Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Starsailorr schreef:Lieve meiden, wat een ontzettend nare verhalen. Geeft me echt een knoop in mijn maag. Vooral omdat ík vroeger, toen ik begon met puberen, zo een losgeslagen geval was. Niet zozeer de "erge" drugs, maar als je bedenkt dat ik 12/13 was ongelooflijk naar. ik blowde, dronk, viel op veel oudere (foute) jongens, feestjes, maar na het gevoel van glorie kwamen de zelfmoodpogingen, depressies. Dan had ik weer iets nodig om het op te peppen. Hoe dit voor familie kan zijn geweest, merk ik nu pas nu ik dit topic lees. Ik vind jullie allemaal sterke meiden, en loslaten is in zo een geval het beste. Ik werd zelf ook pas bewust toen ik (voor iemand die dertien was) niks meer had. Ik hoop dat jullie familieleden en vrienden er bovenop komen, echt waar. Drank en drugs zijn ongelooflijk naar, maar gebruikers zien het slechte er niet van in, werkelijk niet. Ze geloven in hun eigen waarheid, alsof het écht is..
Amanda_T schreef:Jeetje RD, dat moet een klap geweest zijn voor je...Alsnog sterkte.. Was je vader al verslaafd bij jou geboorte? Of is hij na een gebeurtenis gaan drinken etc? Als je geen antwoord wil geven heb ik daar alle begrip voor...
Hier heb ik het inmiddels echt gehad..Vannacht om half2 ging mijn telefoon, smsje 'Ik ben net thuis, het was erg gezellig'. Zijn dus nog het cafe ingeweest..Ga nu maar vast wat afstand nemen, hij gaat dinsdag voor 8 dagen op vakantie..Dan kan ik het na de vakantie afsluiten....
!

Cluni schreef:Iedreen bedankt voor de steun, jammer genoeg nog geen spoor van hem ..
En de mensen hier ook veel sterkte gewenst
Amanda_T schreef:Hier heb ik het inmiddels echt gehad..Vannacht om half2 ging mijn telefoon, smsje 'Ik ben net thuis, het was erg gezellig'. Zijn dus nog het cafe ingeweest..Ga nu maar vast wat afstand nemen, hij gaat dinsdag voor 8 dagen op vakantie..Dan kan ik het na de vakantie afsluiten....

Cluni schreef:Cluni schreef:Iedreen bedankt voor de steun, jammer genoeg nog geen spoor van hem ..
En de mensen hier ook veel sterkte gewenst
Moeders belde net hij is vanacht thuis gekomen, me moeder heeft de politie gebeld maar die waren te laat..
Meer wou ze via de telefoon niet vertellen maar zo klonk al of er het een en andere was gebeurd

Het waren nooit liters sterke drank ofzo, maar altijd een fles wijn bij 't avondeten, iedere avond.
het enige dat ik nu weet is dat me moeder het doelwit is en dus ben ik de dupe als hij hier heen komt dus nu slaapt hier iemand die hen aan kan voor exttra safety

Achteraf zagen we op foto's pas hoe erg het was. Op het moment zelf hebben we niets gezien. Hoe blind