Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Barmat schreef:Natuurlijk heb je altijd extremen Pties - vind het ook heel naar dit zo te moeten lezen over je broertje, hopelijk wordt hij weer snel en 100% gezond! Overigens vind ik dit iets van heel andere orde dan een val op de hand en kan een leek bijna beoordelen dat dit niet normaal is!
En ik kan er ook over meepraten - na een zeer akelige val van mijn paard 3 jaar geleden ook bij HA terecht gekomen, helemaal van de wereld, niet doorgestuurd - twee weken later met uitvalsverschijnselen met de ambu naar zkh - ook daar niets gedaan, die hebben mij weer naar de HA gestuurd, deed ook weer niks... nou ja, lang verhaal kort maken: had wel mooi een hersenbloeding en mag blij zijn dat ik het overleefd heb maar loop nu voor de rest van mijn leven met epilepsie door de hersenbeschadiging en zit 100% afgekeurd thuis. Heel dolletjes.
Maar een keertje op je hand vallen is wat anders natuurlijk.... (vind ik dan)
happy27 schreef:Barmat schreef:Natuurlijk heb je altijd extremen Pties - vind het ook heel naar dit zo te moeten lezen over je broertje, hopelijk wordt hij weer snel en 100% gezond! Overigens vind ik dit iets van heel andere orde dan een val op de hand en kan een leek bijna beoordelen dat dit niet normaal is!
En ik kan er ook over meepraten - na een zeer akelige val van mijn paard 3 jaar geleden ook bij HA terecht gekomen, helemaal van de wereld, niet doorgestuurd - twee weken later met uitvalsverschijnselen met de ambu naar zkh - ook daar niets gedaan, die hebben mij weer naar de HA gestuurd, deed ook weer niks... nou ja, lang verhaal kort maken: had wel mooi een hersenbloeding en mag blij zijn dat ik het overleefd heb maar loop nu voor de rest van mijn leven met epilepsie door de hersenbeschadiging en zit 100% afgekeurd thuis. Heel dolletjes.
Maar een keertje op je hand vallen is wat anders natuurlijk.... (vind ik dan)
Ik ben het met je eens, maar er kan natuurlijk ook iets gebroken zijn of gescheurd!