Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kimmey schreef:doom schreef:Dus omdat je het risico heb genomen moet je de consequenties maar aanvaarden?
Jongens we praten hier niet over een knaagdier!!!
Als je er financieel niet goed in staat en er nog andere dingen mee spelen waardoor het op het moment niet haalbaar is, dan laat je zo'n kindje toch niet komen? Leuk voor zo'n kindje om later te horen dat paps je eigenlijk helemaal niet wilde....
Vind dat jij er veelste makkelijk over praat
Doom, heb je mijn tweede bericht wel gelezen? Zo te horen niet.
hittepit_12 schreef:Niemand kan gedwongen worden tot een abortus zou toch van de zotte zijn.
En een beeb kost geld de hoeveel heid bepaal jezelf.
Je kan gaan voor het luxe uit de speciaalzaken of je struint marktplaats af.Waar een wil is, is een weg al zal het niet makkelijk zijn.
Kimmey schreef:doom schreef:Uiteraard heb ik die gelezen.. maar heb nog steeds het gevoel dat je niet in de gaten heb waar hier over gepraat wordt.
Kan je dat wat verder uitleggen? Waarom heb je dat gevoel?
Want hier kan ik niet echt inhoudelijk op reageren
doom schreef:Omdat je gewoon vind dat je de conseqenties ervoor moet nemen, ondanks dat het misschien wel financieel niet haalbaar kan zijn, of dat hierdoor je hele leven bijv in rep en roer ligt...
Je doet net alsof er een vakantie wordt geboekt zonder een annuleringsverzekering en er uiteindelijk niet op vakantie gegaan kan worden en je daarom op de 'hete kolen moet gaan zitten'.
Misschien verwoord je het verkeerd maar zoals je merkt komt het nu bij meerdere bokkers verkeerd over
doom schreef:Vele malen beter
Er moet alleen wel in het belang gedacht worden van de baby!! En niet alleen maar om de conseqenties te aanvaarden.
Het moet kunnen.. of niet .. belang van de baby voorop.
luffwinny schreef:Gister avond toen die hier was hebben we het er over gehad, hij ziet gewoon geen andere oplossing en probeerd het uit me hoofd te praten, dat ik geen leven meer heb en dikke buik krijg en dat me pa boos word enzo.. maar ja wat doe je eraan..
Vandaag door de telefoon kwamen we er ook weer op, maar hij blijft vast beraden en ik ook..
hittepit_12 schreef:Niemand kan gedwongen worden tot een abortus zou toch van de zotte zijn.
En een beeb kost geld de hoeveel heid bepaal jezelf.
Je kan gaan voor het luxe uit de speciaalzaken of je struint marktplaats af.Waar een wil is, is een weg al zal het niet makkelijk zijn.