Nieuwe trend, lens in je kin..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MizzMontana

Re: Nieuwe trend, lens in je kin..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:36

Dan de vraag, waarom zou ik er mijn mening niet over mogen geven??

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:38

MizzMontana schreef:
Ja zeker laat er anders lekker 1 in je buik zetten hoef ik er tenminste niet naar te kijken

Is geen mening meer.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:39

MM: dat mag je, maar ga niet zeggen dat ze het niet mogen ;) Daar heb jij niet over te beslissen. Da's een verbod, geen mening, een mening is: "ik vind het verschrikkelijk". ;)

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:40

zal het anders formuleren voor de betweters onder ons :mijn menig is beter niet op een zichtbare plek

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:40

MizzMontana schreef:
eh.. anders gezegd: zo'n lens in je lip valt voor mij in de categorie "sommige dingen moet je enkel denken en niet uitvoeren"

tjah, dat geld dan ook voor je haar verven, en euhm andere normale piercings en tattoo's etc.

JIJ bent niet degene die daarover bepaalt. Sowieso, mensen die dit durven (uniek zijn en schijt hebben aan andere) zullen jou ook alleen maar als lachertje zien...

zo vind iedereen wel wat, de 1 vind rood haar walgelijk, dan word er toch ook niet gezegd he bah dat moet je niet uitvoeren enkel denken
yeah right.

Schijt aan de wereld heet dat, kijk maar lekker de andere kant op :wave:

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:41

Niets? Dus gezichtspiercings zijn uit den boze?

DQ: wederom ben ik het geheel met je eens :') Mag ik jou niet als zusje adopteren? :')

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:42

Heb ik ergens gezegd dat ze het niet mogen??

Zolang er mensen zijn die dit doen zal ik mijn MENING niet onder stoelen of banken steken dat ik het oerlelijk vind!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:42

MizzMontana schreef:
zal het anders formuleren voor de betweters onder ons :mijn menig is beter niet op een zichtbare plek

want?

juist ja, een mening moet je ook kunnen ondersteunen, en dan niet in de trant want ik vind het bah.
dan is het geen mening, maar onzin.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:43

Ayasha schreef:
Niets? Dus gezichtspiercings zijn uit den boze?

DQ: wederom ben ik het geheel met je eens :') Mag ik jou niet als zusje adopteren? :')

jij altijd 8-)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:44

Je mag je mening geven maar een moderator heeft gevraagd om kortzichtigheid zoals ditte:
MizzMontana schreef:
http://www.bmezine.com/pierce/05-lips/A ... 023009.jpg

Hier nog 1, je ziet zelfs zijn speeksel, echt goor om te zien :r zouden ze soms op wat aandacht kicken??

Achterwege te laten.

Daarnaast geloof ik dat wát jij vindt overduidelijk is, wáárom echter nog niet zo.

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:44

Ik ben een dochter van een tandarts, heb geen gaatjes, en ben best trots op m'n tanden. Maar, ehm... Nee, bedankt, ik sla toch over :+

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:46

DQ, Dit heeft voor mij overigens niets met durf te maken, mijn lichaam is me perfect zo als het is. Geen tatoo of piercing te vinden die daar afbreuk aan gaat maken.

Hier word gevraagd wat je er van vind en vervolgens als het antwoord iemand niet aanstaat word er gezegd dat ik zulke dingen beter niet hardop kan zeggen?? haha dat noem ik pas een lachertje

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:48

Wel hoor, deze persoon wilde dit en trok zich niets aan van de wereld, da's durf. Heeft echter niets met "mijn lichaam is perfect zoals het is" te maken.... Jij hebt armbanden aan, deze persoon laat een piercing zetten. Niemand heeft gezegd dat jij pas durf hebt als je dit laat doen. :=

Als jij zegt dat dit soort mensen enkel aandacht willen trekken vind ik dat je ook moet uitleggen waarom je dat vind.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 07-02-10 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:48

MizzMontana schreef:
DQ, Dit heeft voor mij overigens niets met durf te maken, mijn lichaam is me perfect zo als het is. Geen tatoo of piercing te vinden die daar afbreuk aan gaat maken.

Hier word gevraagd wat je er van vind en vervolgens als het antwoord iemand niet aanstaat word er gezegd dat ik zulke dingen beter niet hardop kan zeggen?? haha dat noem ik pas een lachertje

ik had het ook totaal niet over jou, maar over de personen die dit doen en durven, ik vind het tof, want ze durven anders te zijn dan de rest van de wereld ondanks de reacties, dus hoe je er nou op komt dat ik het over jou heb.. -:)

zongrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:50

weet niet of het al gezegt is
maar het is wel handig voor de tandarts

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:50

Ze reageert toch ook enkel op het eerste? :=

zongrit: ik betwijfel of veel tandartsen hier enthousiast over gaan zijn ;)

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:51

gelukkig dat het nog wel weg te halen is.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:52

xDramaQueen schreef:
MizzMontana schreef:
eh.. anders gezegd: zo'n lens in je lip valt voor mij in de categorie "sommige dingen moet je enkel denken en niet uitvoeren"

tjah, dat geld dan ook voor je haar verven, en euhm andere normale piercings en tattoo's etc.

JIJ bent niet degene die daarover bepaalt. Sowieso, mensen die dit durven (uniek zijn en schijt hebben aan andere) zullen jou ook alleen maar als lachertje zien...

zo vind iedereen wel wat, de 1 vind rood haar walgelijk, dan word er toch ook niet gezegd he bah dat moet je niet uitvoeren enkel denken
yeah right.

Schijt aan de wereld heet dat, kijk maar lekker de andere kant op :wave:

Mij qouten en dan zeggen dat ze het totaal niet over mij heeft?? Hmmm zeer vreemd...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:53

Twee totaal verschillende berichten die je samen trekt.... :? Da's pas vreemd.

Bitje: jij VIND dit....
Wat het is heb jij niet over te oordelen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:53

Ayasha schreef:
Fiffill schreef:
Nou Ayasha, 'dan kijk je er toch niet naar' het is nu niet bepaald iets waar je makkelijk omheen kan. ;)

Ik vraag me echt af of dit een trend zou worden. Dat kan toch niet. :')

Ik vind die boljurken ook afgrijselijk, ik vind die wannabe-goths met van die smalle pijpen en daar allstars onder, donker opgemaakt en spikes ook niks. Ik zeg toch ook niet dat ze ziek zijn? Ik kijk er gewoon niet naar. ;)

mizzmontana: dan hoop ik voor jou dat je nooit de verkeerde tegen komt. ;) Sommige dingen moet je gewoon enkel denken.

Ik zeg toch ook nergens dat die mensen ziek zijn. :? Ik vind het ook onzin om zoiets te zeggen.
Je snapt toch ook wel dat zo'n lens in je kin nogal opvalt. Als je met iemand praat zie je sneller zo'n ding dan iemand schoenen. ;)

zongrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:54

dan kunnen ze er goed bij zit de lip niet in de weg
en ze kunen er ook een bij de kiezen plaatsen en dan demonteerbaar kun je hem er uit haalen als je bij de tand arts bent
gewoone piersings kun je er toch ook uit haalen heb er geen verstand van

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 22:21

Moderatoropmerking:
De discussie graag ontopic houden en niet persoonlijk reageren, ik heb een aantal offtopic berichten verwijderd

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 22:23

Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-02-10 23:18, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: Afbeelding in link gezet

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 22:23

En waarom is mijn reactie op Fiffill verwijderd? :+

Fiffill ik zei dus dat ik ook naar die wannabe-goths moet kijken, dat ik daar ook niet omheen kan kijken. :)

Moonfish: dankje :')

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 22:57

er zijn wat posts verwijderd volgens mij,wat het erg verwarrend maakt maar wat ik ermee bedoelde MM dat je ineens komt "mijn lichaam is perfect" terwijl ik het over de personen heb die dit doen.. dus hoe je er nou bijkomt dat ik het over jou had is me een raadsel....