Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lique schreef:Heeft hier ook iemand ervaring met stenen?
Ik was vorig jaar op een para beurs en zon vrouw gaf me een bergkristal in mn handen en ik werd er helemaal naar van , het zweet brak me aan alle kanten uit en mn gezicht werd vuurrood,
Mn hand was kletsnat en mn hoofd ook , die vrouw vond het doodeng ik mocht niks mee aanraken , sindsdien ben ik bang voor dat soort stenen..
elias schreef:ik heb soms dat ik bijvoorbeeld in de klas zit, en dan gebeurt er iets, en dan heb ik een ongelovelijk sterk dejavu gevoel, en ik weet dus ook wat er daarna gaat gebeuren, en dat gebeurt dan ook in het echt!
heel raar is dat, en dat dejavu gevoel, geen idee waar dat dan vandaan moet komen, ik had het namelijk nog nooit meegemaakt (hetgene waar ik mn dejavu dus van had) kan het zijn dat ik het ooit gedroomd had ofzo?
ik onthou mn dromen bijna nooit
cmatthijssen schreef:cheetahfan: hetgene wat ik voel is een soort tinteling en inderdaad net of er wat weerstand tussen je handen is.
kun je daar wat mee of is dat gewoon voor jezelf dat je weet dat je meer kan???
pharagirlke schreef:eenitraM schreef:Ja mijn moeder noemt het stralen.
Heb ook altijd koude handen. Als ik iemand spierpijn en jaa hoofdpijn probeer weg te halen voel ik het helemaal, onbewust, naar mijn ellebogen en schouders stromen. Heel raar en soms best pijnlijk
Ik zie dat niemand hier op gereageerd heeft maar als jij de pijn "overneemt" en zelf als pijn ervaart dan doe je iets grondigs fout en zou ik eerst gaan werken aan het voorkomen van binnenkomen van die pijn. Een stukje "afsluiten" zeg maar... Want anders ga je nog in problemen komen... Healen hoort geen pijn te doen.
Negerzoen schreef:Ik heb niet echt een gave, maar als iemand me verteld waar hij of zij pijn heeft en hoe dat zo'n beetje voelt kan ik dat precies zó voelen. Heel apart is dat. Ook kan ik zien waar een dier pijn heeft en aanwijzen waar dat bij een mens zou zitten. Bij mijzelf dan in ieder geval
Negerzoen schreef:Ik heb niet echt een gave, maar als iemand me verteld waar hij of zij pijn heeft en hoe dat zo'n beetje voelt kan ik dat precies zó voelen. Heel apart is dat. Ook kan ik zien waar een dier pijn heeft en aanwijzen waar dat bij een mens zou zitten. Bij mijzelf dan in ieder geval

CM_ schreef:Weet je wat een gave is ?
Mensen die bereid zijn om anderen te helpen, zonder er zelf beter van te worden.
Mensen die voor een ander in de bres springen.
Mensen die dieren helpen.
Mensen die respect hebben voor alles wat leeft .
Mensen die paranormaal zijn, maar er niets mee doen, hebben IMO geen "gave" .
Oftewel :
Een gave is een goede eigenschap die je hebt, waar je ook daadwerkelijk iets mee doet . En dan vooral om een ander te helpen en niet om er zelf beter van te worden.
Zo vallen meteen een hoop mensen met een zogenaamde gave af