Lara_Silver schreef:__Laura schreef:Ronduit smerig?
Overdrijven is ook een vak
Ik weet niet wat jij overdag doet met je gezicht, maar ik voel me niet ontzettend smerig als ik lekker ga slapen
Inderdaad, wat overdreven. Liek_ gebruik jij soms een spatel om je gezicht mee dicht te plamuren?Kan me niet voorstellen dat mijn mineraalpoeder en mascara onder smerig vallen. Ja als je je gezicht dichtsmeert met vloeibare foundation kan ik me best voorstellen dat je je smerig voelt, maar die voel je al zitten als je hem aanbrengt.
Ja laten zitten is slecht voor de huid en wimpers, maar hoe je er op reageert verschilt van persoon tot persoon. Ik merk er niets van, wordt wakker met een mooie egale teint, enkel afgebrokkelde mascara. Reinigen is zowiezo beter maar die keren dat je het laat zitten lijkt me niet veel uit te maken...
@Rebecca: zo te lezen doe jij veel te veel met je huid. Iedere avond scrubben, je hebt geen idee hoe slecht dat is voor je huid, 3x/week is echt de max.
Hmm, ik vind het fijner het elke dag te doen
. Overigens smeer ik het er gewoon zachtjes op, laat het even intrekken en spoel het dan af. Dus zo slecht zal het wel niet zijn, haha. En op de achterkant staat ook dat het voor dagelijks geebruik is. Het is van garnier geloof ik (: 
Kan me niet voorstellen dat mijn mineraalpoeder en mascara onder smerig vallen. Ja als je je gezicht dichtsmeert met vloeibare foundation kan ik me best voorstellen dat je je smerig voelt, maar die voel je al zitten als je hem aanbrengt.