Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sodera schreef:TS, laat je ook weer niet teveel opjutten door alle verhalen, natuurlijk moet er goed even naar gekeken worden maar laat je niet helemaal gek maken
sjuutje schreef:Al gedacht aan hyperventilatie gezien de angsten die hij nu heeft? Hyperventilatie geeft hetzelfde beeld als hartklachten en komen juist voor als je angstig bent of niet lekker in je vel zit.
Ik zou me kunnen voorstellen dat hij na zo'n nacht angstig is om te gaan slapen en dan nu ook nog last krijgt van hyperventilatie.
Goed in de gaten houden maar en niet teveel panieken, zeker niet in zijn bijzijn!

brennie75 schreef:ik denk dat hier een grote medische misser word gemaakt!
de klachten die jou zoon nu heeft, zijn echt niet goed hoor!
groen plassen? en sorry al zou mijn kind niet willen(wie wil er wel naar een ziekenhuis) ik was ala directa naar een ziekenhuis gereden!
ik vind je erg makkelijk sorry!
groetjes!
Esmeralda schreef:Niet iedereen is hetzelfde
gohya schreef:Medicijnen heeft hij niet,alleen neusspray maar dat is nix apart.
Asperge's ook niet gegeten,eigenlijk nix aparts.
Ik vroeg ook al meteen heb je iets groens gegeten?dat was dus niet het geval.
Ik houd jullie zeker op de hoogte.Na morgen ochtend horen jullie ook wat de H.A. ervan zegt.
Ow ja wat ik trouwens ook heel dom vond,de verpleegster van de ambulance zei tegen mij: of hij ligt echt in coma of houd hij zich wel zo,dan kan hij erg goed toneel spelen!
Dat slaat helemaal nergens op,een blinde zou [bij wijze van spreken] nog zien dat hij in een diepe coma ligt.
Niemand kan zijn ogen stil houden als er een fel lampje in word geschenen.En wat dacht je van dat keihard knijpen in de monikkaps spier?Vond het hele rare verplegers zoals ze deden en hem behandelden.Net zoals ze hem als een zak aardappelen op het brancaar in de ambulance gooiden.
Ik overdrijf echt niet hoor.
Ik zeg er verder nix over,heb toch geen nut meer nu.
Ik ga nu effe kijken boven,hij slaapt nu.