem ik pas een lachertje
xDramaQueen schreef:MizzMontana schreef:eh.. anders gezegd: zo'n lens in je lip valt voor mij in de categorie "sommige dingen moet je enkel denken en niet uitvoeren"
tjah, dat geld dan ook voor je haar verven, en euhm andere normale piercings en tattoo's etc.
JIJ bent niet degene die daarover bepaalt. Sowieso, mensen die dit durven (uniek zijn en schijt hebben aan andere) zullen jou ook alleen maar als lachertje zien...
zo vind iedereen wel wat, de 1 vind rood haar walgelijk, dan word er toch ook niet gezegd he bah dat moet je niet uitvoeren enkel denken
yeah right.
Schijt aan de wereld heet dat, kijk maar lekker de andere kant op
Ayasha schreef:Fiffill schreef:Nou Ayasha, 'dan kijk je er toch niet naar' het is nu niet bepaald iets waar je makkelijk omheen kan.
Ik vraag me echt af of dit een trend zou worden. Dat kan toch niet.
Ik vind die boljurken ook afgrijselijk, ik vind die wannabe-goths met van die smalle pijpen en daar allstars onder, donker opgemaakt en spikes ook niks. Ik zeg toch ook niet dat ze ziek zijn? Ik kijk er gewoon niet naar.
mizzmontana: dan hoop ik voor jou dat je nooit de verkeerde tegen komt.Sommige dingen moet je gewoon enkel denken.